quote:Utrecht verandert in spookstad....
Ik heb familie in Utrecht wonen en die zeggen dat ook.quote:
Die singel had ik maar was de B kant dacht ik van "Gangsters"quote:
Nou ik loop ook nog los vanmiddagquote:Op maandag 18 maart 2019 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig gaat niemand uit Utrecht uit vrije wil naar Amsterdam en kan ik dus met een gerust hart een ommetje maken
Dan blijf ik maar binnen.quote:
Hij is 'goed' bezig....druk mannetje.quote:Het lijkt erop dat Tanis, geboren op 2 juli 1981, een veelpleger is.
Zo stond hij ook vaak terecht voor relatief kleine delicten, zoals belediging van een vrouw, belediging en bedreiging van een agent, rijden onder invloed, fietsendiefstal, inbraak en plassen in een politiecel.
Ook zeer recent stond de man met Turkse roots nog voor de rechter omdat hij in 2017 een vrouw zou hebben verkracht. Dat was exact twee weken geleden....
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is 'goed' bezig....druk mannetje.
Ik zit het nieuws al de hele dag te volgen. Ik heb zelf in Utrecht gewoond en daar ook familie.quote:
Mij maak je niet blij met Jiskefet.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij maak je niet blij met Jiskefet.
Niet voor mij? Dat is racisme.quote:
Hartelijk dank voor de harde cijfers.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 17-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 160 chufi
02 144 FANN
03 136 Scrutinizer
klik hier voor meer stats
Ik had gisteren een leuke dag.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de harde cijfers.
Sjoef is al onderweg.
Okquote:Op maandag 18 maart 2019 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb familie in Utrecht wonen en die zeggen dat ook.
Zegt niets, ik had een kutweekend en sta ook niet in de top 7quote:Op maandag 18 maart 2019 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gisteren een leuke dag.![]()
Dus ik sta niet in de top tien.
Ben jij fries?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet voor mij? Dat is racisme.
Maar hey, het is lente.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt niets, ik had een kutweekend en sta ook niet in de top 10
Als je tegen ze spreekt, gewoon mompelen , zit je altijd goed.quote:
Ik ben ook half fries hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je tegen ze spreekt, gewoon mompelen , zit je altijd goed.
Nee joh, ik ben een Hollandse boerenlul.quote:
Ik ben Mo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een Hollandse boerenlul.
Zijn dochterquote:
Nou dan klopt het weerquote:
Ik ben benieuwd.quote:
In principe was enkel mijn opa van moeders kant een echte Limburger, de rest niet, vandaar dat ik het dialect ook niet spreek.quote:
Jij bent een droplul.quote:
Ohw, ik dacht deze.quote:
Nou ja ik wilde vertellen waar mijn moeder vandaan kwam en mijn vader en toen kwam dit liedje in mijn hoofdquote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In principe was enkel mijn opa van moeders kant een echte Limburger, de rest niet, vandaar dat ik het dialect ook niet spreek.
Per ongeluk op zijn balzak gezeten.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Ben je een beetje obstinaat vandaag Badeend?
Vandaag???quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Ben je een beetje obstinaat vandaag Badeend?
Al mijn vier grootouders kwamen van andere windrichtingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde vertellen waar mijn moeder vandaan kwam en mijn vader en toen kwam dit liedje in mijn hoofd
Afwachten wat ie morgen gaat doen.quote:
2 sollicitatiegesprekken.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afwachten wat ie morgen gaat doen.
Ik bent geboren en getogen in Rotterdam ja, hebt daar de eerste 20 jaar van mijn leven gewoond.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar Dees, waar liggen jouw roots?
Die 'natte T' verraad je...
Die smiley gebruik ik nooit.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijnzijn vandaag overmatig aanwezig.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijnzijn vandaag overmatig aanwezig.
Ik ook niet, vind het geen leuke en overbodig.quote:
Ik altijd hier gewoond, vandaar dat ik mij er thuis voel.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bent geboren en getogen in Rotterdam ja, hebt daar de eerste 20 jaar van mijn leven gewoond.
Utrecht gebeuren. Ik ken daar veel mensen. Ben misschien een beetje van slag.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het geen leuke en overbodig.
Stel je niet aan zeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Utrecht gebeuren. Ik ken daar veel mensen. Ben misschien een beetje van slag.
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
De hele kantine is leeg gevreten zegt ze de situatie word nu penibel
Ik moet toch iets de schuld geven.quote:
Leukquote:
Ja zeker leuk, op school bij Artis daar ga ik ook weer buurten. "Eik en Linde" staat niet op het overzicht. De school zat er tegenover en we werden vaak van het terras geroepen uit het raamquote:
Ik heb Biologie gestudeerd en dat was de vaste kroeg na alle colleges in Artis. Wel de oer kroeg daar in de buurtquote:Op maandag 18 maart 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, op school bij Artis daar ga ik ook weer buurten. "Eik en Linde" staat niet op het overzicht. De school zat er tegenover en we werden vaak van het terras geroepen uit het raam[ afbeelding ]
Biologie, tekenen en meerdere vakken waren ook in Artis. Verplichte jaarkaart. Prachtig mooie tijdquote:Op maandag 18 maart 2019 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Biologie gestudeerd en dat was de vaste kroeg na alle colleges in Artis. Wel de oer kroeg daar in de buurt
Ja was erg tof gratis jaarkaart zelfs + Colleges in de Hortus en ik heb ze ook nog gehad in dat anatomisch lab bij het Oosterpark dat in het artikel staat en nu (natuurlijk ) een kroeg is gewordenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Biologie, tekenen en meerdere vakken waren ook in Artis. Verplichte jaarkaart. Prachtig mooie tijd
Het zag er wel wat minder hip uitquote:Op maandag 18 maart 2019 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Biologie gestudeerd en dat was de vaste kroeg na alle colleges in Artis. Wel de oer kroeg daar in de buurt
Ik ben er heel lang niet geweest, fiets er alleen af en toe nog langsquote:
Maar leuk dat het er nog isquote:Op maandag 18 maart 2019 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er heel lang niet geweest, fiets er alleen af en toe nog langs
Oud Amsterdams kopstootjes hakkenquote:
Dat is nu het Generator Hostel, dat is echt een aanwinst.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was erg tof gratis jaarkaart zelfs + Colleges in de Hortus en ik heb ze ook nog gehad in dat anatomisch lab bij het Oosterpark dat in het artikel staat en nu (natuurlijk ) een kroeg is geworden
Prachtig behangetje ookquote:Op maandag 18 maart 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nu het Generator Hostel, dat is echt een aanwinst.
Waarom? om er te overnachtenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga er eens langsquote:Op maandag 18 maart 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is ook leuke plek om wat te gaan drinken of voor een snelle hap. Maar belangrijkste is dat het park er veiliger door geworden is doordat het ook een ingang aan de parkzijde heeft. Meer sociale controle.quote:
Oh dat is leuk.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En over Eik en Linde stond onlangs nog een artikel op de site waar ik ook wel eens stukjes voor schrijf.
https://oost-online.nl/ca(...)d-zichzelf-gebleven/
Haha die foto. Het ziet er nog echt precies zo uitquote:
'Amsterdam Oost Verenigd' op Facebook is wel een handige pagina. Die nemen van allerlei (semi) nieuwssites berichten over.quote:
Ah, tegenover de Hollandsche Schouwburg.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
Die school waar ik op zat was de plek waar Burgemeester Ed van Thijn als baby over een muurtje is gedonderd.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo weer thuis en geen kogelgaten in de Ford
Ja daar zat wat naast. Ed van Thijn is ook wel eens op mijn school geweest toen ik er zat voor de HAVO om te spreken. Was ook een herdenking daarna in de schouwburgquote:Op maandag 18 maart 2019 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, tegenover de Hollandsche Schouwburg.
Ja en wilde zijn ex neerknallen ofzoquote:Op maandag 18 maart 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
De dader is een dronken, druggebruikende geradicaliseerde moslim.... hoor ik nu
Hier is het heerlijk weer weer.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je naar buiten kijkt lijkt het lente, ben je buiten dan lijkt het nog winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |