Ik ben er heel lang niet geweest, fiets er alleen af en toe nog langsquote:
Maar leuk dat het er nog isquote:Op maandag 18 maart 2019 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er heel lang niet geweest, fiets er alleen af en toe nog langs
Oud Amsterdams kopstootjes hakkenquote:
Dat is nu het Generator Hostel, dat is echt een aanwinst.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was erg tof gratis jaarkaart zelfs + Colleges in de Hortus en ik heb ze ook nog gehad in dat anatomisch lab bij het Oosterpark dat in het artikel staat en nu (natuurlijk ) een kroeg is geworden
Prachtig behangetje ookquote:Op maandag 18 maart 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nu het Generator Hostel, dat is echt een aanwinst.
Waarom? om er te overnachtenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga er eens langsquote:Op maandag 18 maart 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is ook leuke plek om wat te gaan drinken of voor een snelle hap. Maar belangrijkste is dat het park er veiliger door geworden is doordat het ook een ingang aan de parkzijde heeft. Meer sociale controle.quote:
Oh dat is leuk.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En over Eik en Linde stond onlangs nog een artikel op de site waar ik ook wel eens stukjes voor schrijf.
https://oost-online.nl/ca(...)d-zichzelf-gebleven/
Haha die foto. Het ziet er nog echt precies zo uitquote:
'Amsterdam Oost Verenigd' op Facebook is wel een handige pagina. Die nemen van allerlei (semi) nieuwssites berichten over.quote:
Ah, tegenover de Hollandsche Schouwburg.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
Die school waar ik op zat was de plek waar Burgemeester Ed van Thijn als baby over een muurtje is gedonderd.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo weer thuis en geen kogelgaten in de Ford
Ja daar zat wat naast. Ed van Thijn is ook wel eens op mijn school geweest toen ik er zat voor de HAVO om te spreken. Was ook een herdenking daarna in de schouwburgquote:Op maandag 18 maart 2019 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, tegenover de Hollandsche Schouwburg.
Ja en wilde zijn ex neerknallen ofzoquote:Op maandag 18 maart 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
De dader is een dronken, druggebruikende geradicaliseerde moslim.... hoor ik nu
Hier is het heerlijk weer weer.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je naar buiten kijkt lijkt het lente, ben je buiten dan lijkt het nog winter
Ja, naast die school zit ,en zat toen ook al (in de oorlog), een kindercrčche waar vanuit kinderen weggesmokkeld zijn om ze in veiligheid te brengen. Jouw school is volgens mij nu een museum.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zat wat naast. Ed van Thijn is ook wel eens op mijn school geweest toen ik er zat voor de HAVO om te spreken. Was ook een herdenking daarna in de schouwburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |