Dat is goddelijk, maat.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gewoon JR-tosti eten toch?
GGMM en ik gaan er zometeen op klikken.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Tramschutter in eerdere tijden http://www.dumpert.nl/mediabase/7646965/4f07e70b
Die kop jonge...quote:Op maandag 18 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Tramschutter in eerdere tijden http://www.dumpert.nl/mediabase/7646965/4f07e70b
Van die hoer?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Dit is helemaal geen terreur daad
dit is gewoon een aanslag met wraakmotieven of een executie
terreur wordt nu alleen maar gebruikt voor de verkiezings campagnes.....
lachwekkend dat overal gesproken wordt over terreur
JAAAAAAAAAA KLAASGODquote:Op maandag 18 maart 2019 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
Mannen, het is opgelost, @:Klaasweetalles![]()
![]()
heeft gesproken.
[..]
Netjesquote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, ze hebben hem nu ook aangehouden lees ik.
Mooi werkquote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
In een tramquote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom vergeet je mij?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat ondanks de aanslagen het Haxball vanavond gewoon door
@:coco. @:scrummie2.0 @:onlogisch @:maxi-mus @:dj_day-v @:chevycaprice @:firefox1 @:max23
"aanslag"quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
@:coco. @:scrummie2.0 @:onlogisch @:maxi-mus @:dj_day-v @:chevycaprice @:firefox1 @:max23
Alhoewel er ook posts van mij verwijderd zijn moet ik zeggen dat er goed gemod wordt hoor daar.quote:
Ik ben in diepe rouw.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vroeg of Bolasie Beatrice zou doen.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef Coco. het volgende:
GGMM heeft een aantal users op de teentjes getrapt.
Iedereen die je niet gementioned hebt, alhoewel ik zie dat maximus er wel in staat.quote:
Dat is niks voor hem.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef Coco. het volgende:
GGMM heeft een aantal users op de teentjes getrapt.
FEEDBACK HOORT IN HET FB-TOPIC COCOquote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vroeg of Bolasie Beatrice zou doen.
Ik snap niet waarom die inhoudsloze post verwijderd werd.
Vanwege de aanslag denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iedereen die je niet gementioned hebt, alhoewel ik zie dat maximus er wel in staat.
Snap niet waarom hij dan in diepe rouw is.
Pics van Beatrice (wat een kutnaam trouwens)quote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
NWS en POL is het moeilijkste om te modden, daarna VBL.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
FEEDBACK HOORT IN HET FB-TOPIC COCO
Maar laat gaat joh, dat topic is lastig om te modden, soms verdwijnt er wel eens iets wat misschien wel kon.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Beatrice (wat een kutnaam trouwens)
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klote naam inderdaad. Zo heet zo'n heks in Harry Potter ook toch? Die Dobby vermoordquote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Beatrice (wat een kutnaam trouwens)
Dat is Bellatrix Lestrange.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote naam inderdaad. Zo heet zo'n heks in Harry Potter ook toch? Die Dobby vermoord
Ja leuk spoilerquote:Op maandag 18 maart 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebben
[..]
Klote naam inderdaad. Zo heet zo'n heks in Harry Potter ook toch? Die Dobby vermoord
@GGMM begint langzaam te worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebben
[..]
Met je act.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Coco. het volgende:
Ik denk niet dat GGMM die HP films heeft gezien, dat zijn namelijk kinderfilms.
Dat laatste klopt zeker, en op basis van kinderboeken.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Coco. het volgende:
Ik denk niet dat GGMM die HP films heeft gezien, dat zijn namelijk kinderfilms.
Misschien, ben nog bij grootouders die 59 jaar getrouwd zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien, ben nog bij grootouders die 59 jaar getrouwd zijn.
Feliciteer die grootouders namens mij, zijn het ook jouw grootouders?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien, ben nog bij grootouders die 59 jaar getrouwd zijn.
Bomma/bompa.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Coco. het volgende:
Zeggen jullie grootvader/grootmoeder of opa/oma?
Hoe waren Kale en Kokkie?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
Van Hanegem had een pittige column over Feyenoord vandaag, daar zal Van Geel niet blij mee zijn.
Ouwe.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Coco. het volgende:
Zeggen jullie grootvader/grootmoeder of opa/oma?
Niet gezien.quote:
1. Snape 2. Dumbledore 3. Ron Weasleyquote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:jr-style-93
dobby beste harry potter karakter?
Oh spelen mensen dat nog steeds?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:21 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?GzZd8Xex4l
@:jojoortje @:ggmm
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh spelen mensen dat nog steeds?
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, heb daar niet zo'n zin in met telkens dezelfde woorden.
VI BEGINTquote:Op maandag 18 maart 2019 20:21 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?GzZd8Xex4l
@:jojoortje @:ggmm
Bedankt ouwe reus.quote:
Yes, ik moest je bedanken namens mijn grootouders.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Feliciteer die grootouders namens mij, zijn het ook jouw grootouders?
Ben je jarig?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus.
[..]
Yes, ik moest je bedanken namens mijn grootouders.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee liefje. Mijn grootouders zijn 59 jaar getrouwd vandaag. Hopelijk gaan wij dat ook redden.
Ja toch. Denk niet dat veel stelletjes van deze tijd dat gaan redden.quote:
Gecondoleerd.quote:
Gecondoleerd maatje, vanavond maar wat laten vallen voor de gevallen soldaten.quote:
Hij was ook echt zeeman, baggeraar. Denk zo glas dure rumquote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gecondoleerd maatje, vanavond maar wat laten vallen voor de gevallen soldaten.
De post die je wil quoten is 94 dagen oudquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef Saind het volgende:
eyyy m'n opa is uit het ziekenhuis
vorige week gedotterd en dubbele longontsteking maar die baas heeft schijt en geneest gewoon
wat een god
Gecondoleerdquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:tjacka wordt flink aangepakt in zijn topic.
twitter:troostjohn twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:37:08@Rob1D1 Je hebt geen enkel besef over wat ik uit liefde voor de samenleving doe. Maar ja oordelen zonder te weten waar t over gaat is eenvoudig reageer retweet
Die man is stapelgek. Al die tweets tijdens voetbalwedstrijden ook over energie etc. Man man man.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:troostjohn twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:37:08@:Rob1D1 Je hebt geen enkel besef over wat ik uit liefde voor de samenleving doe. Maar ja oordelen zonder te weten waar t over gaat is eenvoudig reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is stapelgek. Al die tweets tijdens voetbalwedstrijden ook over energie etc. Man man man.
Heeft hij een vrouw en kinderen eigenlijk?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is stapelgek. Al die tweets tijdens voetbalwedstrijden ook over energie etc. Man man man.
Ik hoop van niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij een vrouw en kinderen eigenlijk?
twitter:jbveen twitterde op maandag 18-03-2019 om 20:37:07Woorden schieten tekort om dit optreden van #Hiddema #FVD te beschrijven https://t.co/w4P0DohSR2 reageer retweet
Werken voor je geldquote:
jaja grapjasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik FvD
Hoe gaat het met jou verder?
Jij denkt dat Lenny geen tokkie is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
jaja grapjas
maar wat ga je echt stemmen
Elke eckte tilburger stemt op Smolders (lijstduwer FvD).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Tokkie wil ik wel geloven maar echt zwakzinnig leek me wat ver gaan
Ik twijfel nog of ik op het waterschap ga stemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke eckte tilburger stemt op Smolders (lijstduwer FvD).
druk met studie maar verder wel okéquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik FvD
Hoe gaat het met jou verder?
Blijkbaar loopt er een grens in tilburg tussen verschillende waterschappen en is dat fout gegaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik op het waterschap ga stemmen
Hoe regelen ze dat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijkbaar loopt er een grens in tilburg tussen verschillende waterschappen en is dat fout gegaan.
nieuwe stempassen geloof ik.quote:
Ja, maar je mag wel overal stemmen geloof ik. Dus ik heb geen idee hoe ze dat doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Keihandig
maar dus ene helft stad voor het ene waterschap en de andere helft andere?
Je mag sowieso overal stemmen tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar je mag wel overal stemmen geloof ik. Dus ik heb geen idee hoe ze dat doen.
Lijkt mij wel dat je in de provincie moet blijven?quote:
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat je in de provincie moet blijven?
Geen twijfel hierover napoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke eckte tilburger stemt op Smolders (lijstduwer FvD).
Zeker Tokkie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Tokkie wil ik wel geloven maar echt zwakzinnig leek me wat ver gaan
Ja maar nu stem ik er ook op hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn altijd wel redelijk stabiel toch?
Graag pics danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waterschap ga ik weer tekening maken
Misschien kunnen we in de toekomst kiezen om niet te pompen voor buitenlandersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Saind het volgende:
snap bij de waterschappen niet dat je daar voor moet stemmen
is toch gewoon technisch werk, laat die gasten lekker pompen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar nu stem ik er ook op he
Bij ons gingen die vragen vooral om natuur vs landbouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Saind het volgende:
snap bij de waterschappen niet dat je daar voor moet stemmen
is toch gewoon technisch werk, laat die gasten lekker pompen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker Tokkie.
Morgen ook met mijn zwarte Golf naar het stembureau. Petje op een gaan.
Cu ook refosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijna 3x meer dierenliefhebbers dan griffos in dit land
Zo kan je er ook naar kijken
Haten op JettenGodquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat D66 compleet wordt vernederd.
Jetten is eigenlijk precies het beeld van wat er mis is met die partij.quote:
D66 idealenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:51 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien dat ze dan weer idealen gaan kweken.
Ik heb serieus wel ooit op D66 gestemd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jetten is eigenlijk precies het beeld van wat er mis is met die partij.
Zijn niet mijn idealen, maar ze stonden nog ergens voor. Die Sjoerdsma is helemaal een gevaar voor die partij, die zit nog net niet bij Antifa.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
D66 idealen
Daar zou ik juist nog banger voor zijn
Die lui leefde toch van een paar stokpaardjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn niet mijn idealen, maar ze stonden nog ergens voor. Die Sjoerdsma is helemaal een gevaar voor die partij, die zit nog net niet bij Antifa.
Met die Els Borst was het wel wat, grote sprongen vooruit op medisch gebied.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Die lui leefde toch van een paar stokpaardjes
Muh gekozen burgemeester![]()
Muh referenda
Muh europa
Voor het leenstelsel zijn en onderwijspartij zijn gaat niet samen!!!1!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met die Els Borst was het wel wat, grote sprongen vooruit op medisch gebied.
Laatste jaren komt het niet verder dan geld afpakken en dan zeuren dat je de onderwijspartij bent.
Sgptjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet dat het nu de laatste tijd met de partij de goede kant op gaat maar hier in de provincie ga ik wel D66 stemmen, zou ook niet weten wie anders.
Ik las dat de folders van de SGP gewoon gevouwen zaten in het Urker dagblad, onafhankelijk stemadvies natuurlijk.quote:
Hier lokaal (en een beetje provinciaal) ken ik de mensen dus ik zou dat zeker niet doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef JanPawelII het volgende:
Al zou ik zelfs nog eerder op de verwerpelijke PvdA stemmen dan d66
dat zegt mijn stemwijzer ook maar ik vind het zo'n net niet partij met zo'n net niet leiderquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet dat het nu de laatste tijd met de partij de goede kant op gaat maar hier in de provincie ga ik wel D66 stemmen, zou ook niet weten wie anders.
Wel als je beloofd dat het geld bij het onderwijs komt en dat dan vervolgens niet uitvoert.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor het leenstelsel zijn en onderwijspartij zijn gaat niet samen!!!1!
Dat is nou eens een achterlijke dooddoener.
Voel je je beflikkerd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel als je beloofd dat het geld bij het onderwijs komt en dat dan vervolgens niet uitvoert.
Niets mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Concreet: - Zondagswerk voor provinciale medewerkers, of diegene die onder provinciale verantwoordelijkheid vallen, zoveel mogelijk tegen gaan - Geen gedwongen werk op zondag, ook niet voor winkeliers - Geen subsidiëring van activiteiten en evenementen op zondag - Openbaar vervoer op zondag minimaliseren.
[ afbeelding ]
Ik had er toch al geen recht meer op dus in die zin nee. Heb er alleen een hekel aan dat ze zo stoer doen en vooral die van Meenen is een debiel eerste klas. Maar het gaat nu over provinciale staten, dus het gaat vooral over varkens geloof ik onze provincie?quote:
Bron dat dat geld niet in het onderwijs is gestoken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel als je beloofd dat het geld bij het onderwijs komt en dat dan vervolgens niet uitvoert.
Weet ik het. Ik stem landelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had er toch al geen recht meer op dus in die zin nee. Heb er alleen een hekel aan dat ze zo stoer doen en vooral die van Meenen is een debiel eerste klas. Maar het gaat nu over provinciale staten, dus het gaat vooral over varkens geloof ik onze provincie?
https://www.trouw.nl/same(...)n-gebroken~a5ebf9c6/quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bron dat dat geld niet in het onderwijs is gestoken?
Ik vind namelijk het hele idee helemaal niet gek, niet automatisch geld krijgen en dan alleen in de kroeg hangen, aanvullende beurzen voor wie het nodig heeft, en motivatie om zoveel mogelijk nominaal te studeren.
Religieuze partijen moeten echt verboden worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Concreet: - Zondagswerk voor provinciale medewerkers, of diegene die onder provinciale verantwoordelijkheid vallen, zoveel mogelijk tegen gaan - Geen gedwongen werk op zondag, ook niet voor winkeliers - Geen subsidiëring van activiteiten en evenementen op zondag - Openbaar vervoer op zondag minimaliseren.
[ afbeelding ]
Nominaal studeren wil je motiveren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind namelijk het hele idee helemaal niet gek, niet automatisch geld krijgen en dan alleen in de kroeg hangen, aanvullende beurzen voor wie het nodig heeft, en motivatie om zoveel mogelijk nominaal te studeren.
Nee beter gewoon 7 dagen per week iedereen werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je denkt dat achterlijke sprookjes waar zijn niet nee.
Het ging mij vooral om de laatste 2 punten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:20 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee beter gewoon 7 dagen per week iedereen werken
Ook daar werken mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de laatste 2 punten.
Als je een keer zondag werkt in de evenementenbranche of als buschauffeur hoef je nog geen 7 dagen in de week te werken.quote:
Uiteindelijk stem je toch voor de provincies en wat er nu in Groningen speelt is toch wel heel anders dan de lokale thema's. Ik heb niet de indruk dat er hier semi SJW's de provincie in willen, bij de landelijke partij ben ik daar minder zeker van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt mijn stemwijzer ook maar ik vind het zo'n net niet partij met zo'n net niet leider
Een evenement organiseren zonder winkeliers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een keer zondag werkt in de evenementenbranche of als buschauffeur hoef je nog geen 7 dagen in de week te werken.
Jij wil langstuderen motiveren? Dat is juist duur.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nominaal studeren wil je motiveren?
Wat een kut idee.
Uh, ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Een evenement organiseren zonder winkeliers.
Wij hebben hier niet eens winkels. En evenementen genoeg. Waarom zijn er voor sportevenementen e.d. winkeliers nodig?quote:
Je kreeg sowieso maar 4 jaar stufi, 5 jaar ov. Die andere jaren moest je zelf betalen. Het motiveren om te lenen en dan elke keer halverwege de spelregels aanpassen (dan weer 10 jaar vast, dan weer 5) is matig overheidsbeleid. Tuurlijk moet je nominaal studeren aanmoedigen, maar kinderen van 18 mogen ook fouten maken he? Het is natuurlijk ook beschamend dat dergelijke overheidsargumenten komen van mensen die 8 jaar doen over een studie geschiedenis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om nou iedereen maar zo snel mogelijk af te laten studeren vind ik niks. Laat ze lekker wisselen van studie als ze verkeerd gekozen hebben, zonder grote gevolgen. En boeiend dat ze een jaar weggooien door wat te zuipen en nadenken over het leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil langstuderen motiveren? Dat is juist duur.
Het is toch niet dat je veel hebt aan dat papiertje als maatschappij. Dan kun je mensen beter wat levenservaring laten opdoenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om nou iedereen maar zo snel mogelijk af te laten studeren vind ik niks. Laat ze lekker wisselen van studie als ze verkeerd gekozen hebben, zonder grote gevolgen. En boeiend dat ze een jaar weggooien door wat te zuipen en nadenken over het leven.
Veel beter dan mensen die lekker 4 jaar thuis blijven wonen en nominaal hun papiertje hebben gehaald.
connectie maken in de kroeg of bij de vereniging. En je steunt de middenklasse.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Het is toch niet dat je veel hebt aan dat papiertje als maatschappij. Dan kun je mensen beter wat levenservaring laten opdoen
heb je uberhaupt rechtse universiteiten? King's College?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:29 schreef JanPawelII het volgende:
4 jaar op een linkse universiteit brrrr
Het is een beetje welles nietes zo, maar het lijkt inderdaad er op dat je dan ook kritisch moet kijken wat de universiteiten / hoge scholen doen met het geld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/same(...)n-gebroken~a5ebf9c6/
Nyenrodequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je uberhaupt rechtse universiteiten? King's College?
Ucl, Cambridge en Oxford hebben wel genoeg conservatieve onderdelenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je uberhaupt rechtse universiteiten? King's College?
Lees dan ook gelijk verder;quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een beetje welles nietes zo, maar het lijkt inderdaad er op dat je dan ook kritisch moet kijken wat de universiteiten / hoge scholen doen met het geld.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ank-liggen~a8c130d5/
En de verkiezingen van morgen gaan inderdaad over varkens, provinciale wegen en aardbevingen.
Klimaatgoden ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Saind het volgende:
Bij de lidl asperges in de aanbieding
wtf het is maart
Was in Amsterdam bij eentje met 2 joodse collega's.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is hier om de hoek ook net een nieuwe open, nog niet geweest
https://neni-amsterdam.nl/quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Was in Amsterdam bij eentje met 2 joodse collega's.
Die was niet zo goed, al ben ik kwijt welke dat was.
Ik heb toch het gevoel dat ik sterk sta als jij het persoonlijk moet makenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kreeg sowieso maar 4 jaar stufi, 5 jaar ov. Die andere jaren moest je zelf betalen. Het motiveren om te lenen en dan elke keer halverwege de spelregels aanpassen (dan weer 10 jaar vast, dan weer 5) is matig overheidsbeleid. Tuurlijk moet je nominaal studeren aanmoedigen, maar kinderen van 18 mogen ook fouten maken he? Het is natuurlijk ook beschamend dat dergelijke overheidsargumenten komen van mensen die 8 jaar doen over een studie geschiedenis.
Ik maak het niet persoonlijk hoor, ik doelde op;quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch het gevoel dat ik sterk sta als jij het persoonlijk moet makenHoe lang ik over mijn studie doe is niet relevant voor mijn ideeën.
Het onderweg aanpassen van de spelregels is nooit wenselijk, dat heeft dat raadgevend referendum ook genekt.
Dus wel een terroristische aanslag maar dan door een verwarde manquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Blijkbaar toch geen persoonlijke link tussen dader en slachttoffer(s) gister.
Vorig jaar ook in maart toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Saind het volgende:
wtf het is maart
Ja dat deel heb ik ook gelezen, bedankt. Ik refereerde er zelfs al naar met 'welles nietes' verhaal. Geeft alleen aan dat er meerdere kanten aan het verhaal zitten dan: het idee is slecht en ze maken hun woorden niet waar. Iedereen mag dan voor zichzelf een afweging maken wat ze er van vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lees dan ook gelijk verder;
Volgens universiteitenkoepel VSNU is de algemene reserve niet vrij te besteden. Het geld is gepland voor toekomstige investeringen en zit voor een groot deel vast in schoolgebouwen en – voor technische universiteiten – in laboratoria. ,,Het noemen van het vermogen als ‘geld op de plank’ is echt een kwalijke misvatting”, zegt een woordvoerder. ,,We geven 99 procent van het geld dat we krijgen, effectief uit. We houden minder dan 1 procent over.”
Hij werd daar al snel voor op de vingers getikt, ook uit zijn eigen partij. Van Meenen wil dat elke uni zijn gebouwen verkoopt en weer terug huurt.
maar ja kosher eten is onnodige duurmaker en klanten krijgen ze toch welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
http://h-baron.nl/wp-cont(...)8_nov_10_ENG7462.pdf
Ik werd hier niet enthousiast van
gelukkig maar anders waren er wel meer doden gevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus wel een terroristische aanslag maar dan door een verwarde man
[ afbeelding ]
Ik ga wel een beetje die kant opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik maak het niet persoonlijk hoor, ik doelde op;
https://images.nrc.nl/UYRrfzCQcki_V5Hdca4buFvfqeA=/1280x/filters:no_upscale()/s3/tark/NH/201207/18/1618713.jpg
Op fok zie ik ook wel eens verwarde mannen, maar goed dat iedereen hier het liefst op zijn zolderkamer zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus wel een terroristische aanslag maar dan door een verwarde man
[ afbeelding ]
Je moet ze gewoon een doel in het leven geven, zoals het worden van moderator in VBL.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op fok zie ik ook wel eens verwarde mannen, maar goed dat iedereen hier het liefst op zijn zolderkamer zit.
Zo danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon een doel in het leven geven, zoals het worden van moderator in VBL.
Zal ze niet zo veel boeien denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga wel een beetje die kant op
Maar ik werk er gewoon naast dus ze zullen vast blij met me zijn.
Ik mis de tijden dat we Dat boeit echt niemand zeiden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal ze niet zo veel boeien denk ik.
Ik geloof niet dat de huidige policy dat soort dingen toelaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat we Dat boeit echt niemand zeiden.
Eensquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat we Dat boeit echt niemand zeiden.
Waarvanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik zeg het maar even
Ben depressief
Uh, okequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog meer classics zoals Dat boeit echt niemand?
Koekoekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog meer classics zoals Dat boeit echt niemand?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Saind het volgende:
wtf het is maart
Het is een prachtige dag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik zeg het maar even
Ben depressief
Mensen zijn nu eenmaal vatbaar voor volksmennerij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VanAlles René
Maar dat zon 30% van nederland op pvv of fvd stemt helpt niet
Niet als je depressief bent maxi-. Dit soort nutteloze comments kunnen er zelfs voor zorgen dat je nog dieper in de put raakt. Knut heeft wat dat betreft wel recht op een excuus. Een welgemeend excuus.quote:
In Limburg wonen is een keuze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet als je depressief bent maxi-. Dit soort nutteloze comments kunnen er zelfs voor zorgen dat je nog dieper in de put raakt. Knut heeft wat dat betreft wel recht op een excuus. Een welgemeend excuus.
Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VanAlles René
Maar dat zon 30% van nederland op pvv of fvd stemt helpt niet
Wat ga jij stemmen René?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen.
Sterkte maat.
Wie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alfred Schreuder weg bij Ajax.
Hoe nu verder?
Wát?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe nu verder?
Daar ben ik te jong voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat zijn classics van nu. Ik zoek klassiekers van vroeger.
Ik wist niet dat die überhaupt bij Ajax zat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe nu verder?
Wat een klap. De architect achter "het succes".quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe nu verder?
Jij zit teveel in een FC Groningen bubbel, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die überhaupt bij Ajax zat.
Niet. Dit is het einde van de glorietijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe nu verder?
Waarom gaat hij weg?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit teveel in een FC Groningen bubbel, dat is duidelijk.
Hitachi Capital goden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit teveel in een FC Groningen bubbel, dat is duidelijk.
Schijnt assistent van Jaap Stam te gaan worden.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wordt de trainer van Hoffenheim blijkbaar.
Ik gun je een uur. Daarna verwacht ik een partij en een uitgebreide argumentatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik heel even verwerken dat Schreuder weggaat?
Ik kan er nog niks over vinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Hennie Spijkergod.
Dat ben je al snel door hem, dus dat is niet zo gek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh blijkbaar wel
You are blocked from following @:MikeVerweij and viewing @:MikeVerweij's Tweets. Learn more
Blijkbaar vond hij dit niet zo'n leuke tweet:quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben je al snel door hem, dus dat is niet zo gek.
twitter:jongejonga twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 11:54:48@MikeVerweij @telegraaf Lachwekkend stuk van een haatdragende krant die het imago van NSB-krant nooit is kwijtgeraakt. De bronnen zijn opgedroogd bij Ajax dus moet er koste wat kost zuur worden gedaan. Kutkrant, gewoon kut. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |