Klinkt als een geslaagd weekend!quote:Op zondag 17 maart 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor! Lekker gewinkeld vandaag, beetje geluncht.
Hoe is het met jou? Leuk weekend gehad?
Nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor! Lekker gewinkeld vandaag, beetje geluncht.
Hoe is het met jou? Leuk weekend gehad?
Wat is dat met jou en je fiets dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd weekend!
Hier ook prima. Gister lekker relax dagje gehad en vandaag nog wat kilometer op de fiets kunnen inkloppen. Al met al mag ik niet klagen.
Neh, deze keer niet.quote:
Haha, oh dat is best leuk (doe ik ook best vaak als ik toch door de stad loopquote:Op zondag 17 maart 2019 22:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, deze keer niet.
Vaak ga ik gewoon ook door winkels heen om te kijken of ze iets nieuws hebben. Een beetje inspiratie opdoen, nieuwe collectie bekijken etc.
Mezelf gebolkt.
Het is recreatief, maar ik doe dit jaar mee aan een paar wedstrijdjes en daar wil ik voor mezelf wel een beetje mee vooraan kunnen meedoen. Dus wellicht net iets te serieus mee bezig dan goed voor me isquote:Op zondag 17 maart 2019 22:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en je fiets dan?
Ben je een recreatief wielrenner?
Als ze die dingen nou gewoon vaak genoeg zouden legen of meer van die containers zouden plaatsen, zou het een prima systeem zijn..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kliko voor de deur staan.![]()
Goed systeem daar. Werkt prima zo te horen
Waar. Maarja ambtenaren en hun ideetjes hè.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze die dingen nou gewoon vaak genoeg zouden legen of meer van die containers zouden plaatsen, zou het een prima systeem zijn..
Ambtenarenquote:Op zondag 17 maart 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar. Maarja ambtenaren en hun ideetjes hè.
Heb je dat nu nog altijd niet gedaan?quote:
Ik deed al een editquote:
Ze kunnen wel lekker boetes innen door alle vuilniszakken open te maken en te zoeken naar iets met een adres en die persoon vervolgens een boete te geven..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar. Maarja ambtenaren en hun ideetjes hè.
Ja dat doen ze. Rotzakken zijn hetquote:Op zondag 17 maart 2019 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze kunnen wel lekker boetes innen door alle vuilniszakken open te maken en te zoeken naar iets met een adres en die persoon vervolgens een boete te geven..
Elke keer staan die boa's alle zakken open te snijden en te doorzoeken om boetes uit te kunnen delen.. Als ze nou gewoon zouden zorgen dat die dingen gewoon leeg zijn, zouden mensen hun zakken er ook niet naast hoeven zetten..quote:Op zondag 17 maart 2019 22:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat doen ze. Rotzakken zijn het
Werk en geld gelegenheden creëren zijn ze goed in, maar zaken goed voor elkaar hebben ho maar!quote:Op zondag 17 maart 2019 23:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Elke keer staan die boa's alle zakken open te snijden en te doorzoeken om boetes uit te kunnen delen.. Als ze nou gewoon zouden zorgen dat die dingen gewoon leeg zijn, zouden mensen hun zakken er ook niet naast hoeven zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |