Je bent al irritant genoeg op kanalen buiten fok, kun je me hier in ieder geval met rust laten?quote:
Doen die niet mee?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben gewoon nuchter he, neem geen jonko’s mee naar schoonouders
Nee ik hou van jouquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je bent al irritant genoeg op kanalen buiten fok, kun je me hier in ieder geval met rust laten?
Nee zulke schoonouders heb ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doen die niet mee?
Ik vind dit een bijzonder moment
Haha shit dan tik je al zo een halfjaar aan ransaapquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker gast
Heel af en toe als ik de volgende dag beddengoed ga wassen slapen ze op bed maar laatste keer is maanden geleden. Niet dat ik mn beddengoed heb gewassen natuurlijk haha
Bedankt vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar je momenteel ook mee bezig bent, blijf dit volhouden. Je bent op de goede weg.
Ja ik mis blijkbaar een woordquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha shit dan tik je al zo een halfjaar aan ransaap
Ja je moeder is een leuk mensquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb een keer een joint gerookt met mn moeder, was wel grappig
Ik ook, ging d’r niet zo goed meer af als toen ze zelf 18 wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb een keer een joint gerookt met mn moeder, was wel grappig
Snap ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik begreep het wel maar vond dit leuker
Maar mono is geschift en daar is ze vast een keer klaar meequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moira is bezet en ook out of my league dus denk dat het niet uitmaakt
Haha mijn moeder had dat nooit gedaan en daarna ook nooit meer volgens mij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook, ging d’r niet zo goed meer af als toen ze zelf 18 was
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd postquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar mono is geschift en daar is ze vast een keer klaar mee
Mijne alleen dus toen ze ooit 18 was, en ook een lachkick idd, waardoor ik alleen maar moest lachen en zij dus ook weer etc etcquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha mijn moeder had dat nooit gedaan en daarna ook nooit meer volgens mij.![]()
Maar ze had een flinke lachkick, geweldig
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ook trots op jou PZSamen bereiken we grootse dingen
Oeoeoeiiiquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen blowde ze de laatste keer iets anders dan een joint
Ja maar echt bizarquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd post
Hahaha shitquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijne alleen dus toen ze ooit 18 was, en ook een lachkick idd, waardoor ik alleen maar moest lachen en zij dus ook weer etc etc
Vervolgens ging ze over d’r nek toen ze nog een halve liter naar binnen wilde tikken
Deze had ik even gemist, walgelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen blowde ze de laatste keer iets anders dan een joint
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd post
Owquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet bij PZ altijd aan Plastic_zak denken
Ja je vroeg net toch of ik je überhaupt weleens heb gezienquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeft
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?quote:
Oh honeyquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja je vroeg net toch of ik je überhaupt weleens heb gezien
De naam zegt me wel degelijk iets ja, maar meer dan dat niet heb niet zo’n goed FOK! geheugenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?
Samequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
De naam zegt me wel degelijk iets ja, maar meer dan dat niet heb niet zo’n goed FOK! geheugen
Ja dat heb ik ook meestalquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Samezo veel usernames van ‘ohja wat was daar ook alweer mee?’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |