Ze mogen weg als ze door de ouders worden opgehaald.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker begin van de week zeg kolere mijn aap mag nog steeds niet de school uit
Zolang men niet weet wat er precies aan de hand is kan je maar beter voorzichtig zijn.quote:
Dat ben ik wel mee eens maar als iemand zijn of haar kind uit school wil halen moet dat gewoon kunnen. Is het risico wat de ouder op dat moment neemt.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang men niet weet wat er precies aan de hand is kan je maar beter voorzichtig zijn.
Toch niet het ROC Middenland? Dat wordt nu ontruimd.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker begin van de week zeg kolere mijn aap mag nog steeds niet de school uit
Neequote:Op maandag 18 maart 2019 15:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toch niet het ROC Middenland? Dat wordt nu ontruimd.
Maar dat mag ook. Ouders mogen hun kind van school halen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel mee eens maar als iemand zijn of haar kind uit school wil halen moet dat gewoon kunnen. Is het risico wat de ouder op dat moment neemt.
Ligt ook aan de plek waar de school ligt.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel mee eens maar als iemand zijn of haar kind uit school wil halen moet dat gewoon kunnen. Is het risico wat de ouder op dat moment neemt.
Okee,lastige situatie.Ik hoop dat het snel veilig is.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
De hele kantine is leeg gevreten zegt ze de situatie word nu penibel
Ok beter.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat mag ook. Ouders mogen hun kind van school halen.
Ze lijkt op haar vader, begrijp ik?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
De hele kantine is leeg gevreten zegt ze de situatie word nu penibel
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze lijkt op haar vader, begrijp ik?
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze lijkt op haar vader, begrijp ik?
En vergeet je kogelwerend vest niet.quote:
quote:Utrecht verandert in spookstad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |