Ja ook voor mij aubquote:Op zondag 17 maart 2019 21:52 schreef Already_in_use het volgende:
Kan er iemand een broodje shoarma voor me halen?
Ja dat was hij ook.. maar ik hou wel van die flauwe humorquote:Op zondag 17 maart 2019 21:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt he. Ik vond hem eigenlijk te flauw om te maken.. maar kon het niet laten
Ik heb een shoarmaboer letterlijk 2 straten van mijn huis vandaan, maar beetje ver van jou af dus sorryquote:Op zondag 17 maart 2019 21:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar ben ik zelfs te lui voor
Ja ik dus ook. Zo flauw dat het leuk isquote:Op zondag 17 maart 2019 21:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat was hij ook.. maar ik hou wel van die flauwe humor
(Heb ooit, toen een vriend van mij naar de wc was in de kroeg, de bar vol met zout gestrooid omdat hij zo flauw was deed de hele avond)
Die shoarmaboer hier in het dorp is niet te vreten. Haal altijd een dorp verder. Maar ik ga dat knakworsten filmpje wel even kijken denk ik nu.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een shoarmaboer letterlijk 2 straten van mijn huis vandaan, maar beetje ver van jou af dus sorry
Huh?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef skysherrif het volgende:
De dichtstbijzijnde shorma tent is wss 50km hier vandaan.
Zeeland he. Nee oke we hebben er idd iets dichter bijquote:
Ik heb besloten knakworsten filmpje te gaan kijken. Dat is beter. Zal slak ook beter vinden denk ikquote:Op zondag 17 maart 2019 21:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, kan ik ze wel voor je maken
Haha ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Zo flauw dat het leuk is![]()
Begrijp hij meteen waarom het er lag? 😂
Is het zo erg daar ja?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeland he. Nee oke we hebben er idd iets dichter bij
Maar denk jij dat die hier op zondag open is
😂😂😂 lolquote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja precies
Jakon hem letterlijk oprapen van de grond
Lijkt me een goed ideequote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die shoarmaboer hier in het dorp is niet te vreten. Haal altijd een dorp verder. Maar ik ga dat knakworsten filmpje wel even kijken denk ik nu.
Ja, maar omdat het hier zo rustig is, is het ook geen lekekre verse kebab ofzo en duur.quote:
Christengekkies daar zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeland he. Nee oke we hebben er idd iets dichter bij
Maar denk jij dat die hier op zondag open is
Moet je niet willen dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het hier zo rustig is, is het ook geen lekekre verse kebab ofzo en duur.
Maargoed in Rotterdam heb ik er 1tje op 10m van mn huis.
Shoarma boek hier op de hoek is niet de beste van de stad, maar de enige die beter is ligt op 20 minuten fietsen en daar heb ik meestal geen zin in als ik zin heb in shoarmaquote:
En tevens hebben vrouwen alleen maar goede ideeënquote:
Kan deze ingelijst worden?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En tevens hebben vrouwen alleen maar goede ideeën![]()
Weet ik uit ervaring![]()
Staat hier al ingelijst onder een iets andere definitiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mijn kant van mn eiland valt mee, het oosten van het eiland is echt SGP terrein ja. Daar is niets op zondag open, sterker nog ging er eens hardlopen, echt overal boze blikken vanuit die raampjes met geraniumsquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat hier al ingelijst onder een iets andere definitie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Het was in de namiddag al frisjesquote:
Dat soort mensen moeten echt op de trein naar het oosten.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn kant van mn eiland valt mee, het oosten van het eiland is echt SGP terrein ja. Daar is niets op zondag open, sterker nog ging er eens hardlopen, echt overal boze blikken vanuit die raampjes met geraniums
Ben niet buiten nu. Was even een vuilniszak naar buiten brengen.quote:
Haha ok..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben niet buiten nu. Was even een vuilniszak naar buiten brengen.
Herkenbaar welquote:Op zondag 17 maart 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok..
Wij hebben van die containers hier.. die dingen zitten 9/10x vol.. soms liggen de zakken eromheen gewoon 2m hoog opgestapeld
Ik heb mijn eigen kliko voor de deur staan.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok..
Wij hebben van die containers hier.. die dingen zitten 9/10x vol.. soms liggen de zakken eromheen gewoon 2m hoog opgestapeld
Op zich wel goed hoor! Lekker gewinkeld vandaag, beetje gelunchtquote:
Klinkt als een geslaagd weekend!quote:Op zondag 17 maart 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor! Lekker gewinkeld vandaag, beetje geluncht.
Hoe is het met jou? Leuk weekend gehad?
Nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor! Lekker gewinkeld vandaag, beetje geluncht.
Hoe is het met jou? Leuk weekend gehad?
Wat is dat met jou en je fiets dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd weekend!
Hier ook prima. Gister lekker relax dagje gehad en vandaag nog wat kilometer op de fiets kunnen inkloppen. Al met al mag ik niet klagen.
Neh, deze keer niet.quote:
Haha, oh dat is best leuk (doe ik ook best vaak als ik toch door de stad loopquote:Op zondag 17 maart 2019 22:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, deze keer niet.
Vaak ga ik gewoon ook door winkels heen om te kijken of ze iets nieuws hebben. Een beetje inspiratie opdoen, nieuwe collectie bekijken etc.
Mezelf gebolkt.
Het is recreatief, maar ik doe dit jaar mee aan een paar wedstrijdjes en daar wil ik voor mezelf wel een beetje mee vooraan kunnen meedoen. Dus wellicht net iets te serieus mee bezig dan goed voor me isquote:Op zondag 17 maart 2019 22:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en je fiets dan?
Ben je een recreatief wielrenner?
Als ze die dingen nou gewoon vaak genoeg zouden legen of meer van die containers zouden plaatsen, zou het een prima systeem zijn..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kliko voor de deur staan.![]()
Goed systeem daar. Werkt prima zo te horen
Waar. Maarja ambtenaren en hun ideetjes hè.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze die dingen nou gewoon vaak genoeg zouden legen of meer van die containers zouden plaatsen, zou het een prima systeem zijn..
Ambtenarenquote:Op zondag 17 maart 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar. Maarja ambtenaren en hun ideetjes hè.
Heb je dat nu nog altijd niet gedaan?quote:
Ik deed al een editquote:
Ze kunnen wel lekker boetes innen door alle vuilniszakken open te maken en te zoeken naar iets met een adres en die persoon vervolgens een boete te geven..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar. Maarja ambtenaren en hun ideetjes hè.
Ja dat doen ze. Rotzakken zijn hetquote:Op zondag 17 maart 2019 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze kunnen wel lekker boetes innen door alle vuilniszakken open te maken en te zoeken naar iets met een adres en die persoon vervolgens een boete te geven..
Elke keer staan die boa's alle zakken open te snijden en te doorzoeken om boetes uit te kunnen delen.. Als ze nou gewoon zouden zorgen dat die dingen gewoon leeg zijn, zouden mensen hun zakken er ook niet naast hoeven zetten..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat doen ze. Rotzakken zijn het
Werk en geld gelegenheden creëren zijn ze goed in, maar zaken goed voor elkaar hebben ho maar!quote:Op zondag 17 maart 2019 23:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Elke keer staan die boa's alle zakken open te snijden en te doorzoeken om boetes uit te kunnen delen.. Als ze nou gewoon zouden zorgen dat die dingen gewoon leeg zijn, zouden mensen hun zakken er ook niet naast hoeven zetten..
Ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk en geld gelegenheden creëren zijn ze goed in, maar zaken goed voor elkaar hebben ho maar!
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
Toen ik nog rookte gooide ik eens een peuk naar buiten bij stoplicht.
Volgende dag werd ik gebeld.. bent u mevrouw die en die? Met die auto?
Uhh ja hoezo? Nou dan krijgt u een boete voor afval op straat gooien.
Stond zo'n zeiksnor achter me bij de stoplichten blijkbaar.
Terechtquote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
Vind dat sws stom, je kan daarmee ook mensen gaan fuckenquote:Op zondag 17 maart 2019 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze kunnen wel lekker boetes innen door alle vuilniszakken open te maken en te zoeken naar iets met een adres en die persoon vervolgens een boete te geven..
Als ze je meteen staande hadden gehouden om een boete uit te schrijven, oké. Maar om achter zulke dingen aan te gaan bellen klinkt toch beetje als 'pest-gedrag'quote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
Ja precies. Niet achteraf gaan liggen zeiken.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze je meteen staande hadden gehouden om een boete uit te schrijven, oké. Maar om achter zulke dingen aan te gaan bellen klinkt toch beetje als 'pest-gedrag'
Heel makkelijk.. ook met die containers die voor de deur staan.. gewoon je afval in de container van iemand anders pleuren en die persoon krijgt een boete..quote:Op zondag 17 maart 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind dat sws stom, je kan daarmee ook mensen gaan fucken
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 17 maart 2019 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben thuis. Ben kapot moe maar het weekend was prachtig
Klopt. Maar ze zeiden natuurlijk niet aan de telefoon waarom ze belden. Ze vroegen of ik gisteren met die auto voor de stoplichten stond rond die en die tijd..quote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die had je trouwens aan kunnen vechten.. Want ze konden niet bewijzen dat jij toen achter het stuur zat en jij degene was die die peuk naar buiten gooide..
Ja precies, dan moet al meteen het kwartje vallen van wat je fout hebt gedaan wil je er onderuit kunnen komen.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zeiden natuurlijk niet aan de telefoon waarom ze belden. Ze vroegen of ik gisteren met die auto voor de stoplichten stond rond die en die tijd..
Zo gewiekst zijn ze dan ook wel.. en ik wist niet waar het over ging dus beantwoorde netjes hun vragen
Ja precies. Gooi wel sindsdien netjes mijn afval op de vloer bij de bijrijderskant. En gooi het daarna netjes in de prullenbak.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, dan moet al meteen het kwartje vallen van wat je fout hebt gedaan wil je er onderuit kunnen komen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Gooi wel sindsdien netjes mijn afval op de vloer bij de bijrijderskant. En gooi het daarna netjes in de prullenbak.
Ik ben dan zo iemand die eerst gaat vragen waarom ze dat willen wetenquote:Op zondag 17 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zeiden natuurlijk niet aan de telefoon waarom ze belden. Ze vroegen of ik gisteren met die auto voor de stoplichten stond rond die en die tijd..
Zo gewiekst zijn ze dan ook wel.. en ik wist niet waar het over ging dus beantwoorde netjes hun vragen
Ja ik nu voortaan ook dusquote:Op zondag 17 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben dan zo iemand die eerst gaat vragen waarom ze dat willen weten
Ja snap ikquote:Op zondag 17 maart 2019 23:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik nu voortaan ook dus
Ik werd een beetje overvallen daarmee. Gemeente aan de lijn.. Dus klinkt soort van vertrouwd.
NK zijspancross, vannacht daarom in hotelletje geslapen, net de hond weer opgehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |