Ja ook voor mij aubquote:Op zondag 17 maart 2019 21:52 schreef Already_in_use het volgende:
Kan er iemand een broodje shoarma voor me halen?
Ja dat was hij ook.. maar ik hou wel van die flauwe humorquote:Op zondag 17 maart 2019 21:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt he. Ik vond hem eigenlijk te flauw om te maken.. maar kon het niet laten
Ik heb een shoarmaboer letterlijk 2 straten van mijn huis vandaan, maar beetje ver van jou af dus sorryquote:Op zondag 17 maart 2019 21:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar ben ik zelfs te lui voor
Ja ik dus ook. Zo flauw dat het leuk isquote:Op zondag 17 maart 2019 21:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat was hij ook.. maar ik hou wel van die flauwe humor
(Heb ooit, toen een vriend van mij naar de wc was in de kroeg, de bar vol met zout gestrooid omdat hij zo flauw was deed de hele avond)
Die shoarmaboer hier in het dorp is niet te vreten. Haal altijd een dorp verder. Maar ik ga dat knakworsten filmpje wel even kijken denk ik nu.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een shoarmaboer letterlijk 2 straten van mijn huis vandaan, maar beetje ver van jou af dus sorry
Huh?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef skysherrif het volgende:
De dichtstbijzijnde shorma tent is wss 50km hier vandaan.
Zeeland he. Nee oke we hebben er idd iets dichter bijquote:
Ik heb besloten knakworsten filmpje te gaan kijken. Dat is beter. Zal slak ook beter vinden denk ikquote:Op zondag 17 maart 2019 21:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, kan ik ze wel voor je maken
Haha ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Zo flauw dat het leuk is![]()
Begrijp hij meteen waarom het er lag? 😂
Is het zo erg daar ja?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeland he. Nee oke we hebben er idd iets dichter bij
Maar denk jij dat die hier op zondag open is
😂😂😂 lolquote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja precies
Jakon hem letterlijk oprapen van de grond
Lijkt me een goed ideequote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die shoarmaboer hier in het dorp is niet te vreten. Haal altijd een dorp verder. Maar ik ga dat knakworsten filmpje wel even kijken denk ik nu.
Ja, maar omdat het hier zo rustig is, is het ook geen lekekre verse kebab ofzo en duur.quote:
Christengekkies daar zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeland he. Nee oke we hebben er idd iets dichter bij
Maar denk jij dat die hier op zondag open is
Moet je niet willen dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het hier zo rustig is, is het ook geen lekekre verse kebab ofzo en duur.
Maargoed in Rotterdam heb ik er 1tje op 10m van mn huis.
Shoarma boek hier op de hoek is niet de beste van de stad, maar de enige die beter is ligt op 20 minuten fietsen en daar heb ik meestal geen zin in als ik zin heb in shoarmaquote:
En tevens hebben vrouwen alleen maar goede ideeënquote:
Kan deze ingelijst worden?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En tevens hebben vrouwen alleen maar goede ideeën![]()
Weet ik uit ervaring![]()
Staat hier al ingelijst onder een iets andere definitiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |