Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd post
Owquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet bij PZ altijd aan Plastic_zak denken
Ja je vroeg net toch of ik je überhaupt weleens heb gezienquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeft
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?quote:
Oh honeyquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja je vroeg net toch of ik je überhaupt weleens heb gezien
De naam zegt me wel degelijk iets ja, maar meer dan dat niet heb niet zo’n goed FOK! geheugenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?
Samequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
De naam zegt me wel degelijk iets ja, maar meer dan dat niet heb niet zo’n goed FOK! geheugen
Ja dat heb ik ook meestalquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Samezo veel usernames van ‘ohja wat was daar ook alweer mee?’
Sommige mensen weten echt alles nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook meestal![]()
Ik kom hier ook al veel te lang
Ik ook jarenlangquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sommige mensen weten echt alles nog
Heb echt te veel weggeblowd denk ik
Omg trip down memory lanequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeft
Godver wat mis ik FOK! als ik dit soort dingen weer leesquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?
👊quote:Op donderdag 21 maart 2019 06:10 schreef Sigaartje het volgende:
Straks weer aan het werk. Eerst koffie.
Ripquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet bij PZ altijd aan Plastic_zak denken
Ben nu nog bezig in huis bezig, had gisteravond elektrisch omgelegd. Straks zak poeder voor de cavia's halen en dan door naar de woonboot even kijken hoe ver die is. Verder weet ik nog niet, heb in elk geval geen zin in werken vandaagquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:24 schreef scrupuleus het volgende:
Werken later in de ochtend.
Vanavond naar familie.
Nu even douchen enzo.
Wat gaat u doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |