Het is toch ook een Turk?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.
Zolang ik me aan de user policy op FOK! houd, bepaal jij niet welke meningen ik formuleer en hoe lang ik daarmee wacht.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Probeer nog een klein beetje fatsoen op te brengen en wacht een paar dagen voor je je politieke agenda over de ruggen van slachtoffers gaat pushen.
Wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:50 schreef _--_ het volgende:
Godsamme mensen die ook nog eens zo onwetend of 'naiëf' reageren op mijn post.
Kap eens even om bij elke keer dat het woord 'Turk' valt in de paniekmodus te schieten, bij voorbaat dank.quote:
Kan je nagaan als er echt een keer wat aan de hand is. :Squote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef asco het volgende:
Kijk, dat dit land naar de verdoemenis gaat dat weet ik al een tijdje.
Maar de totale kansloosheid op tv vandaag, man man man. Wat een achterlijk en bang volk zijn we toch geworden. Triest.
Foei. Geert voert campagne. En vanmiddag zei hij nog met grafstem dat zulks niet gepast was.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hier kan je het alleen maar eens mee zijn.
Ik ben het weinig met hem eens, maar deze keer volledig.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Als dit campagne voeren is, dan voert hij altijd campagne (wat misschien ook wel zo is).quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Foei. Geert voert campagne. En vanmiddag zei hij nog met grafstem dat zulks niet gepast was.
Ik dacht dat de verkiezingscampagne gestopt was?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Zijn gewoon terechte vragen van Geertquote:Op maandag 18 maart 2019 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan hij niet even op zijn handen gaan zitten tot morgen.dan bestaat Twitter ook echt nog wel.
Hypocriete kneus met zijn valse campagnestopbeloftes.
Idd, erg schijnheilig.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Foei. Geert voert campagne. En vanmiddag zei hij nog met grafstem dat zulks niet gepast was.
#werkenbijdenosquote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi hoe de vijf dronken boeren die een bierfleske op een moskee gooiden wel in het lijstje voorkomt maar de aanslag op Cs met de suikerspiegel onzin niet.
Dat is het probleem hier?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die zijn morgen dan ook nog steeds terecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn gewoon terechte vragen van Geert
Inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef Razor21 het volgende:
Godsklere we moeten nu ook niet doen alsof er een mega aanslag in Utrecht is geweest:
Van onderdak, eten en kleding voor de mensen die erbij zijn geweest https://www.facebook.com/(...)ffer&source=bookmark
Hij had dat over een campagnestop niet hoeven zeggen. Deed Thierry ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier?Ongelofelijk zeg.
Ja stel je voor dat je de feiten benoemd, dat kan toch niet man. Kwetsend voor die arme jongen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.
Wacht maar tot je de verklaringen van denk zietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Een tragedie misbruiken om zieltjes te winnen. PVV en FVD laten weer hun ware gezicht zien.
Als een tweet al “campagne” is, dan is het 365 dagen per jaar campagne.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verkiezingscampagne gestopt was?
Geertje.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Er hoeven heel veel dingen niet, maar het kan en mag zeker.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij had dat niet hoeven zeggen. Deed Thierry ook niet.
Wat is dit nou weer voor flauwekul? De wereld stopt niet opeens met draaien door zoiets.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Een tragedie misbruiken om zieltjes te winnen. PVV en FVD laten weer hun ware gezicht zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |