Goed gevonden.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
NWS / We moeten misdrijven verkeerd registreren, zeggen agenten
Was je op dat moment wel in Utrecht?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje op loopafstand van die locatie, niks ontvangen hoor.
Ziek in m'n bedje.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Was je op dat moment wel in Utrecht?
nee hoor. Heel simpel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat de rechtsgang niet zo snel is als we zouden willen zien heeft ook zijn redenen... Blijft lastig om iemand voordat er een proces heeft plaatsgevonden op te sluiten.
Volgens t wetboek moet(en) er/een gegronde reden(en) zijn die tevens nadrukkelijk zijn beschreven als gegronde redenen in t wetboek om iemand dwangmatig de vrijheid te ontnemen alvorens het proces heeft plaatsgevonden. Bij Jos B was/is dat het geval en bij deze meneer van vanmiddag helaas niet...quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom zit die Limburger dan nog vast?
Het was vrij veilig in Nederland in tegenstelling tot andere negatieve soortgelijke gebeurtenissen in nabije landen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
Ligt het nou aan mij of valt deze gebeurtenis nogal mee?
Maar 3 doden en een paar gewonden en het hele land is in paniek.
Dit topic heeft 17 delen, waarom?![]()
Het is wel wederom het zoveelste voorbeeld waarom we Islam en hun aanhangers kunnen missen als kiespijn in dit land. Maar verder dan dat is het allemaal niet erg schokkend.
Gaat iets niet goed dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben de stad niet uit geweest vandaag, maar geen NL-alert ontvangen.
Heb je wel naar de instellingen gekeken?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Blik het volgende:
Over die NL-Alert, ik werk in Utrecht en diverse collega’s kregen hem. Ik heb hem niet ontvangen, eerder heb ik wel alerts ontvangen (tijdje geleden nog met lekkende vloeistof op een zaterdagochtend). 1 collega heeft 2 telefoons en de ene telefoon kreeg hem wel en de andere niet.
Werkt dus nog verre van vlekkeloos.
twitter:pauwnl twitterde op maandag 18-03-2019 om 23:12:41In de loop van maandagavond is een derde verdachte aangehouden na de schietpartij in Utrecht. Het is niet duidelijk op welke wijze deze persoon betrokken is bij de aanslag. Dat heeft de politie bekend gemaakt in het tv-programma Pauw & Jinek. reageer retweet
Ik was in een andere stad maar ook niet ontvangen.....!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Blik het volgende:
Over die NL-Alert, ik werk in Utrecht en diverse collega’s kregen hem. Ik heb hem niet ontvangen, eerder heb ik wel alerts ontvangen (tijdje geleden nog met lekkende vloeistof op een zaterdagochtend). 1 collega heeft 2 telefoons en de ene telefoon kreeg hem wel en de andere niet.
Heel dat NL-Alert werkt voor geen meter, als er hier op Moerdijk weer eens een chemisch bedrijf ontploft krijg je met wat geluk 3 uur later een berichtje en dan 8 uur later het bericht wat eigenlijk daarvoor was verstuurdquote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Blik het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 23:12:08Derde verdachte aangehouden na schietincident 24 Oktoberplein https://t.co/PzDmfLaf62 #utrecht reageer retweet
Brengen ze nog iets waar ik wat aan heb, ik heb het de hele dag al gehoord, ik kan er niks aan veranderen, heb liever afleiding als dit.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef MMXMMX het volgende:
Hoor net op sbs een 3de dader aangehouden
Je hebt er als samenleving natuurlijk wel degelijk wat aan, maar je moet de feiten wel willen accepteren en je niet al te bang willen laten maken door situaties als die van vandaag. Verder valt het op zich natuurlijk nog wel mee..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Misdaadcijfers kunnen dalen, maar daar heb je als samenleving niets aan als de impact en grootte van de misdaden stijgen...
Op de lange termijn zal het lastig blijken als je iedereen die ergens van wordt verdacht op gaat sluiten tot aan zijn proces.quote:
Heel begrijpelijk, zal een heel vreemd gevoel geven. Sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef capricia het volgende:
Ben er toch wel door aangeslagen. Dat iemand die ik persoonlijk ken, een buurtgenoot, doodgeschoten is.
twitter:TomasBXL twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:28:52#Utrecht several journalists had their cars smashed and equipment stolen while reporting in Kanaleneiland, including us. All this under the nose of the Dutch police https://t.co/ATYHCyuR30 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |