Prima, mij lijkt het overkill maar ieder zijn ding hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 14:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet het gewoon niet met dit soort dingen en gekkies. Ooit eens bij mijn oude werkgever diverse telefonische bommeldingen gehad (er zat een asogekkie bij de volwassenopleiding een paar deuren verderop). De politie nam dat erg serieus...wij op het laatst niet meer zo. Maar er zal er 1 tussen zitten die het echt in z'n kop krijgt.
Ik 1 keer en ik zat op training.. tegen lunchtijd was het hele gebouw leeg en ontruimd, op het trainingslokaal na dan... kom je in een lege kantine , zie je politie door het raam en afzet lint .... nou er zal wel wat aan de hand zijn dus toch maar naar buiten danquote:Op maandag 18 maart 2019 14:10 schreef Charmian het volgende:
Ooit eens bij mijn oude werkgever diverse telefonische bommeldingen gehad
Het is ook een reden dat zo de hulpdiensten geen hinder ondervinden. Een dochter van een vriendin wordt ook "vastgehouden" op school. Ze mogen wel door ouders opgehaald worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Prima, mij lijkt het overkill maar ieder zijn ding hoor
djiezus goeie BHV weerquote:Op maandag 18 maart 2019 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 1 keer en ik zat op training.. tegen lunchtijd was het hele gebouw leeg en ontruimd, op het trainingslokaal na dan... kom je in een lege kantine , zie je politie door het raam en afzet lint .... nou er zal wel wat aan de hand zijn dus toch maar naar buiten dan
Die bestond toen nog niet.. Ik heb toen een brief gestuurd naar de baas n.a.v. dat incident .. (waarvoor ik op mn kop kreeg van mn manager, ik had company paper gebruikt) Maar een paar weken later werd er gestart met een BHV org.quote:
Dit zou hem zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zou hem zijnzo en gezicht vor slagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe durf je ook om company paper te gebruiken voor interne post.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bestond toen nog niet.. Ik heb toen een brief gestuurd naar de baas n.a.v. dat incident .. (waarvoor ik op mn kop kreeg van mn manager, ik had company paper gebruikt) Maar een paar weken later werd er gestart met een BHV org.
Wow, wat een drukte. Hopelijk zit er iets bij.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mijn cv vanmorgen weer geheractiveerd en heb deze week alweer 5 afspraken staan.
Ja ik had het op mn werk geschreven en geprint ... toevallig zat er company papier in de printer..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe durf je ook om company paper te gebruiken voor interne post.![]()
Weet je hoe duur dat is? Dat is voor klanten.
Ik ga hem juist deactiveren...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mijn cv vanmorgen weer geheractiveerd en heb deze week alweer 5 afspraken staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanwege de wind ? Dat gespook?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef sararaats het volgende:
Ik hoef me nergens te melden want arbeidsongeschikt.
Behoorlijk liggen spoken, dacht dat mijn cpap masker ging vliegen.
OK knap kloten dus dat slaapprobleem...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat ook maar vooral omdat ik niet doorslaap.
Nou ja, het was iig geen rechts-extremistische aanslag, de dader schijnt een Turk te zijn.quote:Alle moskeeën in Utrecht hebben hun deuren uit voorzorg gesloten na het schietincident in Utrecht.
Tis wel wereldnieuws ..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het was iig geen rechts-extremistische aanslag, de dader schijnt een Turk te zijn.
Ik haat geweld.quote:
Nee het leidt tot nietsquote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haat geweld.
Het is nooit een oplossing.
Samen een biertje of een wijntje drinken en een jonko roken, of niet roken en drinken, maakt niet uit, zolang je maar een beetje 'gezellig' doet.quote:
Gezellig nog wel, laat iedereen in hun waarde wat geloof of geaardheid of wat dan ook. Dan is er niks aan de hand. Maar dat is een Utopiequote:Op maandag 18 maart 2019 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen een biertje of een wijntje drinken en een jonko roken, of niet roken en drinken, maakt niet uit, zolang je maar een beetje 'gezellig' doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |