Dan zit ie rechts onderaan de paginaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Ea
[..]
Hoezo verdwijnt bij mij de versturen knop, tenzij ik quote ;s
Wat is datquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Zosk het volgende:
Hij was wel even in de mooiste stad van Nederland hè mensen
Net zat je nog op de bank naast je schoonouders tv te kijken wat een rollercoaster ditquote:
Ze zou daar al aanstalten maken hoor, ik ga er vanuit dat het balletje is gaan rollenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net zat je nog op de bank naast je schoonouders tv te kijken wat een rollercoaster dit
Oh ja het is al laat natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze zou daar al aanstalten maken hoor, ik ga er vanuit dat het balletje is gaan rollen
Haha lijkt nu net alsof ik haar dik noem
Ik ga zo de honden uitlaten en mn bed opzoeken om daar vervolgens naakt onder mn dekbed te kruipenquote:
Ik sta volledig achter jouw keuzes en respecteer de keuze mbt welke weg jij denkt te moeten volgenquote:
Mmm lekker lig ook naakt zal aan je denkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga zo de honden uitlaten en mn bed opzoeken om daar vervolgens naakt onder mn dekbed te kruipen
Volgen is voor slavenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter jouw keuzes en respecteer de keuze mbt welke weg jij denkt te moeten volgen
Ook trots op jou PZquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef Plompzakker het volgende:
@:goudenvis![]()
@:wielrennerdt![]()
@:mikeytt![]()
Samen hebben we de VVD groot gehouden![]()
![]()
Ja kutlevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een slaaf van de maatschappij
Ik snap echt geen kut van deze postquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mm wat heb je aan
En had dit nog van vorige topic maar kwam er niet in
Doet me goed, achter die somberheid zit namelijk een zonnetje verstopt
spannend he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net zat je nog op de bank naast je schoonouders tv te kijken wat een rollercoaster dit
Lekker gastquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mmm lekker lig ook naakt zal aan je denken
Slaap jij weleens met je honden in bed of is dat te gevaarlijk
Alle moeite voor niks, ben er klaar mee nuquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van deze post
[..]
spannend he?
Ik waardeer de moeitequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alle moeite voor niks, ben er klaar mee nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |