Ik zou liever Fifa spelen zonder een vrouwquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Liever een spelletje met een vrouw, maar die is hier niet.
Ik heb een poesquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen die hier zitten daar trap je je hond nog vanaf
Als je een hond hebt..
rtquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd had ik maar een eigen kantoor dan zou ik nog meer FOK!ken dan ik al doe.
Heb je een vriendin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen die hier zitten daar trap je je hond nog vanaf
Als je een hond hebt..
Nee, want ik word vaak vergeleken met de mannelijke variant van "vrouwen-waar-je-je-hond-nog-vanaf-trapt"quote:
Het is moira met een punt onwetend zwijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:22 schreef Driepink het volgende:
Het lijkt nu alleen alsof @:moira haar naam niet dikgedrukt is en die van de rest wel.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:22 schreef Driepink het volgende:
Het lijkt nu alleen alsof @:moira haar naam niet dikgedrukt is en die van de rest wel.
zeg het 'm @Tardisquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is moira met een punt onwetend zwijn
Verdomd, je hebt nog gelijk ook!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens rustig, het is maar een puntquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fucking duh. Ik heb altijd gelijk.quote:
Je hebt gelijk, ik moet er niet zo'n punt van maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens rustig, het is maar een punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |