Inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef Razor21 het volgende:
Godsklere we moeten nu ook niet doen alsof er een mega aanslag in Utrecht is geweest:
Van onderdak, eten en kleding voor de mensen die erbij zijn geweest https://www.facebook.com/(...)ffer&source=bookmark
Hij had dat over een campagnestop niet hoeven zeggen. Deed Thierry ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier?Ongelofelijk zeg.
Ja stel je voor dat je de feiten benoemd, dat kan toch niet man. Kwetsend voor die arme jongen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Feit dat hij hem aanspreekt met Turk zegt genoeg. Godsamme zeg.
Wacht maar tot je de verklaringen van denk zietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Een tragedie misbruiken om zieltjes te winnen. PVV en FVD laten weer hun ware gezicht zien.
Als een tweet al “campagne” is, dan is het 365 dagen per jaar campagne.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verkiezingscampagne gestopt was?
Geertje.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Er hoeven heel veel dingen niet, maar het kan en mag zeker.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij had dat niet hoeven zeggen. Deed Thierry ook niet.
Wat is dit nou weer voor flauwekul? De wereld stopt niet opeens met draaien door zoiets.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Een tragedie misbruiken om zieltjes te winnen. PVV en FVD laten weer hun ware gezicht zien.
twitter:maxuitutrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:39:53Verdachte recht voor mijn huis opgepakt #Utrecht #24oktoberplein https://t.co/yypnuVAxKt reageer retweet
niemand gaat naar de stembus voor de provinciale verkiezingen johquote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verkiezingscampagne gestopt was?
Waarom belt hij Rutte gewoon niet met zijn vraag?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:45:44Of motivatie verdachte Turk nu relatiegerelateerd of terrorisme is, hoe kan iemand met een strafblad vol misdrijven van doodslag tot diefstal, vernieling en verkrachting vrij rondlopen en met een wapen in een tram onschuldige mensen doodschieten??Leg dat eens uit Rutte. reageer retweet
Gratis vretenquote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef Razor21 het volgende:
Godsklere we moeten nu ook niet doen alsof er een mega aanslag in Utrecht is geweest:
Van onderdak, eten en kleding voor de mensen die erbij zijn geweest https://www.facebook.com/(...)ffer&source=bookmark
Ik ben niet tegen een 'tweede kans', maar op basis van de tot nu toe geleverde informatie over deze zak zand kan inderdaad geconcludeerd worden dat hij sinds jaar en dag al onverbeterlijk lijkt. Bij dit soort figuren mag van mij ook harder worden opgetreden.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het weinig met hem eens, maar deze keer volledig.
De focus ligt in Nederland altijd bij de belangen van daders; nooit bij (potentiële) slachtoffers. Dit is het zoveelste voorbeeld van een niet genoeg gestrafte recidivist die onschuldige doden veroorzaakt.
Het is gewoon zwak om terug te krabbelen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Er hoeven heel veel dingen niet, maar het kan en mag zeker.
Eens. Valt niet uit te leggen aan de bevolking. Maar ondertussen wel creatief met de cijfertjes bezig zodat het lijkt alsof de criminaliteit naar beneden gaat. VVD moet zich kapot schamen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
LOL. Godverdomme zeg....quote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 17-03-2019 om 13:54:31Walgelijke aanslag Christchurch. Geweld verdient altijd krachtige veroordeling. Wel jammer dat linkse verontwaardiging altijd veel minder is bij aanslagen in de naam van Allah. Feit blijft dat ideologie islam en vrijheid niet samengaan en de islam niet bij onze samenleving hoort. reageer retweet
Max zijn huis wordt straks overspoeld met verslaggevers, journalisten en televisiestationsquote:Op maandag 18 maart 2019 18:53 schreef franklop het volgende:
twitter:maxuitutrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 18:39:53Verdachte recht voor mijn huis opgepakt #Utrecht #24oktoberplein https://t.co/yypnuVAxKt reageer retweet
This Sunday I will open my small creative arts studio in a safe space for anyone wishing to share their story of any time they felt unsafe/needing witnessing or who is needing some community/comfort. We will explore together how to create a place where this can happen. I'm a qualified trauma therapist. PM me if you are interested in co-facilitating or wish to attend. Limited space (about 12 people), but we can make room for more by holding two sessions if necessary.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:52 schreef Razor21 het volgende:
FvD Utrecht 3 dodentwitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 10:11:05Vreselijk nieuws over aanslagen op moskeeën in Nieuw-Zeeland. Mijn gedachten gaan uit naar alle slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
twitter:fvdemocratie twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:17:27Naar aanleiding van de gebeurtenissen in #Utrecht heeft Forum voor Democratie besloten alle flyer-activiteiten in heel NL per direct stop te zetten. De #FVD bijeenkomst vanavond in het Kurhaus gaat - in aangepaste vorm - wél door. Juist nu willen we met elkaar in gesprek gaan. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |