Dat is goddelijk, maat.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gewoon JR-tosti eten toch?
GGMM en ik gaan er zometeen op klikken.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Tramschutter in eerdere tijden http://www.dumpert.nl/mediabase/7646965/4f07e70b
Die kop jonge...quote:Op maandag 18 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Tramschutter in eerdere tijden http://www.dumpert.nl/mediabase/7646965/4f07e70b
Van die hoer?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Dit is helemaal geen terreur daad
dit is gewoon een aanslag met wraakmotieven of een executie
terreur wordt nu alleen maar gebruikt voor de verkiezings campagnes.....
lachwekkend dat overal gesproken wordt over terreur
JAAAAAAAAAA KLAASGODquote:Op maandag 18 maart 2019 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
Mannen, het is opgelost, @:Klaasweetalles![]()
![]()
heeft gesproken.
[..]
Netjesquote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, ze hebben hem nu ook aangehouden lees ik.
Mooi werkquote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
In een tramquote:Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom vergeet je mij?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat ondanks de aanslagen het Haxball vanavond gewoon door
@:coco. @:scrummie2.0 @:onlogisch @:maxi-mus @:dj_day-v @:chevycaprice @:firefox1 @:max23
"aanslag"quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
@:coco. @:scrummie2.0 @:onlogisch @:maxi-mus @:dj_day-v @:chevycaprice @:firefox1 @:max23
Alhoewel er ook posts van mij verwijderd zijn moet ik zeggen dat er goed gemod wordt hoor daar.quote:
Ik ben in diepe rouw.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vroeg of Bolasie Beatrice zou doen.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef Coco. het volgende:
GGMM heeft een aantal users op de teentjes getrapt.
Iedereen die je niet gementioned hebt, alhoewel ik zie dat maximus er wel in staat.quote:
Dat is niks voor hem.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:14 schreef Coco. het volgende:
GGMM heeft een aantal users op de teentjes getrapt.
FEEDBACK HOORT IN HET FB-TOPIC COCOquote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vroeg of Bolasie Beatrice zou doen.
Ik snap niet waarom die inhoudsloze post verwijderd werd.
Vanwege de aanslag denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iedereen die je niet gementioned hebt, alhoewel ik zie dat maximus er wel in staat.
Snap niet waarom hij dan in diepe rouw is.
Pics van Beatrice (wat een kutnaam trouwens)quote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
NWS en POL is het moeilijkste om te modden, daarna VBL.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
FEEDBACK HOORT IN HET FB-TOPIC COCO
Maar laat gaat joh, dat topic is lastig om te modden, soms verdwijnt er wel eens iets wat misschien wel kon.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Beatrice (wat een kutnaam trouwens)
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klote naam inderdaad. Zo heet zo'n heks in Harry Potter ook toch? Die Dobby vermoordquote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Beatrice (wat een kutnaam trouwens)
Dat is Bellatrix Lestrange.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote naam inderdaad. Zo heet zo'n heks in Harry Potter ook toch? Die Dobby vermoord
Ja leuk spoilerquote:Op maandag 18 maart 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebben
[..]
Klote naam inderdaad. Zo heet zo'n heks in Harry Potter ook toch? Die Dobby vermoord
@GGMM begint langzaam te worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Treurig. Maar die mods maken daar ook niet vaak een stormloop mee. Zal daar wel mee te maken hebben
[..]
Met je act.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Coco. het volgende:
Ik denk niet dat GGMM die HP films heeft gezien, dat zijn namelijk kinderfilms.
Dat laatste klopt zeker, en op basis van kinderboeken.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Coco. het volgende:
Ik denk niet dat GGMM die HP films heeft gezien, dat zijn namelijk kinderfilms.
Misschien, ben nog bij grootouders die 59 jaar getrouwd zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien, ben nog bij grootouders die 59 jaar getrouwd zijn.
Feliciteer die grootouders namens mij, zijn het ook jouw grootouders?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien, ben nog bij grootouders die 59 jaar getrouwd zijn.
Bomma/bompa.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Coco. het volgende:
Zeggen jullie grootvader/grootmoeder of opa/oma?
Hoe waren Kale en Kokkie?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
Van Hanegem had een pittige column over Feyenoord vandaag, daar zal Van Geel niet blij mee zijn.
Ouwe.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Coco. het volgende:
Zeggen jullie grootvader/grootmoeder of opa/oma?
Niet gezien.quote:
1. Snape 2. Dumbledore 3. Ron Weasleyquote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:jr-style-93
dobby beste harry potter karakter?
Oh spelen mensen dat nog steeds?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:21 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?GzZd8Xex4l
@:jojoortje @:ggmm
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh spelen mensen dat nog steeds?
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, heb daar niet zo'n zin in met telkens dezelfde woorden.
VI BEGINTquote:Op maandag 18 maart 2019 20:21 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?GzZd8Xex4l
@:jojoortje @:ggmm
Bedankt ouwe reus.quote:
Yes, ik moest je bedanken namens mijn grootouders.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Feliciteer die grootouders namens mij, zijn het ook jouw grootouders?
Ben je jarig?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus.
[..]
Yes, ik moest je bedanken namens mijn grootouders.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee liefje. Mijn grootouders zijn 59 jaar getrouwd vandaag. Hopelijk gaan wij dat ook redden.
Ja toch. Denk niet dat veel stelletjes van deze tijd dat gaan redden.quote:
Gecondoleerd.quote:
Gecondoleerd maatje, vanavond maar wat laten vallen voor de gevallen soldaten.quote:
Hij was ook echt zeeman, baggeraar. Denk zo glas dure rumquote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gecondoleerd maatje, vanavond maar wat laten vallen voor de gevallen soldaten.
De post die je wil quoten is 94 dagen oudquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef Saind het volgende:
eyyy m'n opa is uit het ziekenhuis
vorige week gedotterd en dubbele longontsteking maar die baas heeft schijt en geneest gewoon
wat een god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |