Goede keus. Ga je nog naar dat concert?quote:
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef gcjoel het volgende:
G
[..]
Goede keus. Ga je nog naar dat concert?
Ik doe allebeiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een weekendje weg, maar ik wil eigenlijk ook nieuwe kleren.![]()
Dilemma’s![]()
En ik wil n workshop iets gaan doen binnenkort.
Ja, echt heel erg balen..quote:
Weekendje Lelystad, kun je bij de outlets shoppenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een weekendje weg, maar ik wil eigenlijk ook nieuwe kleren.![]()
Dilemma’s![]()
En ik wil n workshop iets gaan doen binnenkort.
Ik had best mijn ervaring aan je af willen staan, ik ben niet zo'n fan van ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg balen..
Daarnaast wil ik ook Ghost écht een keer live zien, maar die loop ik elk jaar weer mis op een of andere manier
Die waren er pas nog toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg balen..
Daarnaast wil ik ook Ghost écht een keer live zien, maar die loop ik elk jaar weer mis op een of andere manier
Si si, mucha slimme rakkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ilja is wel ok trouwens, zijn Spaans is helaas niet zo goed.
Daar ben ik altijd alquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weekendje Lelystad, kun je bij de outlets shoppen
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik had best mijn ervaring aan je af willen staan, ik ben niet zo'n fan van ze.
Geen ideequote:
Mannen en praktische oplossingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Trashcanman het volgende:
Weekendje weg in eigen toko, kun je nog meer kopen. Zie geen problemen hier.
In de afas als het goed is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.
[..]
Geen idee
Serieus? Dacht dat ze best geliefd waren. Mja, waarschijnlijk staan ze snel genoeg wel op een festival. Dan krijg je vast wel lui mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.
[..]
Geen idee
Ik kan maar niet wennen aan die naam.quote:
Klinkt ook als afwas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die naam.
Ja, ik zie het nuquote:
Ja, echt. Maar dat heb ik meer artiesten waar ik naar luisterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze best geliefd waren. Mja, waarschijnlijk staan ze snel genoeg wel op een festival. Dan krijg je vast wel lui mee.
Nee, iedereen zegt dan ook: huh waar?!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die naam.
Terecht. Heineken Music Hall bekte zoveel lekkerder.quote:
En iedereen weet dat jij niet in kutjes komt.quote:
Ik meestal ook. Maar afas is nog wel een middenweg vind ik. Nog geen echt grote zaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik geef sowieso de voorkeur aan kleine zalen.
Ik spuit liever in je bekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En iedereen weet dat jij niet in kutjes komt.
quote:
Ha, gay!quote:
Jaloers?quote:
Jij wordt liever in de bek gespoten dan dat je een ander onderspuit?quote:
Ik log iedere dag in in AFASquote:
Zolang ik het maar niet hoef te slikken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt liever in de bek gespoten dan dat je een ander onderspuit?
Oh god begin er niet over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet hoef te slikken.
Ik ga vanaf nu wijselijk mijn mond houden.quote:
Ik probeer het te onthoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
Zolang ik het maar niet hoef te slikken.
Slik jij eigenlijk?quote:
Er zitten teveel viespeuken hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu wijselijk mijn mond houden.
Je bedoeld mannenquote:
Voor urenlange massages en lieviepievieseks moet je .... uhhhh... waar moet je dan zijn eigenlijk?quote:
In ieder geval niet bij jou gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor urenlange massages en lieviepievieseks moet je .... uhhhh... waar moet je dan zijn eigenlijk?
Je date geen FOK!ker zeker.quote:
Dit was een inkoppertje ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
In ieder geval niet bij jou gok ik zo.
Air sowieso niet. Is bezet en mag niet van moeder de vrouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Air sowieso niet. Is bezet en mag niet van moeder de vrouw.
Al die posters hier die menen te weten hoe mijn relatie werkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef gcjoel het volgende:
Air sowieso niet. Is bezet en mag niet van moeder de vrouw.
Uiteraard. Zo rollen wij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die posters hier die menen te weten hoe mijn relatie werkt.
Ik snap helemaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Maar ik ben beter dan dat snap je.
Dat is nogal een statement: zeggen dat je relatie werkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die posters hier die menen te weten hoe mijn relatie werkt.
Hoor ik daar een life coach die op zoek is naar een opdracht?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:11 schreef Elvi het volgende:
Dat is nogal een statement: zeggen dat je relatie werkt.
Ik vind je wat negatief.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je wat mindert met de pindakaas kun je wellicht ooit gewoon weer lopen.
Nee hoor ik ben niet op zoek naar een opdracht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor ik daar een life coach die op zoek is naar een opdracht?
Ik snap niet waarom je mij zoveel pijn wil doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was ik altijd al. Maar ik hou wel op met pindakaas afkraken.
Het is puur de pindakaas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij zoveel pijn wil doen.
Ja. Daarom heb ik het soms wat benauwdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stroomt er pindakaas door je aderen?
Burnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij mij als ik verliefd op je ben....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor urenlange massages en lieviepievieseks moet je .... uhhhh... waar moet je dan zijn eigenlijk?
Geen burn, gewoon de waarheid.quote:
Nee dat hou ik voor me. Anders gaat MCH door het lint want jaloers en closet-slaaf enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee over pindakaaswat voor freaky seks heb jij dan?! Wacht nee... vertel maar niet...
Ik besef het me.. Ik haalde uit in een rode waas, niet beseffende wat de gevolgen waren. Hopelijk komt het nog goed met jequote:
Ik vind deze post aanstootgevend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee over pindakaaswat voor freaky seks heb jij dan?! Wacht nee... vertel maar niet...
Denk jij maar eens goed na over je daden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik besef het me.. Ik haalde uit in een rode waas, niet beseffende wat de gevolgen waren. Hopelijk komt het nog goed met je
quote:
SPOILER: Joel niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het allemaal opgelikt wordt gaat er geen pindakaas verlorenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind deze post aanstootgevend.
Zulks doe je niet met pindakaas.
Iewwwwwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het allemaal opgelikt wordt gaat er geen pindakaas verloren [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |