Ik heb familie in Utrecht wonen en die zeggen dat ook.quote:
Die singel had ik maar was de B kant dacht ik van "Gangsters"quote:
Nou ik loop ook nog los vanmiddagquote:Op maandag 18 maart 2019 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig gaat niemand uit Utrecht uit vrije wil naar Amsterdam en kan ik dus met een gerust hart een ommetje maken
Dan blijf ik maar binnen.quote:
Hij is 'goed' bezig....druk mannetje.quote:Het lijkt erop dat Tanis, geboren op 2 juli 1981, een veelpleger is.
Zo stond hij ook vaak terecht voor relatief kleine delicten, zoals belediging van een vrouw, belediging en bedreiging van een agent, rijden onder invloed, fietsendiefstal, inbraak en plassen in een politiecel.
Ook zeer recent stond de man met Turkse roots nog voor de rechter omdat hij in 2017 een vrouw zou hebben verkracht. Dat was exact twee weken geleden....
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is 'goed' bezig....druk mannetje.
Ik zit het nieuws al de hele dag te volgen. Ik heb zelf in Utrecht gewoond en daar ook familie.quote:
Mij maak je niet blij met Jiskefet.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij maak je niet blij met Jiskefet.
Niet voor mij? Dat is racisme.quote:
Hartelijk dank voor de harde cijfers.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 17-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 160 chufi
02 144 FANN
03 136 Scrutinizer
klik hier voor meer stats
Ik had gisteren een leuke dag.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de harde cijfers.
Sjoef is al onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |