Ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk en geld gelegenheden creëren zijn ze goed in, maar zaken goed voor elkaar hebben ho maar!
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
Toen ik nog rookte gooide ik eens een peuk naar buiten bij stoplicht.
Volgende dag werd ik gebeld.. bent u mevrouw die en die? Met die auto?
Uhh ja hoezo? Nou dan krijgt u een boete voor afval op straat gooien.
Stond zo'n zeiksnor achter me bij de stoplichten blijkbaar.
Terechtquote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
Vind dat sws stom, je kan daarmee ook mensen gaan fuckenquote:Op zondag 17 maart 2019 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze kunnen wel lekker boetes innen door alle vuilniszakken open te maken en te zoeken naar iets met een adres en die persoon vervolgens een boete te geven..
Als ze je meteen staande hadden gehouden om een boete uit te schrijven, oké. Maar om achter zulke dingen aan te gaan bellen klinkt toch beetje als 'pest-gedrag'quote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
Ja precies. Niet achteraf gaan liggen zeiken.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze je meteen staande hadden gehouden om een boete uit te schrijven, oké. Maar om achter zulke dingen aan te gaan bellen klinkt toch beetje als 'pest-gedrag'
Heel makkelijk.. ook met die containers die voor de deur staan.. gewoon je afval in de container van iemand anders pleuren en die persoon krijgt een boete..quote:Op zondag 17 maart 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind dat sws stom, je kan daarmee ook mensen gaan fucken
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 17 maart 2019 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben thuis. Ben kapot moe maar het weekend was prachtig
Klopt. Maar ze zeiden natuurlijk niet aan de telefoon waarom ze belden. Ze vroegen of ik gisteren met die auto voor de stoplichten stond rond die en die tijd..quote:Op zondag 17 maart 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die had je trouwens aan kunnen vechten.. Want ze konden niet bewijzen dat jij toen achter het stuur zat en jij degene was die die peuk naar buiten gooide..
Ja precies, dan moet al meteen het kwartje vallen van wat je fout hebt gedaan wil je er onderuit kunnen komen.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zeiden natuurlijk niet aan de telefoon waarom ze belden. Ze vroegen of ik gisteren met die auto voor de stoplichten stond rond die en die tijd..
Zo gewiekst zijn ze dan ook wel.. en ik wist niet waar het over ging dus beantwoorde netjes hun vragen
Ja precies. Gooi wel sindsdien netjes mijn afval op de vloer bij de bijrijderskant. En gooi het daarna netjes in de prullenbak.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, dan moet al meteen het kwartje vallen van wat je fout hebt gedaan wil je er onderuit kunnen komen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Gooi wel sindsdien netjes mijn afval op de vloer bij de bijrijderskant. En gooi het daarna netjes in de prullenbak.
Ik ben dan zo iemand die eerst gaat vragen waarom ze dat willen wetenquote:Op zondag 17 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zeiden natuurlijk niet aan de telefoon waarom ze belden. Ze vroegen of ik gisteren met die auto voor de stoplichten stond rond die en die tijd..
Zo gewiekst zijn ze dan ook wel.. en ik wist niet waar het over ging dus beantwoorde netjes hun vragen
Ja ik nu voortaan ook dusquote:Op zondag 17 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben dan zo iemand die eerst gaat vragen waarom ze dat willen weten
Ja snap ikquote:Op zondag 17 maart 2019 23:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik nu voortaan ook dus
Ik werd een beetje overvallen daarmee. Gemeente aan de lijn.. Dus klinkt soort van vertrouwd.
NK zijspancross, vannacht daarom in hotelletje geslapen, net de hond weer opgehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |