Tijd dat je een leuk vriendje aan de haak slaatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, waar gaat de reis naartoe?
[..]
Nah, ik ga niet graag in m'n eentje.
[..]
Het klinkt meer sneu als dat het is hoor
[..]
Ze willen altijd met elkaar gaan, dus zijn alle stellen met elkaar altijd.
moet te doen zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd dat je een leuk vriendje aan de haak slaat
Goeie aanzet tot een open sollicitatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
je mag gewoon gianni zeggenquote:
Calypsoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee niets speciaals. Gewoon iets leuks.
Londonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, waar gaat de reis naartoe?
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Calypso
Hoogste Tijd
De Vooruitgang
"Voor hem & haar"quote:
Ik zou ze aanklagen als ik jou was.quote:
Mijn advocaat is al eeen brief aan t opstellen!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Calypso
Hoogste Tijd
De Vooruitgang
wat moet er dan staan? voor hem, haar en alles daar tussen in en ver daar buiten?quote:
Heerlijk hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
Viel bijna in slaap. Lekker warm in het zonnetje.
Gewoon laten staan, klaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet er dan staan? voor hem, haar en alles daar tussen in en ver daar buiten?
Volgens mij is niks dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt bevordelijk voor de productiviteit
dat sowieso, ik kan plaatjes aanpassen.quote:
Truequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt bevordelijk voor de productiviteit
Komt dadelijk die lesbienne met dat brilletje meme nog langs?quote:
Voor IEDEREEN!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet er dan staan? voor hem, haar en alles daar tussen in en ver daar buiten?
EN WAT ZIT JIJ NOU GVD WEER TE GAPEN?!quote:
Ben net een uurtje wakker... heerlijk lang geslapen. Had het echt nodig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN WAT ZIT JIJ NOU GVD WEER TE GAPEN?!
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt dadelijk die lesbienne met dat brilletje meme nog langs?
hoe laat ben je gaan slapen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben net een uurtje wakker... heerlijk lang geslapen. Had het echt nodig.
Lag er rond 22:30 in... denk dat ik een uur later in slaap gevallen ben.quote:
nee, ik hou wel van vrouwen met bril, maar dat kapsel verhindert toch enige vorm van erectiequote:
dat is een goed nacht jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lag er rond 22:30 in... denk dat ik een uur later in slaap gevallen ben.
Niet vanwege het feit dat de grens man/vrouw moeilijk te onderscheiden is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hou wel van vrouwen met bril, maar dat kapsel verhindert toch enige vorm van erectie
hee, je weet niet wat er onder die foto allemaal te zien is..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet vanwege het feit dat de grens man/vrouw moeilijk te onderscheiden is?
Ja, daaromquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, je weet niet wat er onder die foto allemaal te zien is..
Heel Andrelon is een hoaxquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
HOAX.
Andrelon is meer van de: "Voor dat krullende plukje haar net achter je linkeroor"
heb ik nooit last vanquote:
Ik wel... 's morgens zie ik er qua haar uit als iemand van Kissquote:
zo lang het qua make up maar wat minder isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wel... 's morgens zie ik er qua haar uit als iemand van Kiss
Lekker wild enzo.
Draag eigenlijk nauwelijks make-up de laatste tijd. Geen tijd voor/zin in. Zou het vaker moeten doen, al is het alleen voor mijzelf enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang het qua make up maar wat minder is
vaker wel make up bedoel je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Draag eigenlijk nauwelijks make-up de laatste tijd. Geen tijd voor/zin in. Zou het vaker moeten doen, al is het alleen voor mijzelf enzo.
Yup, maar niet gepancakedquote:
Come on everybody baby do that conga! HEY!quote:
kan ik niet over oordelen.quote:
Al een tijdje. Bij die dubbeldekkers waarbij het handsvat kunst is zoals een asbak of een telefoon uit 1996.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Hoekbanken? Sinds wanneer hebben ze dat bij de ns?
geen idee. heb al jaren niet meer in een nederlandse trein gezetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Hoekbanken? Sinds wanneer hebben ze dat bij de ns?
handvat kunst wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Al een tijdje. Bij die dubbeldekkers waarbij het handsvat kunst is zoals een asbak of een telefoon uit 1996.
Hmm, kan ik me zo niet herinnerenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Al een tijdje. Bij die dubbeldekkers waarbij het handsvat kunst is zoals een asbak of een telefoon uit 1996.
Allah snackbarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
"Briefje in auto hoofdverdachte is aanleiding voor verdenking terroristisch motief."
Wat stond erop dan?
En ze hebben die liftjes voor de catering omgebouwd tot hele kleine bagagevakjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
inbe4quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
"Briefje in auto hoofdverdachte is aanleiding voor verdenking terroristisch motief."
Wat stond erop dan?
arabisch gekriebel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat stond erop dan?
"2 turks brood en 7,5 kilo waspoeder"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat stond erop dan?
hmm, lekker vers turk brood, lang niet meer gehadquote:
Wel halal natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Kleine speciaal, 2 kroketten en een frikandel.
En een frietje oorlog.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Kleine speciaal, 2 kroketten en een frikandel.
Nope. Want ik ben zelf al zo zoetquote:
hou op, ik heb al hongerquote:
dankje. dat helpt.quote:
snap niet hoe mensen pannenkoeken zonder spek kunnen eten. wat is er mis met die mensen?quote:
Ik wel, pannenkoeken met stroopquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap niet hoe mensen pannenkoeken zonder spek kunnen eten. wat is er mis met die mensen?
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap niet hoe mensen pannenkoeken zonder spek kunnen eten. wat is er mis met die mensen?
dat kan ook op een pannenkoek met spek.quote:
nu nog even bedenken wat ik vanavond ga eten.quote:
Spek doe je maar bij een gebakken eitjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ook op een pannenkoek met spek.
alles wordt beter met spekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Spek doe je maar bij een gebakken eitje![]()
Heb nog mijn groentesoep van gisteren... nu wat snacken... eiersalade met komkommer en sla denk ik...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog even bedenken wat ik vanavond ga eten.
waarschijnlijk iets met vega dingen
verstandig. op soep kun je niet levenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb nog mijn groentesoep van gisteren... nu wat snacken... eiersalade met komkommer en sla denk ik...
Het is wel goed gevuld met gehaktballetjes, veeeeel groenten en extra champignons voor de vullingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig. op soep kun je niet leven
Mag wel na bijna 4 jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
Dat doe ik de laatste tijd al te vaak. Ik houd me dit keer inquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat doe ik de laatste tijd al te vaak. Ik houd me dit keer in
niks mee te maken. groentesoep is een voorgerecht of bijgerechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is wel goed gevuld met gehaktballetjes, veeeeel groenten en extra champignons voor de vulling
ohaiquote:
Ohalloquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mee te maken. groentesoep is een voorgerecht of bijgerecht
[..]
ohai
Aww, maar ¤4 ipv ¤10?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg ik eindelijk bonusbrief is het 2.5 keer te weinighr
Hoop slipjes welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Veel meer kan dat koffers sorteren niet opleveren.
Over paar jaar nieuwsbericht dat ze Dino opgepakt hebben en zijn geheime kamer met slipjes gevonden hebben.quote:
Zit jij nou in die groepsapp van de meet? Want die gaat gewoon door en anders ben je weer geen incrowdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi popjesnog iets gemist in de sc vandaag?
Kliekjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zit jij nou in die groepsapp van de meet? Want die gaat gewoon door en anders ben je weer geen incrowd
Die draag ik zelf een paar dagen en verkoop ze dan alsof ze door een lekkere chick zijn gedragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar jaar nieuwsbericht dat ze Dino opgepakt hebben en zijn geheime kamer met slipjes gevonden hebben.
Paar remsporen achterlatenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die draag ik zelf een paar dagen en verkoop ze dan alsof ze door een lekkere chick zijn gedragen.
Ja daar zit ik in, word ik weer gewoon over 't hoofd gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zit jij nou in die groepsapp van de meet? Want die gaat gewoon door en anders ben je weer geen incrowd
Watchoutwehaveabadassoverhere.gifquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet je maar een keer op een meet komen. Maar dat durf je toch niet. Met je kliekjes.
Ja en jij bent het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Watchoutwehaveabadassoverhere.gif
Nee man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij zit stiekem nog in de meeste kliekjes volgens mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee wel in de jouwe want iedere keer als het over een groepsapp gaat ben je getriggerd.
Oh dat zou fijn zijn ja,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Zal ik er volgende keer meer smileys en een PI bijzetten om rekening te houden met je autisme?
Overigens wel jammer dat je zondag niet erbij was, dan was ik iig niet de grootste alcoholist geweestquote:
Noem je me nou een alcoholist?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Overigens wel jammer dat je zondag niet erbij was, dan was ik iig niet de grootste alcoholist geweest
Ik probeer al 15 minuten Verkenner te laten starten, maar het kreng wordt steeds tragerquote:
Niet eens zo heel erg. Ging wel lekker.quote:
Moet je even op de grond gooien, daarna gaat het beterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer al 15 minuten Verkenner te laten starten, maar het kreng wordt steeds trager
Ik noem mezelf ook 'n alcoholist en toen ik je irl zag was je wel groter dan ik. Dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je me nou een alcoholist?
Noem je me nou dik?
Of was het gewoon lam?
Mezelf?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je even op de grond gooien, daarna gaat het beter
Wel waar ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook 'n alcoholist en toen ik je irl zag was je wel groter dan ik. Dus.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zal voortaan rekening houden met je gevoelens.
Back up in your ass with the resurrectionquote:
Komt omdat Dino een kippenborstje heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet je maar een keer op een meet komen. Maar dat durf je toch niet. Met je kliekjes.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Back up in your ass with the resurrection
It's the group harder than an erection
That shows no affection
They wanna ban us on Capitol Hill
Cause it's "Die muthafuckas, die muthafuckas!" still
Probeert ie nou een kopjechin(ees) na te doen?quote:
Als ik gif zou moeten kiezen die mij perfect uitbeeldt, moet ik deze kiezenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeert ie nou een kopjechin(ees) na te doen?
Dat moet een nieuw wereldrecord zijn.quote:
Goede combiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht net nog aan seks.
En aan het eten.
Hoezo niet? Puntje pizza erbij. Lijkt me wel tof.quote:
Oh wat was de gedachte?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht net nog aan seks.
En aan het eten.
Stokbroodje kruidenboterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo niet? Puntje pizza erbij. Lijkt me wel tof.
Lekkerquote:
Kan toch prima tijdens het zeesterren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker
Maar dan moet het wel zo een zijn met de kruidenboter er al in. Beetje raar om tijdens te gaan smeren. En niet erg praktisch.
Koffie zetten terwijl je van achteren genomen wordt en daarna het atokbrood uit de oven halen...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker
Maar dan moet het wel zo een zijn met de kruidenboter er al in. Beetje raar om tijdens te gaan smeren. En niet erg praktisch.
Succesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
Zo naar les, en vanavond mijn solo. Ben toch wel zenuwachtig
Of tijdens doggy. Hoef je als vrouw toch niet zoveel te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan toch prima tijdens het zeesterren?
Nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Koffie zetten terwijl je van achteren genomen wordt en daarna het atokbrood uit de oven halen...
Precies de eeden waarom ik geen seks bij mn eten wil
Dankjewelquote:
Ja precies, beetje op je ellebogen leunen, kan je prima broodje smeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of tijdens doggy. Hoef je als vrouw toch niet zoveel te doen.
[..]
Nog nooit geprobeerd
[..]
Dankjewel
En aardbeitjes dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil ik hier wel antwoord op geven?
Laptop erop, kun je gelijk FOK!kenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
Doggy... heb je wel een mooi tafeltje gelijk
Jesus Vincent we hoeven niet al jouw fantasietjes te weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, beetje op je ellebogen leunen, kan je prima broodje smeren.
Luie honden zijn het!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die vrouwen die niet een beetje meewerken bij doggy.
Wat moeten ze doen dan als het geweld er aan komt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die vrouwen die niet een beetje meewerken bij doggy.
Ik ben nog niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jesus Vincent we hoeven niet al jouw fantasietjes te weten.
Beetje jammeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan als het geweld er aan komt?
Goed vasthouden aan het bed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan als het geweld er aan komt?
Wat is dit voor slechte seks dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of tijdens doggy. Hoef je als vrouw toch niet zoveel te doen.
Wat zou jij kiezen, slechte seks of geen seks?quote:
Geen seks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zou jij kiezen, slechte seks of geen seks?
Nooit meer seks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit meer seks of nooit meer tandpoetsen?
Taart.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Je favoriete taart of een goede neukbeurt?
Jij begrijpt de dillema's nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
1 Miljoen Euro, of MCH een klap op z'n bek geven?
Fuck eindelijk een hersenbrekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Faxie het volgende:
1 Miljoen Euro, of MCH een klap op z'n bek geven?
het doet me wel zeer dat je op je 30+ste nog niet je ware don juan bent tegengekomen anders had je wel anders gekozenquote:
*pets*quote:
Slimquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fuck eindelijk een hersenbreker
Ehm... 1 miljoen euro en dan huur ik iemand in om MCH een klap op z'n bek te geven
Hoeveel vragen mag jij ook alweer per topic stellen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Faxie: nooit meer seks of Elvi 5x p/week geven een jaar lang?
Dit zijn dillema's, geen vragen. Jij bent af.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoeveel vragen mag jij ook alweer per topic stellen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Faxie: nooit meer seks of Elvi 5x p/week geven een jaar lang?
Mannen vallen gewoon ontzettend tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
het doet me wel zeer dat je op je 30+ste nog niet je ware don juan bent tegengekomen anders had je wel anders gekozen
En jij bent de ezel van Buridanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit zijn dillema's, geen vragen. Jij bent af.
vrouwen al eens geprobeerd?quote:
Ik ben niet zo goed met vrouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar hard geneukt worden door een voorbinddildo verkies je niet boven een man?
Waar is die ook weer van? Ik kom er niet op.quote:
Temptation Islandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is die ook weer van? Ik kom er niet op.
Dit was sarcasmequote:
Geef mij maar the D hoor.quote:
oke, kom er aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit was sarcasme
[..]
Geef mij maar the D hoor.
is het al afgelopenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Optreden ging trouwens goed. Mijn liedje duurde maar een minuutje natuurlijk, maar was minder zenuwachtig toen ik eenmaal aan het spelen was
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Optreden ging trouwens goed. Mijn liedje duurde maar een minuutje natuurlijk, maar was minder zenuwachtig toen ik eenmaal aan het spelen was
Ja, was echt een heel klein optredentje en was voornamelijk voor de harpisten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het al afgelopen
heb je het gefilmd?
Mooi, denk ik. Wat doe je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Is de fok knokploeg niet gewoon gratis?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fuck eindelijk een hersenbreker
Ehm... 1 miljoen euro en dan huur ik iemand in om MCH een klap op z'n bek te geven
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, daar speel ik de tamboerijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef ArTiC het volgende:
Volgens mij speelt ze triangel bij de josti band.
wat probeer je hier mee te zeggen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij weet wanneer je lekker geneukt wordt toch?
1e tamboerijn of sta je achteraan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, daar speel ik de tamboerijn.
Leer eens lezen gastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik geloof je niet als je zegt dat je mannen “niets aan vind”.
Jij bent er zo een die zichzelf een hele aanwinst vind he?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik geloof je niet als je zegt dat je mannen “niets aan vind”.
Ik heb mezelf opgewerkt naar de 1e tamboerijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
1e tamboerijn of sta je achteraan?
Cool dat je op de planken stond ja, wat was de gelegenheid?
Ik probeer het woord voor de geest te halen voor het soort opmerkingen die hij maakt, kan er alleen even niet opkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zichzelf een hele aanwinst vind he?
Ja maar die tyfen alleen maar newbies door bushokjes dus daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is de fok knokploeg niet gewoon gratis?
Tof!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb mezelf opgewerkt naar de 1e tamboerijn.
De harpleraar waarmee mijn leraar wel eens samenwerkt hield een klein optreden voor wat mensen van zijn leerlingen en wij mochten ook ieder 1 liedje spelen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zichzelf een hele aanwinst vind he?
Narcistisch gelul.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik probeer het woord voor de geest te halen voor het soort opmerkingen die hij maakt, kan er alleen even niet opkomen.
Niemand die doorheeft dat hij hier al een tijd posts, je zou het kunnen proberen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar die tyfen alleen maar newbies door bushokjes dus daar heb je niks aan
Jij ontvangt de beker. Topickiller van de maand.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niemand die doorheeft dat hij hier al een tijd posts, je zou het kunnen proberen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij ontvangt de beker. Topickiller van de maand.
Ik ben een avondje uit. See you all later.![]()
Het topic is niet eens dood, wat lul jij nouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet mee naar de Ikea anders krijg je pikstraf?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aandacht tekortquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het topic is niet eens dood, wat lul jij nou
10 minuten gesprek op school.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet mee naar de Ikea anders krijg je pikstraf?
quote:
Ik denk dat hij dat al wel een tijdje heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet mee naar de Ikea anders krijg je pikstraf?
Kan hij niks aan doen. Die jongen begint met een achterstand. Papa kan hem niet eens helpen met zijn huiswerk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dylano blijkt toch wel erg druk te zijn in de klas en kan niet goed meekomen. ADHD en diesleksie he
Beetje modelbouwen, beetje muziek luisteren, beetje fappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Trashcanman het volgende:
Maar goed, wat voeren jullie zoal uit de avond?
Bankhangen, Ilja Gort kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Trashcanman het volgende:
Netflixen en pinda's eten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Trashcanman het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje modelbouwen, beetje muziek luisteren, beetje fappen.
Muziek luisteren vooral.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Trashcanman het volgende:
Ik muziek luisteren en zooi thuis regelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje modelbouwen, beetje muziek luisteren, beetje fappen.
Wat voor pinda’s?quote:
Morgen ben je er blij om als je je bed uit roltquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik muziek luisteren en zooi thuis regelen.
Zat er nog wel even aan te denken om toch even snel James Chance en Dead Neanderthalls te kijken maar ik kies toch voor opp tijd slapen en ander verantwoordelijk gedrag vertonen.
Wel voor de tijd douchen hoop ik of mik je netjes in een sok?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:23 schreef Faxie het volgende:
En straks nog onder een dekentje kruipen op de bank
Prachtige TV maakt die man.quote:
Eerst douchen, duhquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel voor de tijd douchen hoop ik of mik je netjes in een sok?
Ook fijn dat ik dan nog mensen kan verstaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen ben je er blij om als je je bed uit rolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |