quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef MMXMMX het volgende:
2DE aanslag in de Bijlmer !!!! Nu op sbs 6
Op zich goed dat hij die zaken benoemt. Je ziet hier ook op FOK! hoe makkelijk men "jumpt to conclusions".quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat een paar deuren verder openzetten, deze jongeman..
Je bedoelt 'je eigen waarheid'?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Soms kan je uit beperkte feiten al de waarheid afleiden.
Je bedoelt dat je niet geīnteresseerd bent in hoe het daadwerkelijk zit, omdat je er dan wel eens achter zou kunnen komen dat je vraagtekens moet gaan stellen bij je eigen verzinsels?quote:Tenzij je de waarheid natuurlijk niet wilt weten (zoals bijvoorbeeld bepaalde politiek correcten onder ons).
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich goed dat hij die zaken benoemt. Je ziet hier ook op FOK! hoe makkelijk men "jumpt to conclusions".
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi hoe de vijf dronken boeren die een bierfleske op een moskee gooiden wel in het lijstje voorkomt maar de aanslag op Cs met de suikerspiegel onzin niet.
Volgens kennissen was hij de laatste tijd snel geradicaliseerd, liet een baard staan en ging djellaba's dragen, dus het kan ook niet uitgesloten worden. Je hoort wel vaker dat kruimeldieven en potheads van het ene op het andere moment een draai van 180 graden maken en ineens de religek gaan uithangen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef bianconeri het volgende:
Het hele tram verhaal en het verleden van die vent wijst totaal niet op iets terroristisch.
NOS?!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Xan21 het volgende:
Quel Bullshit NOS met je terreurexpertje...
Mja, als je zijn verleden er bij pakt lijkt me het dat hij niet echt diep nadenkt over zijn acties.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar als het iets qua wraak is, dan zou je denken dat hij zich alleen op die persoon gericht zou hebben en niet nog even 7 anderen raakt.
Tja het is de NOS he...quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi hoe de vijf dronken boeren die een bierfleske op een moskee gooiden wel in het lijstje voorkomt maar de aanslag op Cs met de suikerspiegel onzin niet.
zwart...quote:Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik miste die aanslag op de koninging nog
Dat vond ik meer terreur. die gast in dat rode autotje (IK ZIE EEN THEMA!) op mensen inreed
Ik ben ook gewoon boodschappen gaan doen hoor, en er liepen genoeg andere mensen rond ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat mensen werden opgeroepen om binnen te blijven maakte het wel lastig om te vluchten. Je valt wel op als je toch de straat opgaat als het verder rustig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |