quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef MMXMMX het volgende:
2DE aanslag in de Bijlmer !!!! Nu op sbs 6
Op zich goed dat hij die zaken benoemt. Je ziet hier ook op FOK! hoe makkelijk men "jumpt to conclusions".quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat een paar deuren verder openzetten, deze jongeman..
Je bedoelt 'je eigen waarheid'?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Soms kan je uit beperkte feiten al de waarheid afleiden.
Je bedoelt dat je niet geīnteresseerd bent in hoe het daadwerkelijk zit, omdat je er dan wel eens achter zou kunnen komen dat je vraagtekens moet gaan stellen bij je eigen verzinsels?quote:Tenzij je de waarheid natuurlijk niet wilt weten (zoals bijvoorbeeld bepaalde politiek correcten onder ons).
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich goed dat hij die zaken benoemt. Je ziet hier ook op FOK! hoe makkelijk men "jumpt to conclusions".
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi hoe de vijf dronken boeren die een bierfleske op een moskee gooiden wel in het lijstje voorkomt maar de aanslag op Cs met de suikerspiegel onzin niet.
Volgens kennissen was hij de laatste tijd snel geradicaliseerd, liet een baard staan en ging djellaba's dragen, dus het kan ook niet uitgesloten worden. Je hoort wel vaker dat kruimeldieven en potheads van het ene op het andere moment een draai van 180 graden maken en ineens de religek gaan uithangen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef bianconeri het volgende:
Het hele tram verhaal en het verleden van die vent wijst totaal niet op iets terroristisch.
NOS?!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Xan21 het volgende:
Quel Bullshit NOS met je terreurexpertje...
Mja, als je zijn verleden er bij pakt lijkt me het dat hij niet echt diep nadenkt over zijn acties.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar als het iets qua wraak is, dan zou je denken dat hij zich alleen op die persoon gericht zou hebben en niet nog even 7 anderen raakt.
Tja het is de NOS he...quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi hoe de vijf dronken boeren die een bierfleske op een moskee gooiden wel in het lijstje voorkomt maar de aanslag op Cs met de suikerspiegel onzin niet.
zwart...quote:Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik miste die aanslag op de koninging nog
Dat vond ik meer terreur. die gast in dat rode autotje (IK ZIE EEN THEMA!) op mensen inreed
Ik ben ook gewoon boodschappen gaan doen hoor, en er liepen genoeg andere mensen rond ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat mensen werden opgeroepen om binnen te blijven maakte het wel lastig om te vluchten. Je valt wel op als je toch de straat opgaat als het verder rustig is.
fixed, net nog even de beelden gekekenquote:
Op de Belgische radio in elk geval elk half uur een update er over.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:43 schreef Aquarii het volgende:
Ook belangrijk, wat zeggen de buitenlandse media.
Dr Clavan is er ook nogquote:Op maandag 18 maart 2019 18:32 schreef Aquarii het volgende:
In de studio een vraag aan de verslaggever ter plaatse; 'we hebben net gehoord dat de verdachte is aangehouden, wat weet jij?' Verslaggever: 'Ja, we hebben net vernomen dat de verdachte is aangehouden'
Dat zegt de mensen nog wel wat hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:43 schreef Gorraay het volgende:
Mumbai zegt de meeste mensen blijkbaar al niks meer. Zo gewoon is het geworden.
Ik zag vanmiddag Richard Quest van CNN bij de tram staan. Vorige week, toen-ie de Brexitstemmingen becommentarieerde, noemde hij Mark Rutte nog de prime minister of Denmark.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:43 schreef Aquarii het volgende:
Ook belangrijk, wat zeggen de buitenlandse media.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:43 schreef monkyyy het volgende:
Rutte speelde niet Imagine op een piano op een station. dat was #FAKENEWS
Maar wel veel minder dan normaal. En zo'n dader is ook meer geneigd binnen te blijven. Is gewoon te voet van Tichelaarslaan naar Oudenoord gegaan, dat is een dikke vijf minuten, en daar blijven schuilen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon boodschappen gaan doen hoor, en er liepen genoeg andere mensen rond ook.
Hij komt niet verder dan Kortjakjequote:Op maandag 18 maart 2019 18:43 schreef monkyyy het volgende:
Vraag me nou echt af of dat werkt... Ik heb een baard, lang haar en ik herken mezelf niet eens op mn eigen paspoortquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:43 schreef monkyyy het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Dan mag ik van mn pappa en mamma nooit meer op internetquote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaan ze bij EenVandaag zo ook dit topic voorlezen?
Ik had ook wel verwacht dat hij al in DLD zou zijn. Volgens mij was het geen goed voorbereidde aanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
En een uur geleden nog zo'n user maar blaten over falende grenscontroles in Griekenland etc
Zo'n gast komt echt niet ver, dat blijkt maar weer.
Misschien wilde hij nog snel een voorschotje halen bij de soos.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wel veel minder dan normaal. En zo'n dader is ook meer geneigd binnen te blijven. Is gewoon te voet van Tichelaarslaan naar Oudenoord gegaan, dat is een dikke vijf minuten, en daar blijven schuilen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaan ze bij EenVandaag zo ook dit topic voorlezen?
Groot geweerquote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Fokkiebaby het volgende:
Tanis werd aangehouden in een woning op de Oudenoord, dat is dichtbij waar hij de gekaapte auto, een rode Renault Clio, achterliet. Er werd als sinds 13u vanmiddag met man en macht naar hem gezocht. Hij is voorlopig de hoofdverdachte van de dood van drie mensen in de tram op weg naar Utrecht CS. Tanis zou daar met een groot geweer om zich heen hebben geschoten
Ik had liever gezien dat hij dat wat 'geruislozer' had gedaan, op een motor ofzo, zoals de School Holleeder.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef littlemindy het volgende:
Klinkt mij in de oren als een afrekening, gericht op bepaald persoon schieten.
[...]
Makkelijk schoppen voor Greet.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Ah, Wilders staat nog steeds in campagnestand.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Ik zou zelfs het woord Turk daarbij weghalen. Iemand met zo'n recentelijk strafblad moet in de bak zitten. Of het nou een Nederlander, Turk, Belg of een Nigeriaan is.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Het was dan ook geen aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat hij al in DLD zou zijn. Volgens mij was het geen goed voorbereidde aanslag
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
toch 4 malloten op mijn facebook die zichzelf als veilig gemarkeerd hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Toch raar die 1700 mensen op ikbenveilig......
Je belt toch ff?
Het is toch gewoon een Turk?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.
Hier kan je het alleen maar eens mee zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Kan hij niet even op zijn handen gaan zitten tot morgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Echt hoor. Triest.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef asco het volgende:
Kijk, dat dit land naar de verdoemenis gaat dat weet ik al een tijdje.
Maar de totale kansloosheid op tv vandaag, man man man. Wat een achterlijk en bang volk zijn we toch geworden. Triest.
Wat moet je dan zeggen?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die mogen ze weleens neersxhietenquote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef monkyyy het volgende:
Ondertussen gebruikt Erdogan beelden van de aanslag in Nieuw-Zeeland in zijn campagne.
https://www.bloomberg.com(...)s&utm_source=twitter
Het is toch ook een Turk?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zolang ik me aan de user policy op FOK! houd, bepaal jij niet welke meningen ik formuleer en hoe lang ik daarmee wacht.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Probeer nog een klein beetje fatsoen op te brengen en wacht een paar dagen voor je je politieke agenda over de ruggen van slachtoffers gaat pushen.
Wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:50 schreef _--_ het volgende:
Godsamme mensen die ook nog eens zo onwetend of 'naiëf' reageren op mijn post.
Kap eens even om bij elke keer dat het woord 'Turk' valt in de paniekmodus te schieten, bij voorbaat dank.quote:
Kan je nagaan als er echt een keer wat aan de hand is. :Squote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef asco het volgende:
Kijk, dat dit land naar de verdoemenis gaat dat weet ik al een tijdje.
Maar de totale kansloosheid op tv vandaag, man man man. Wat een achterlijk en bang volk zijn we toch geworden. Triest.
Foei. Geert voert campagne. En vanmiddag zei hij nog met grafstem dat zulks niet gepast was.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hier kan je het alleen maar eens mee zijn.
Ik ben het weinig met hem eens, maar deze keer volledig.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Als dit campagne voeren is, dan voert hij altijd campagne (wat misschien ook wel zo is).quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Foei. Geert voert campagne. En vanmiddag zei hij nog met grafstem dat zulks niet gepast was.
Ik dacht dat de verkiezingscampagne gestopt was?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Zijn gewoon terechte vragen van Geertquote:Op maandag 18 maart 2019 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan hij niet even op zijn handen gaan zitten tot morgen.dan bestaat Twitter ook echt nog wel.
Hypocriete kneus met zijn valse campagnestopbeloftes.
Idd, erg schijnheilig.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Foei. Geert voert campagne. En vanmiddag zei hij nog met grafstem dat zulks niet gepast was.
#werkenbijdenosquote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is het probleem hier?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die zijn morgen dan ook nog steeds terecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn gewoon terechte vragen van Geert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |