tnx.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:JaapJansen twitterde op maandag 18-03-2019 om 20:42:02Theo Hiddema moet denken aan het stilleggen van de campagne na moord op Fortuyn en aan Rutte toen Turkse minister naar Rotterdam kwam en stoer deed ‘voor een overwinninkie’. ‘En nou zullen ze goddorie ons die gebeurtenissen in Kanaleneiland aanwrijven?’ https://t.co/1W61xCHfN5 reageer retweet
Fijn dat jij het ook hoorde. Want toen krabbelde ik ook wel even achter mijn oren.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook zo’n feit. Werd ook gezegd.
Het nieuwsbericht tonen is een inhoudelijke reactie op de gebeurtenissen van vandaag en laat daarvan een gevolg zien.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat is het nut hiervan vraag ik me altijd af. Er zijn 1000 mensen gestorven in Mozambique vandaag en in Nederland plegen er zo'n 7 mensen per dag zelfmoord. Als je de slachtoffers niet kent is het helemaal niet relevant wie het was. Of speur je iedere dag ook lijstjes af van alle overleden mensen in de buurt?
ik denk dat er een verschil is tussen ophitsen en medeplichtig zijn..quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
Vanmiddag was er een getuige op het journaal die vertelde dat hij meerdere mensen "Schieten Schieten" had horen roepen. Even later kwam er een bericht naar buiten dat er op meerdere plekken in Nederland invallen werden gedaan en gezocht werd naar personen. Ook is er voor de "echte dader" al iemand opgepakt waarvan verteld werd dat het niet de "echte dader" zou zijn maar dat hij er wel het een of ander mee te maken had.
Al met al krijg ik door dit hele verhaal het idee dat er meerdere mensen in/bij die tram waren die gezamenlijk deze daad hebben gepleegd?
Of is mijn gedachte uit zijn verband gerukt?
Dat gevoel heb ik eigenlijk absoluut niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:00 schreef GeschiktX het volgende:
Is Nederland daadwerkelijk onveiliger en onleefbaarder geworden of zijn we gewoon nu beter en sneller op de hoogte dankzij (Social) Media?
Ik heb het gevoel alsof Nederland onveiliger en onleefbaarder is geworden. Erg teleurstellend!
In Utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vind het overigens nogal opvallend dat half Nederland GEEN NL-Alert heeft ontvangen en dat terwijl het dreigingsniveau 5 was?
Dat was alleen in Utrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vind het overigens nogal opvallend dat half Nederland GEEN NL-Alert heeft ontvangen en dat terwijl het dreigingsniveau 5 was?
Jij niet alleen ik ook, ik heb dat gevoel ook, alsof het land het aantrekken doet, echter niet alleen Nederland hoor, ik zou haast wensen grenzen terug.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:00 schreef GeschiktX het volgende:
Ik heb het gevoel alsof Nederland onveiliger en onleefbaarder is geworden. Erg teleurstellend!
Waarschijnlijk werkt het niet eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:thejermaine twitterde op maandag 18-03-2019 om 22:33:53Verdachte #Gökmen T. stond op 4 + 5 maart terecht in maar liefst drie (!) rechtszaken. Een zaak ging om een verkrachting in juli 2017, de andere zaak om een inbraak in september 2018 en de andere zaak om een diefstal van een fiets in oktober vorig jaar. #Utrecht reageer retweet
Misdaadcijfers dalen. En ik voel me nooit onveilig eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:00 schreef GeschiktX het volgende:
Is Nederland daadwerkelijk onveiliger en onleefbaarder geworden of zijn we gewoon nu beter en sneller op de hoogte dankzij (Social) Media?
Reden genoeg om hem vrij rondt te laten lopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
twitter:thejermaine twitterde op maandag 18-03-2019 om 22:33:53Verdachte #Gökmen T. stond op 4 + 5 maart terecht in maar liefst drie (!) rechtszaken. Een zaak ging om een verkrachting in juli 2017, de andere zaak om een inbraak in september 2018 en de andere zaak om een diefstal van een fiets in oktober vorig jaar. #Utrecht reageer retweet
Het OM gefaald?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik word hier gewoon verdrietig van. Bahquote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij niet alleen ik ook, ik heb dat gevoel ook, alsof het land het aantrekken doet, echter niet alleen Nederland hoor, ik zou haast wensen grenzen terug.
*rondquote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Reden genoeg om hem vrij rondt te laten lopen.
Dat de rechtsgang niet zo snel is als we zouden willen zien heeft ook zijn redenen... Blijft lastig om iemand voordat er een proces heeft plaatsgevonden op te sluiten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Reden genoeg om hem vrij rondt te laten lopen.
NWS / We moeten misdrijven verkeerd registreren, zeggen agentenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misdaadcijfers dalen. En ik voel me nooit onveilig eigenlijk.
Misdaadcijfers kunnen dalen, maar daar heb je als samenleving niets aan als de impact en grootte van de misdaden stijgen...quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misdaadcijfers dalen. En ik voel me nooit onveilig eigenlijk.
De impact door zo'n 'incident' als vandaag komt vooral door social media.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Misdaadcijfers kunnen dalen, maar daar heb je als samenleving niets aan als de impact en grootte van de misdaden stijgen...
Waarom zit die Limburger (B) dan nog vast?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat de rechtsgang niet zo snel is als we zouden willen zien heeft ook zijn redenen... Blijft lastig om iemand voordat er een proces heeft plaatsgevonden op te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |