Vandaag???quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Ben je een beetje obstinaat vandaag Badeend?
Al mijn vier grootouders kwamen van andere windrichtingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde vertellen waar mijn moeder vandaan kwam en mijn vader en toen kwam dit liedje in mijn hoofd
Afwachten wat ie morgen gaat doen.quote:
2 sollicitatiegesprekken.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afwachten wat ie morgen gaat doen.
Ik bent geboren en getogen in Rotterdam ja, hebt daar de eerste 20 jaar van mijn leven gewoond.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar Dees, waar liggen jouw roots?
Die 'natte T' verraad je...
Die smiley gebruik ik nooit.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijnzijn vandaag overmatig aanwezig.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijnzijn vandaag overmatig aanwezig.
Ik ook niet, vind het geen leuke en overbodig.quote:
Ik altijd hier gewoond, vandaar dat ik mij er thuis voel.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bent geboren en getogen in Rotterdam ja, hebt daar de eerste 20 jaar van mijn leven gewoond.
Utrecht gebeuren. Ik ken daar veel mensen. Ben misschien een beetje van slag.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het geen leuke en overbodig.
Stel je niet aan zeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Utrecht gebeuren. Ik ken daar veel mensen. Ben misschien een beetje van slag.
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
De hele kantine is leeg gevreten zegt ze de situatie word nu penibel
Ik moet toch iets de schuld geven.quote:
Leukquote:
Ja zeker leuk, op school bij Artis daar ga ik ook weer buurten. "Eik en Linde" staat niet op het overzicht. De school zat er tegenover en we werden vaak van het terras geroepen uit het raamquote:
Ik heb Biologie gestudeerd en dat was de vaste kroeg na alle colleges in Artis. Wel de oer kroeg daar in de buurtquote:Op maandag 18 maart 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, op school bij Artis daar ga ik ook weer buurten. "Eik en Linde" staat niet op het overzicht. De school zat er tegenover en we werden vaak van het terras geroepen uit het raam[ afbeelding ]
Biologie, tekenen en meerdere vakken waren ook in Artis. Verplichte jaarkaart. Prachtig mooie tijdquote:Op maandag 18 maart 2019 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Biologie gestudeerd en dat was de vaste kroeg na alle colleges in Artis. Wel de oer kroeg daar in de buurt
Ja was erg tof gratis jaarkaart zelfs + Colleges in de Hortus en ik heb ze ook nog gehad in dat anatomisch lab bij het Oosterpark dat in het artikel staat en nu (natuurlijk ) een kroeg is gewordenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Biologie, tekenen en meerdere vakken waren ook in Artis. Verplichte jaarkaart. Prachtig mooie tijd
Het zag er wel wat minder hip uitquote:Op maandag 18 maart 2019 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Biologie gestudeerd en dat was de vaste kroeg na alle colleges in Artis. Wel de oer kroeg daar in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |