Mijn kant van mn eiland valt mee, het oosten van het eiland is echt SGP terrein ja. Daar is niets op zondag open, sterker nog ging er eens hardlopen, echt overal boze blikken vanuit die raampjes met geraniumsquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat hier al ingelijst onder een iets andere definitie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Het was in de namiddag al frisjesquote:
Dat soort mensen moeten echt op de trein naar het oosten.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn kant van mn eiland valt mee, het oosten van het eiland is echt SGP terrein ja. Daar is niets op zondag open, sterker nog ging er eens hardlopen, echt overal boze blikken vanuit die raampjes met geraniums
Ben niet buiten nu. Was even een vuilniszak naar buiten brengen.quote:
Haha ok..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben niet buiten nu. Was even een vuilniszak naar buiten brengen.
Herkenbaar welquote:Op zondag 17 maart 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok..
Wij hebben van die containers hier.. die dingen zitten 9/10x vol.. soms liggen de zakken eromheen gewoon 2m hoog opgestapeld
Ik heb mijn eigen kliko voor de deur staan.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok..
Wij hebben van die containers hier.. die dingen zitten 9/10x vol.. soms liggen de zakken eromheen gewoon 2m hoog opgestapeld
Op zich wel goed hoor! Lekker gewinkeld vandaag, beetje gelunchtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |