Het was vanmiddag de moeder en het zusje van een bouwvakker die iets gehoord hadquote:Op maandag 18 maart 2019 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Zodra ze bouwvakkers gaan interviewen die ook alles maar van horen zeggen hebben meegekregen dan weet je dat ze nutteloos tijd zitten te vullen.
Welk dorp?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:33 schreef Longcat. het volgende:
Heb echt 9 politie auto's gehoord zojuist dichtbij mijn kleine dorpje naast Utrecht![]()
komt allemaal dichtbij
Koffieshop, nog even een keer lekker stoned worden, de aankomende 20 jaar zal dat niet meer kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus na heel wat uren is hij eindelijk aangehouden net buiten het centrum. Vraag mij af waar hij dan gezeten heeft.
Wat heeft een onderhoudsbedrijf te maken met het stoppen van een verkiezingscampagne?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:10 schreef MMXMMX het volgende:
Gewoon reclame tussen journaals word er misselijk van en dan ook nog ff spotje van FDV wat ik al helemaal niet begrijp na de berichtgeving over stoppen campagne
Dagelijks dusquote:Op maandag 18 maart 2019 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Zodra ze bouwvakkers gaan interviewen die ook alles maar van horen zeggen hebben meegekregen dan weet je dat ze nutteloos tijd zitten te vullen.
Das ook wel een indicatie ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
53 x per uur hetzelfde filmpje van Rutte was anders ook wel een aanwijzing.
Het blijft Kanaleneilandquote:
die kon ik niet live via Facebook en NOS volgenquote:Op maandag 18 maart 2019 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Project urk mattie, dat is waar de fun was
Nou Gevangenen massaal aan de drugsquote:Op maandag 18 maart 2019 18:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Koffieshop, nog even een keer lekker stoned worden, de aankomende 20 jaar zal dat niet meer kunnen.
Urk had één webcam en een geenstijl chatlog.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die kon ik niet live via Facebook en NOS volgen
Woon je in de buurt van Enzo Knolquote:Op maandag 18 maart 2019 18:33 schreef Longcat. het volgende:
Heb echt 9 politie auto's gehoord zojuist dichtbij mijn kleine dorpje naast Utrecht![]()
komt allemaal dichtbij
dat was een partijtje sadquote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Urk had één webcam en een geenstijl chatlog.
quote:
Zeist of De Bilt toevallig?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:33 schreef Longcat. het volgende:
komt allemaal dichtbij
Toevallig. Wij ookquote:
ja, toen zat ik in Maleisie. CNN en RT zonden dat live uit.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aanslag parijs dan? Die was spannender met life feeds overal
Was zelf ook bang.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Aquarii het volgende:
Hij is gearriveerd, de terrorismedeskundige
Zeker. Kees Ouwens, die er is opgegroeid, noemde het in zijn (onleesbare) romans Zinzendorp.quote:
Is Benno Baksteen al geweest?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Aquarii het volgende:
Gaat een paar deuren verder openzetten, deze jongeman.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Aquarii het volgende:
Groot dorp dan met 65.000 inwonersquote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Zeker. Kees Ouwens, die er is opgegroeid, noemde het in zijn (onleesbare) romans Zinzendorp.
Nee klopt. Maar als het iets qua wraak is, dan zou je denken dat hij zich alleen op die persoon gericht zou hebben en niet nog even 7 anderen raakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef bianconeri het volgende:
Het hele tram verhaal en het verleden van die vent wijst totaal niet op iets terroristisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |