Okquote:Op maandag 18 maart 2019 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb familie in Utrecht wonen en die zeggen dat ook.
Zegt niets, ik had een kutweekend en sta ook niet in de top 7quote:Op maandag 18 maart 2019 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gisteren een leuke dag.![]()
Dus ik sta niet in de top tien.
Ben jij fries?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet voor mij? Dat is racisme.
Maar hey, het is lente.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt niets, ik had een kutweekend en sta ook niet in de top 10
Als je tegen ze spreekt, gewoon mompelen , zit je altijd goed.quote:
Ik ben ook half fries hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je tegen ze spreekt, gewoon mompelen , zit je altijd goed.
Nee joh, ik ben een Hollandse boerenlul.quote:
Ik ben Mo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een Hollandse boerenlul.
Zijn dochterquote:
Nou dan klopt het weerquote:
Ik ben benieuwd.quote:
In principe was enkel mijn opa van moeders kant een echte Limburger, de rest niet, vandaar dat ik het dialect ook niet spreek.quote:
Jij bent een droplul.quote:
Ohw, ik dacht deze.quote:
Nou ja ik wilde vertellen waar mijn moeder vandaan kwam en mijn vader en toen kwam dit liedje in mijn hoofdquote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In principe was enkel mijn opa van moeders kant een echte Limburger, de rest niet, vandaar dat ik het dialect ook niet spreek.
Per ongeluk op zijn balzak gezeten.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Ben je een beetje obstinaat vandaag Badeend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |