twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Dan mag ik van mn pappa en mamma nooit meer op internetquote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaan ze bij EenVandaag zo ook dit topic voorlezen?
Ik had ook wel verwacht dat hij al in DLD zou zijn. Volgens mij was het geen goed voorbereidde aanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
En een uur geleden nog zo'n user maar blaten over falende grenscontroles in Griekenland etc
Zo'n gast komt echt niet ver, dat blijkt maar weer.
Misschien wilde hij nog snel een voorschotje halen bij de soos.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wel veel minder dan normaal. En zo'n dader is ook meer geneigd binnen te blijven. Is gewoon te voet van Tichelaarslaan naar Oudenoord gegaan, dat is een dikke vijf minuten, en daar blijven schuilen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaan ze bij EenVandaag zo ook dit topic voorlezen?
Groot geweerquote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Fokkiebaby het volgende:
Tanis werd aangehouden in een woning op de Oudenoord, dat is dichtbij waar hij de gekaapte auto, een rode Renault Clio, achterliet. Er werd als sinds 13u vanmiddag met man en macht naar hem gezocht. Hij is voorlopig de hoofdverdachte van de dood van drie mensen in de tram op weg naar Utrecht CS. Tanis zou daar met een groot geweer om zich heen hebben geschoten
Ik had liever gezien dat hij dat wat 'geruislozer' had gedaan, op een motor ofzo, zoals de School Holleeder.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef littlemindy het volgende:
Klinkt mij in de oren als een afrekening, gericht op bepaald persoon schieten.
[...]
Makkelijk schoppen voor Greet.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Ah, Wilders staat nog steeds in campagnestand.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Ik zou zelfs het woord Turk daarbij weghalen. Iemand met zo'n recentelijk strafblad moet in de bak zitten. Of het nou een Nederlander, Turk, Belg of een Nigeriaan is.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
Het was dan ook geen aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat hij al in DLD zou zijn. Volgens mij was het geen goed voorbereidde aanslag
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
toch 4 malloten op mijn facebook die zichzelf als veilig gemarkeerd hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Toch raar die 1700 mensen op ikbenveilig......
Je belt toch ff?
Het is toch gewoon een Turk?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.
Hier kan je het alleen maar eens mee zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |