Kant nog walquote:Op maandag 18 maart 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.
Komt geregeld voorbij hoor, zie bijvoorbeeld; VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub

Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ajax heeft natuurlijk wel 8 wedstrijden meer gespeeld dan PSV![]()
De vermoeidheid slaat toe...
8 wedstrijden meer, waar hebben we het over.

Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.

GGMM is voor AFC !quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.

Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.

Wil je van die 4 een 5 maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.
Het enige wat ik corrigeerde was jouw stelling dat Ajax slechts 4 wedstrijden meer had gespeeld dan PSV.
Iets dat je blijkbaar nog steeds een beetje dwars zit.

En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je van die 4 een 5 maken.
Maar evengoed zit het mij niet dwars maar je hapt zo lekker

Ok, wil je gelijk hebben?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.
Nu heeft niemand door dat je inhoudelijk tekort schiet!

Dat siert je.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ok, wil je gelijk hebben?
Jij gelijk

Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?quote:

Dat is waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?

Dat kan volgens mij niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?

IK SNAP HET OKE LAAT ME MET RUSTquote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin je daar druk over te maken.

Uiteraard, maar niet in het uitvak. Klein boefje ben ikquote:Op maandag 18 maart 2019 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een goede vriend ben je. Was je gisteren in Venlo?

Een gevaarlijke hobbyquote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet in het uitvak. Klein boefje ben ik
Blijft toch een mooi knus stadion daar. Hou er wel van. Hoorde overigens dat twee 'hekkenzitters' van PSV hun enkels hadden gebroken gisteren

Ze hebben 2 weken de tijd om het te behandelen. Tuchtzaak en beroep moet makkelijk kunnen in die periode.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]

Ik kan het ook steeds minder opbrengen. Bus en treincombi weiger ik sowieso aan deel te nemen en autocombi's krijg ik ook steeds minder zin in. Sta je dan wat op zaterdagavond om 18:30 langs een afwerkplaats vol condooms in Schubbekutteveen om te wisselen voor een uitwedstrijd bij bijvoorbeeld Heracles. Man man man man.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gevaarlijke hobby
Ik kan het niet meer opbrengen, hoor. Tot twee jaar geleden zo'n beetje iedere wedstrijd wel aanwezig. Maar tegenwoordig alles op het bankje.

Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?
Ajax zou wel even kampioen worden aldus alle media aan het begin van het seizoen. Kijk waar ze nu staan na 26 wedstrijdenHet zogenaamd fantastische weergaloze Ajax met een elftal vol wereldtoppers die 2e staan in hun eigen competitie..... jaja. En dan zouden wij geen kans maken zeg je? Zeker de 3-0 in september vergeten? Toen zou Ajax ons ook eens even in eigen huis verslaan, net als de kampioenswedstrijd in april.

Trouwens: gisteren bij studio voetbal veel gelul over de var en Serdar die heerlijk kan beweren dat bij AZ Ajax alles tiptop verlopen is en geen fout van de arbitrage. Maar is daar die actie van Tagliafico ook aan de orde geweest? Want het was weer te saai om echt te volgen...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken de tijd om het te behandelen. Tuchtzaak en beroep moet makkelijk kunnen in die periode.

Eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.
Ajax is gewoon extreem wisselvallig. Hoge pieken, diepe dalen. De dalen van Ajax liggen op hetzelfde niveau als de huidige vorm - al sinds de winterstop - van PSV. Met als verschil dat Ajax die potjes verliest en PSV er met kunst- en vliegwerk vaak nog een punt aan houdt.
Als Ajax en PSV de huidige vorm doortrekken wordt het me een mongolenpot die zijn weerga niet kent.
Piekt Ajax gaat PSV er gewoon vanaf.
En de kans dat Ajax piekt acht ik groter dan dat PSV zijn vorm plotseling hervind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |