Goede keus. Ga je nog naar dat concert?quote:
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef gcjoel het volgende:
G
[..]
Goede keus. Ga je nog naar dat concert?
Ik doe allebeiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een weekendje weg, maar ik wil eigenlijk ook nieuwe kleren.![]()
Dilemma’s![]()
En ik wil n workshop iets gaan doen binnenkort.
Ja, echt heel erg balen..quote:
Weekendje Lelystad, kun je bij de outlets shoppenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een weekendje weg, maar ik wil eigenlijk ook nieuwe kleren.![]()
Dilemma’s![]()
En ik wil n workshop iets gaan doen binnenkort.
Ik had best mijn ervaring aan je af willen staan, ik ben niet zo'n fan van ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg balen..
Daarnaast wil ik ook Ghost écht een keer live zien, maar die loop ik elk jaar weer mis op een of andere manier
Die waren er pas nog toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg balen..
Daarnaast wil ik ook Ghost écht een keer live zien, maar die loop ik elk jaar weer mis op een of andere manier
Si si, mucha slimme rakkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ilja is wel ok trouwens, zijn Spaans is helaas niet zo goed.
Daar ben ik altijd alquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weekendje Lelystad, kun je bij de outlets shoppen
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik had best mijn ervaring aan je af willen staan, ik ben niet zo'n fan van ze.
Geen ideequote:
Mannen en praktische oplossingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Trashcanman het volgende:
Weekendje weg in eigen toko, kun je nog meer kopen. Zie geen problemen hier.
In de afas als het goed is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.
[..]
Geen idee
Serieus? Dacht dat ze best geliefd waren. Mja, waarschijnlijk staan ze snel genoeg wel op een festival. Dan krijg je vast wel lui mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.
[..]
Geen idee
Ik kan maar niet wennen aan die naam.quote:
Klinkt ook als afwas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die naam.
Ja, ik zie het nuquote:
Ja, echt. Maar dat heb ik meer artiesten waar ik naar luisterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze best geliefd waren. Mja, waarschijnlijk staan ze snel genoeg wel op een festival. Dan krijg je vast wel lui mee.
Nee, iedereen zegt dan ook: huh waar?!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die naam.
Terecht. Heineken Music Hall bekte zoveel lekkerder.quote:
En iedereen weet dat jij niet in kutjes komt.quote:
Ik meestal ook. Maar afas is nog wel een middenweg vind ik. Nog geen echt grote zaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik geef sowieso de voorkeur aan kleine zalen.
Ik spuit liever in je bekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En iedereen weet dat jij niet in kutjes komt.
quote:
Ha, gay!quote:
Jaloers?quote:
Jij wordt liever in de bek gespoten dan dat je een ander onderspuit?quote:
Ik log iedere dag in in AFASquote:
Zolang ik het maar niet hoef te slikken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt liever in de bek gespoten dan dat je een ander onderspuit?
Oh god begin er niet over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet hoef te slikken.
Ik ga vanaf nu wijselijk mijn mond houden.quote:
Ik probeer het te onthoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
Zolang ik het maar niet hoef te slikken.
Slik jij eigenlijk?quote:
Er zitten teveel viespeuken hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu wijselijk mijn mond houden.
Je bedoeld mannenquote:
Voor urenlange massages en lieviepievieseks moet je .... uhhhh... waar moet je dan zijn eigenlijk?quote:
In ieder geval niet bij jou gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor urenlange massages en lieviepievieseks moet je .... uhhhh... waar moet je dan zijn eigenlijk?
Je date geen FOK!ker zeker.quote:
Dit was een inkoppertje ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
In ieder geval niet bij jou gok ik zo.
Air sowieso niet. Is bezet en mag niet van moeder de vrouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Air sowieso niet. Is bezet en mag niet van moeder de vrouw.
Al die posters hier die menen te weten hoe mijn relatie werkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef gcjoel het volgende:
Air sowieso niet. Is bezet en mag niet van moeder de vrouw.
Uiteraard. Zo rollen wij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die posters hier die menen te weten hoe mijn relatie werkt.
Ik snap helemaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Maar ik ben beter dan dat snap je.
Dat is nogal een statement: zeggen dat je relatie werkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die posters hier die menen te weten hoe mijn relatie werkt.
Hoor ik daar een life coach die op zoek is naar een opdracht?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:11 schreef Elvi het volgende:
Dat is nogal een statement: zeggen dat je relatie werkt.
Ik vind je wat negatief.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je wat mindert met de pindakaas kun je wellicht ooit gewoon weer lopen.
Nee hoor ik ben niet op zoek naar een opdracht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor ik daar een life coach die op zoek is naar een opdracht?
Ik snap niet waarom je mij zoveel pijn wil doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was ik altijd al. Maar ik hou wel op met pindakaas afkraken.
Het is puur de pindakaas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij zoveel pijn wil doen.
Ja. Daarom heb ik het soms wat benauwdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stroomt er pindakaas door je aderen?
Burnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij mij als ik verliefd op je ben....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor urenlange massages en lieviepievieseks moet je .... uhhhh... waar moet je dan zijn eigenlijk?
Geen burn, gewoon de waarheid.quote:
Nee dat hou ik voor me. Anders gaat MCH door het lint want jaloers en closet-slaaf enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee over pindakaaswat voor freaky seks heb jij dan?! Wacht nee... vertel maar niet...
Ik besef het me.. Ik haalde uit in een rode waas, niet beseffende wat de gevolgen waren. Hopelijk komt het nog goed met jequote:
Ik vind deze post aanstootgevend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee over pindakaaswat voor freaky seks heb jij dan?! Wacht nee... vertel maar niet...
Denk jij maar eens goed na over je daden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik besef het me.. Ik haalde uit in een rode waas, niet beseffende wat de gevolgen waren. Hopelijk komt het nog goed met je
quote:
SPOILER: Joel niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het allemaal opgelikt wordt gaat er geen pindakaas verlorenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind deze post aanstootgevend.
Zulks doe je niet met pindakaas.
Iewwwwwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het allemaal opgelikt wordt gaat er geen pindakaas verloren [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]Nou. NeeSPOILER: Joel niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Zou misselijk worden ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had al meteen spijt van die post.
Ja. En rode peper, secondelijm, tandpasta en Sriracha.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens voor elkaar gekren ja?
Ok secondelijm is me nog niet gelukt, chapeau.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. En rode peper, secondelijm, tandpasta en Sriracha.
Sorry, ik ben chagrijnig dat ik in plaats van leuke dingen doen m'n administratie aan het bijwerken ben.quote:
Ik voel met je mee. Dat is echt niet ok. Respect.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sorry, ik ben chagrijnig dat ik in plaats van leuke dingen doen m'n administratie aan het bijwerken ben.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok secondelijm is me nog niet gelukt, chapeau.
Romeinse kaars is ook geen feest btw.
Dank je.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Dat is echt niet ok. Respect.
Minder handig ja. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb wel eens een steekvlam in mijn gezicht gekregen. Dat is ook minder.
Oké dat lijkt me echt vreselijk pijnlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Minder handig ja. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Bedenk me dat ik ook op een slapstick manier handenalcohol in mijn oog heb gekregen, daar heb ik nog het langst last van gehad.
Waterstofperoxide al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. En rode peper, secondelijm, tandpasta en Sriracha.
En nu heb je geen neus meer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké dat lijkt me echt vreselijk pijnlijk
Ik was als kind zo slim om terpentine op een brandend vuurtje te spuiten. De fles ontplofte in mijn hand, gepaard met een steekvlam die in mijn gezicht kwam.
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waterstofperoxide al eens geprobeerd?
Nee, heb er helemaal niets aan overgehoudenquote:
Vrouwelijke hans Kazan hier hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb er helemaal niets aan overgehouden
Collega van mij wel eens. Zou het ook zeker niet proberenquote:
Ja, na alles wat ik heb gedaan en meegemaakt is het bijna een wonder te noemen dat ik nog redelijk oké benquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké dat lijkt me echt vreselijk pijnlijk
Ik was als kind zo slim om terpentine op een brandend vuurtje te spuiten. De fles ontplofte in mijn hand, gepaard met een steekvlam die in mijn gezicht kwam.
Gelukkig maar. Had nasty af kunnen lopenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb er helemaal niets aan overgehouden
Ja, heb ik echt geluk mee gehad!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Had nasty af kunnen lopen
Mijn lenzen liggen erin en als ik ze er te snel uithaal dan is het dus niet geneutraliseerd = auw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij wel eens. Zou het ook zeker niet proberen
[..]
Ja, na alles wat ik heb gedaan en meegemaakt is het bijna een wonder te noemen dat ik nog
Oei. Dat is pijnlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn lenzen liggen erin en als ik ze er te snel uithaal dan is het dus niet geneutraliseerd = auw.
Als gabber zie ik er nog beter uit denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij met een peroxidehoofd zou er ook goed raar uitzien denk ik
Morgen weer naar de kabelboomkwekerij?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
Bijna tijd om naar bed te gaan alweer
Na morgen gelukkig weer even klaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:59 schreef ArTiC het volgende:
Robje Jetten staat nu met bibberstemmetje tegenover meneertje koekepeertje Wilders
Ja. Ze groeien niet vanzelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Morgen weer naar de kabelboomkwekerij?
Vind die debatten maar verwarrend want ze slaan allemaal een modderfiguur...Rutte die begint over twee voorbeelden en er dan 1 vergeten isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na morgen gelukkig weer even klaar.
Ik ben morgen vrijquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij
Ok, moet wel naar het ziekenhuis
Nou, dan zie ik je daarquote:
Wat doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij
Ok, moet wel naar het ziekenhuis
Flirten met de verpleegstersquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben goed te herkennen aan mijn uiterlijk.
Ik zal wel weer zo’n ouwe tang krijgenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel het beste wat je daar kan doen ja
Altijd zo. En dan komen die verpleegsters wanneer je voor pampus ligtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal wel weer zo’n ouwe tang krijgen
Zo een die niet zachtzinnig is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal wel weer zo’n ouwe tang krijgen
Visiteren kun je leren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zo een die niet zachtzinnig is.
[ afbeelding ]
Wel een ingreep?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:18 schreef ArTiC het volgende:
Gelukkig hoef ik niet onder narcose deze keer
Nee, slaaponderzoek die ik thuis moet doen. Ze gaan alleen allerlei sensoren en draden plakken dus laat ik maar niet het ov in gaan zo na de gebeurtenissen van gisterenquote:
Snurken/slaapapneu?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, slaaponderzoek die ik thuis moet doen. Ze gaan alleen allerlei sensoren en draden plakken dus laat ik maar niet het ov in gaan zo na de gebeurtenissen van gisteren
Apneu, heb nu al een tijdje een mra beugel ‘s nachts maar blijf continue moe dus nu testen we nog een keer met de beugel in.quote:
Ah, wel beter dat je dat gewoon thuis kan doen. Succes, hopen dat er wat gunstigs uitkomtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, slaaponderzoek die ik thuis moet doen. Ze gaan alleen allerlei sensoren en draden plakken dus laat ik maar niet het ov in gaan zo na de gebeurtenissen van gisteren
Als je er niet bent om jezelf belachelijk te maken wordt het iig nog voor je gedaan. Scheelt je de moeite dus winst.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow boefjes hebben jullie lospesrosa er even doorgehaald? En daarna even jezelf vd slechtste kant laten zien?
Als je je eigen nickname niet eens kan spellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow boefjes hebben jullie lospesrosa er even doorgehaald? En daarna even jezelf vd slechtste kant laten zien?
Mijn vader heeft een heel apparaat naast zijn bed staan met maskerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Apneu, heb nu al een tijdje een mra beugel ‘s nachts maar blijf continue moe dus nu testen we nog een keer met de beugel in.
Heb hem ook een keer onder narcose op de ok gedaan zodat ze meteen ook fysiek konden checken, dat was wel wazigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, wel beter dat je dat gewoon thuis kan doen. Succes, hopen dat er wat gunstigs uitkomt
Ja, die wil ik dus nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een heel apparaat naast zijn bed staan met masker
Ik heb ook een rare nickname. En bierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je je eigen nickname niet eens kan spellen
Smoesjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook een rare nickname. En bier
Post dan ook gewoon als dopflesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh, bier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat slik je wel door zeker?quote:
Is volgens mij al vaker gebeurd. Misschien dat hij een Creep was die onze meet van een afstandje heeft bekekenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom spreek je mij met mijn naam aan?
Heuj beest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom spreek je mij met mijn naam aan?
Van MCH overgenomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is volgens mij al vaker gebeurd. Misschien dat hij een Creep was die onze meet van een afstandje heeft bekeken
Daar staat de C toch voor?quote:
Nog meer mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is volgens mij al vaker gebeurd. Misschien dat hij een Creep was die onze meet van een afstandje heeft bekeken
#doesliefquote:
Fokkers in een ‘wie heeft de grootste piemel’ groepquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kwam meer omdat we ooit allebei in de strava fok groep zaten
Ddx heeft toch de all time grootste pener.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Fokkers in een ‘wie heeft de grootste piemel’ groep
Ja er was iemand die dat bij de zuipmeet deed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog meer mensen die dat doen?
Lol, wie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja er was iemand die dat bij de zuipmeet deed.
Pas maar op, ander slaat mijn vader je de moederquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vader was toch geen alcoholist die je sloeg als hij beneveld was?
Krijg toch allemaal de tering!!! Lallallaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vader was toch geen alcoholist die je sloeg als hij beneveld was?
Ja, mag ‘s avonds geen alcohol drinken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Alcohol is ook slecht voor je slaapapneu
Ja, ik houd van sterkere biertjes.quote:
Zelfde smaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik houd van sterkere biertjes.
Whiskey is ook lekker.
Ben geen alcoholist.
In Breda?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Is de nieuwe kroeg van Frontaal nou al open
Wat is je favoriete whiskey dan?quote:
Breda inderdaad, net voor de grand opening kregen ze van de gemeente te horen dat ze de papieren niet in orde haddenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In Breda?
[..]
Wat is je favoriete whiskey dan?
Das een anticlimax. Geen idee of ze al open zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Breda inderdaad, net voor de grand opening kregen ze van de gemeente te horen dat ze de papieren niet in orde hadden
Goede glendfidish maar ook de tripple bieren, maar ook rode wijn. Nja als het naar alcohol smaakt zeg maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In Breda?
[..]
Wat is je favoriete whiskey dan?
Haha mietjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:20 schreef MCH het volgende:
Zware bieren waar je de alcohol of whiskey te erg in proeft
Monopoly? Of wie was dat ook alweer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja er was iemand die dat bij de zuipmeet deed.
Nou, blue Curaçao en whiskey honing kan ik nooit meer drinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede glendfidish maar ook de tripple bieren, maar ook rode wijn. Nja als het naar alcohol smaakt zeg maar.
Dat heeft niks met een mietje zijn te maken. Ik drink gruwelijke stouts van 12-13% maar zodra de sterke drank de boventoon gaat voeren in een barrel aged bier vind ik er niks aan. Subtiel is prima.quote:
*dan dequote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:33 schreef MCH het volgende:
Maar dop komt ook niet verder als de supermarktbieren denk ik.
Ik dacht om half 11 van ik ben moe en ga zo naar bed. Toen was er snooker op tv wat erg spannend werd en net afgelopen isquote:
Het heet Glenfiddich en welke bedoel je dan? 12yr/15yr/18yr en wat voor cask? Oak, Bourbon, reserve?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede glendfidish maar ook de tripple bieren, maar ook rode wijn. Nja als het naar alcohol smaakt zeg maar.
Ronnie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht om half 11 van ik ben moe en ga zo naar bed. Toen was er snooker op tv wat erg spannend werd en net afgelopen is
Er liggen tegenwoordig stiekem veel goede biertjes in de supermarkt, alleen jammer dat er weinig afwisseling/vernieuwing is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:33 schreef MCH het volgende:
Maar dop komt ook niet verder als de supermarktbieren denk ik.
Soms ook lokaal spul inderdaad. Fijne trend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er liggen tegenwoordig stiekem veel goede biertjes in de supermarkt, alleen jammer dat er weinig afwisseling/vernieuwing is.
?quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:17 schreef MissMSX het volgende:
Altijd heerlijk, mensen die andere mensen een draai om de oren geven met compleet verkeerde feiten. Goed begin van de dag
Hoi jijquote:
quote:
quote:
Dat dachten ze in 1933 in Duitsland ook!quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:43 schreef MCH het volgende:
[..]
FVD op 11 zetels, dat wordt een fantastisch experiment
TR gezetquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat dachten ze in 1933 in Duitsland ook!Prima uitgepakt.
Groenlinkser gespotquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
is toch 12 jaar goed gegaan..quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Is wel ongeveer de houdbaarheid van de PVV geweest, nu is er Baudetgod
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Q ergens tegen is, moet het wel goed zijn.
Ik ben eruit, ik stel PVV.
Wat stem jij danquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:49 schreef Chia het volgende:
[..]
En nog minder op VVD en CDA!Buikspreekpoppen van lobbyisten zijn dat.
Wel geschoren hoop ik.quote:
Selby - Robertson. Eindige in beslissende frame op de zwarte balquote:
Zeker de landelijke GL heb ik niet zoveel mee. Vind ze momenteel teveel van de symboolpolitiek. Maar dat geldt eigenlijk voor alle partijen, ik mis overal een echte visie en concrete plannen. Ik heb bijvoorbeeld veel betere ideeën op het gebied van klimaatbeleid, hoe het nu gaat is echt om te huilen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Chiazaadje is wel een GroenLinks meisje
dat is wel een beetje het nadeel van deze verkiezingen. je stemt eigenlijk voor de provincie, maar daarmee ook voor de eerste kamer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Zeker de landelijke GL heb ik niet zoveel mee. Vind ze momenteel teveel van de symboolpolitiek. Maar dat geldt eigenlijk voor alle partijen, ik mis overal een echte visie en concrete plannen. Ik heb bijvoorbeeld veel betere ideeën op het gebied van klimaatbeleid, hoe het nu gaat is echt om te huilen.
Voor nu vind ik het wel handig om wat GL in de eerste kamer te krijgen als tegengas tegen VVD en CDA.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Tepels zijn hier meer gewenst dan jij.
ja, nog meer chaosquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:16 schreef MissMSX het volgende:
Partijen ook gewoon weer afschaffen. Ik stem op een persoon, niet een partij
Tegenstemmersquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het wel handig om wat GL in de eerste kamer te krijgen als tegengas tegen VVD en CDA.
Oh ik stem ook gewoon voor de minst slechte op provinciaal niveau hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenstemmers
De voornaamste taak van de Eerste Kamer is om wetsvoorstellen goed te keuren; niet om politiek te bedrijven.
In algemene zin is mijn probleem al tijden dat iedere verkiezing een landelijke verkiezing lijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik stem ook gewoon voor de minst slechte op provinciaal niveau hoor.
Ja maar mijn provinciale stem werkt nu eenmaal door in de eerste kamer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In algemene zin is mijn probleem al tijden dat iedere verkiezing een landelijke verkiezing lijkt te zijn.
Als ik bepaalde partijen hoor met kreten als "dit is de kans om af te rekenen met de VVD" dan schieten deze verkiezingen hun doel voorbij. Dan kun je die verkiezingen gewoon beter afschaffen.
het was ook een vrij waardeloos debatquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar mijn provinciale stem werkt nu eenmaal door in de eerste kamer.
Die debatten van landelijke lijsttrekkers heb ik ook niet gekeken. Grootste onzin die er is.
Ja en las dat Rutte een black-out fakete om menselijk over te komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was ook een vrij waardeloos debat
toen hij carolien riep?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en las dat Rutte een black-out fakete om menselijk over te komen.
Zijn posse komt bij de stemwijzer op 1. Heb de vragen nog even nagelopen met de antwoorden van de partijen erbij en mijn stem krijgen ze.quote:
Hij en z'n maatje allebei.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Die kop van kuzu ook op die groepsfoto. Wat een stompbaar hoofd
zijn clubje staat bij mij op 2, maar optie 1 is vvd...quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn posse komt bij de stemwijzer op 1. Heb de vragen nog even nagelopen met de antwoorden van de partijen erbij en mijn stem krijgen ze.
Ja datquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen hij carolien riep?
Rutte probeert zichzelf sowieso neer te zetten als de gemiddelde nederlander
En daar ge je dan ook op stemmen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn clubje staat bij mij op 2, maar optie 1 is vvd...
nee, op allebei nietquote:
Heeft FvD wel echte plannen per provincie? Toen ik ooit eens een paar vergaderingen van de PS bijwoonde was de PVV vooral gericht op de thema's die ook landelijk op hun agenda staan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn clubje staat bij mij op 2, maar optie 1 is vvd...
op zich wel, maar ik heb ook een debat gezien van de provinciale lijsttrekkers en die vent van FvD is echt te dom om te poepen, dus hoewel ik ze landelijk misschien wel in de eerste kamer wil, wil ik ze liever niet in de provincie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft FvD wel echte plannen per provincie? Toen ik ooit eens een paar vergaderingen van de PS bijwoonde was de PVV vooral gericht op de thema's die ook landelijk op hun agenda staan.
Waarom zou dat tot chaos leiden?quote:
Zou niet meteen tot chaos leiden; maar ook niet tot betere besluitvorming. Pietje kan misschien heel veel kennis hebben van onderwerp A; maar een weloverwogen keuze maken voor onderwerp B is dan weer ingewikkeld.quote:
Dat is zeker een risico ja. Maar een systeem waarbij je als individu geacht wordt op de belangrijke zaken met het partijpunt mee te stemmen is ook verre van ideaalquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou niet meteen tot chaos leiden; maar ook niet tot betere besluitvorming. Pietje kan misschien heel veel kennis hebben van onderwerp A; maar een weloverwogen keuze maken voor onderwerp B is dan weer ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |