'Wij' (de 40+ SC dus) zouden dat samen wel kunnen...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezellig nog wel, laat iedereen in hun waarde wat geloof of geaardheid of wat dan ook. Dan is er niks aan de hand. Maar dat is een Utopie
Dat is hier ook totaal niet aan de orde, ik krijg wat jeuk van het woord "gezellig"quote:Op maandag 18 maart 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'Wij' (de 40+ SC dus) zouden dat samen wel kunnen...
Daarom gebruik ik juist dat woord, voor jou.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hier ook totaal niet aan de orde, ik krijg wat jeuk van het woord "gezellig"
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga hem juist deactiveren...Ik wil sowieso weer graag aan het werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Neem dat maar met een korreltje zout. Er worden totaal geen mededelingen over gedaan over doden/gewonden.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het was iig geen rechts-extremistische aanslag, de dader schijnt een Turk te zijn.
3 doden en 9 gewonden zeggen ze nu bij de NOS.
Tering....
Volgens de online kranten en op NOS TV wel, en er ligt ook een lichaam naast de tram.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem dat maar met een korreltje zout. Er worden totaal geen mededelingen over gedaan over doden/gewonden.
Dat lichaam had ik ook al gezien, maar ik zie nu ook de update over het aantal doden.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens de online kranten en op NOS TV wel, en er ligt ook een lichaam naast de tram.
Dader schijnt een briefje in de auto hebben achtergelaten, aldus een ooggetuige die de politie belde naar aanleiding van die rode auto die met draaiende moter zonder chauffeur voor haar deur stond.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lichaam had ik ook al gezien, maar ik zie nu ook de update over het aantal doden.
Ik volg het op RTLZ die zitten er met hun neus bovenop.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dader schijnt een briefje in de auto hebben achtergelaten, aldus een ooggetuige die de politie belde naar aanleiding van die rode auto die met draaiende moter zonder chauffeur voor haar deur stond.
Dat is niet zeker. Kan ook heel anders zijn. Dader stond 4 maart voor de rechter voor een verkrachting en een ooggetuige zegt dat het leek of hij het op één vrouw gemunt had en de mensen die haar probeerden te helpen.quote:
Reactie op de aanslag op de moskee lijkt wel. Ook een draaiende motorquote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dader schijnt een briefje in de auto hebben achtergelaten, aldus een ooggetuige die de politie belde naar aanleiding van die rode auto die met draaiende moter zonder chauffeur voor haar deur stond.
Jaloerse mafkees die doorgedraaid is...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niet zeker. Kan ook heel anders zijn. Dader stond 4 maart voor de rechter voor een verkrachting en een ooggetuige zegt dat het leek of hij het op één vrouw gemunt had en de mensen die haar probeerden te helpen.
Afwachten maar.
Een mafkees was het sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaloerse mafkees die doorgedraaid is...
Daar lijkt het mijn inziens ook wel op. Hij heeft op een vrouw geschoten en daarna op de mensen die haar wouden helpen als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gezegd. Ik hou het geval eerwraak ook nog open.
Precies.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar lijkt het mijn inziens ook wel op. Hij heeft op een vrouw geschoten en daarna op de mensen die haar wouden helpen als ik het goed begrijp.
KEBAM - KEBABquote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier en daar is nog een shoarmazaak open maar verder is alles dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |