O,quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is al begonnen, zoals het plan ook was.
Als ik hem was zou ik in elk geval Miami laten schieten. Gezien de container punten die hij in april-mei-juni moet verdedigen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik in elk geval Miami laten schieten. Gezien de container punten die hij in april-mei-juni moet verdedigen.
Edit: hij heeft zich teruggetrokken?
Ja, zit wat in. Waardeloos dat de damespartij eerst is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:24 schreef EP3 het volgende:
Federer - Thiem ga ik wel kijken, ja. Kan n mooie wedstrijd worden. Federer - Raonic sla ik over.
Hoe bedoel jij?quote:
Waarom dan? Ik leid er eerder uit af dat hij hem grappig vindt, maar ik vind het niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Thiem een loser vindt. Denk je niet?
Gewoon dat Thiem zo wisselvallig als wat is op hardcourt..quote:Op zondag 17 maart 2019 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik leid er eerder uit af dat hij hem grappig vindt, maar ik vind het niet helemaal duidelijk.
Volgens mij was dat allemaal in 1 game waar fed uiteindelijk wel brak?quote:Op maandag 18 maart 2019 07:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
2 van de 11 breakkansen benut. Dan heb ik al een idee wat voor wedstrijd het geweest is.
Het grootste gedeelte was in set 1. Die won hij uiteindelijk wel. Al heeft hij ook wel wat opgelegde kansen gemist in de andere sets. Vooral set 2 was matig, zoals wel vaker dit seizoen.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij was dat allemaal in 1 game waar fed uiteindelijk wel brak?
Een beetje van beide. En het is Thiem.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:39 schreef jarco1984z het volgende:
Jammer dat Fed verloren heeft. En weer van Tiem. Heb 't niet kunnen zien. Was Tiem gewoon keigoed of liet Fed 't afweten?
O, zo.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon dat Thiem zo wisselvallig als wat is op hardcourt..
wtfquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Het zit die Warwinka niet echt mee hè
Dat denk ik al 4 jaar, maar telkens wint ie op gravel dan toch 2 Masters, Barcelona én Roland Garros. Om vervolgens zeker na de US Open weer in te kakken en te worstelen met blessures tot het gravel-seizoen weer begint.quote:
Verbaast me dat ie geen enkel geluid maakt. Ik word weleens overvallen door kuitkrampen tijdens het slapen,quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/video/2277(...)-neer-met-kramp.html
Sow
Daarom wordt het vannacht ook niet spannend. Beetje vreemde generatie Australische tennissers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:57 schreef Federer-fan het volgende:
Vannacht Djokovic-Tomic. Zou dat nog spanend kunnen worden? Heb het idee dat Tomic heel goed zou kunnen zijn als hij zijn best zou doen - weet niet wat die jongen overdag allemaal doet, maar het komt niet ver alsof hij hard aan het trainen is.
Ik heb het ook wel eens gehad, dan schreeuw ik ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
Verbaast me dat ie geen enkel geluid maakt. Ik word weleens overvallen door kuitkrampen tijdens het slapen,
maar dan weet meteen de hele straat het. En de overbuurvrouw staat de volgende dag op de stoep te rammelen met haar scheldpotje.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:57 schreef Federer-fan het volgende:
Vannacht Djokovic-Tomic. Zou dat nog spanend kunnen worden? Heb het idee dat Tomic heel goed zou kunnen zijn als hij zijn best zou doen - weet niet wat die jongen overdag allemaal doet, maar het komt niet ver alsof hij hard aan het trainen is.
quote:
Nee hoor, puntjes in de tas en op naar Ronde 3. Je vraagt je af waar hij de motivatie nog vandaan haalt om van een set achterstand terug te keren tegen een willekeurige Moldaaf...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Worstelen geblazen weer. Zullen ze blij mee zijn in Miami, Fed misschien wel voor het tweede jaar op rij eruit in de tweede ronde.
Neem aan dat een getal 109 daar wel een rol in speelt?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee hoor, puntjes in de tas en op naar Ronde 3. Je vraagt je af waar hij de motivatie nog vandaan haalt om van een set achterstand terug te keren tegen een willekeurige Moldaaf...
Ja en nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:55 schreef papert het volgende:
Zie net de samenvatting van Kyrgios-Lajovic. Die houding van Kygios gaat wel heel ver. Onderhands serveren mag natuurlijk, en nonchalant tennissen ook. Maar die arrogante houding en waar het mee gepaard gaat, gaat wel ver voor een derde ronde wedstrijd. Als je zo de finale kan winnen, of een topper kan verslaan, vind ik het misschien nog wel mooi ook. Maar dit vond ik respectloos.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:58 schreef tja77 het volgende:
Umpire in de fout in de partij Edmund-Isner zojuist.
In de tiebreak van de 2e set riep er iemand van de triubine iets tijdens het punt.
Edmund reageert erop van wtf? maar speelt wel gewoon door. Ook Isner speelt door. Dan legt de umpire het spel stil, en geeft het punt aan Isner.
Dus Edmund heeft last van iemand die iets roept, besluit door te spelen, en umpire legt het spel stil en geeft het punt aan Isner.
Wtf...
Gaat ie nooit worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Kyrgios kan de nummer 1 van de wereld worden als hij dat wilt.
De tiebreak ging van 5-3 naar 6-3 voor Isner.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het punt moest opnieuw gespeeld worden
Wat let jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het punt moest opnieuw gespeeld worden
Thiem stond ze dan ook aardig te raken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maar Fed is zooo wisselvallig. Speelde in Indian Wells ook bij vlagen geweldig, maar verliest dan van Thiem.
quote:De Hopman Cup verdwijnt (voorlopig) van de tenniskalender. Het toernooi voor gemengde landenteams in het begin van het seizoen maakt plaats voor de ATP Cup, een toernooi voor mannenteams.
Na 31 jaar komt er een einde aan de Hopman Cup in Perth. De Australische stad wordt volgend seizoen een van de gastheren voor de ATP Cup.
Aan dat toernooi zullen 24 mannelijke duo's strijden voor een prijzenpot van ruim 20 miljoen euro. Naast Perth zullen de tennissers ook in Brisbane en Sydney spelen.
De organisatie van het toernooi hoopt in de toekomst een doorstart te maken. Voorlopig zijn de Zwitsers Belinda Bencic en Roger Federer de laatste winnaars van de Hopman Cup. Zowel dit jaar als vorig jaar waren zijn de sterksten.
Wel minder voor de commentatoren/scheidsrechters als hij echt goed wordtquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:44 schreef Max23 het volgende:
Die Auger-Aliassime is met 18 jaar de jongste halve finalist ooit in Miami. Nadal was 2 maanden ouder in 2005
Hoogtepunt:quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:49 schreef EP3 het volgende:
Hoogtepunt: luid applaus omdat Anderson n 1 op het bord heeft gekregen.
Helaas staat ie na het gravel seizoen dan weer 4000 punten achter reetplukker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoogtepunt:
https://twitter.com/atp_tour/status/1111427003050188805?s=21wat een punt
Federer met deze overwinning naar de tweede plek in de race, bij toernooiwinst gaat hij zelfs naar een.
Tsja, dat ie tegen Thiem verloor zeer verrassend, maar verder, echt totaal geen tegenstand en hij speelt zelf ook indrukwekkend. Tegen Isner lijkt me een formaliteit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:18 schreef Norrage het volgende:
a. Federer zeer indrukwekkend, ineens is het gaan klikken voor hem vanaf halve finale Dubai. Waar hij daarvoor echt walgelijk speelde. Die zie ik IW en Miami wel weer sweepen bij gebrek aan tegenstand (en omdat ie zelf zo goed speelt).
Maar tegen Rafa kan leuk worden, want die lijkt ook wel aardig te spelen.
Met buikje.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Oude man als ballen"jongen" nu achter Isner
Die race ook gewoon weer Federer Djokovic en Nadal als top 3quote:Op zondag 31 maart 2019 20:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nummer 1 in de raceJammer dat nu het seizoen van reetplukker gaat beginnen. Hoop wel dat Fed op gras weer kan excelleren. Dat hij maar snel die 110e mag winnen
En drie Canadezen in de top 15quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die race ook gewoon weer Federer Djokovic en Nadal als top 3
Bij lange na niet joh.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
Knap weer van Federer hoor. Die service van hem vind ik zo goed; wat mij betreft de beste service ooit.
Wellesquote:
Op nummer 1quote:
Dus Federer heeft mindere voetenwerk, groundstrokes, fysiek e.d. dan Isner, Karlovic, Ivanisevic, Raonic en co.? Of iets mentaals wellicht?quote:
Percentage gewonnen servicepunten is natuurlijk niet het juiste criteriumquote:Op zondag 31 maart 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Federer heeft mindere voetenwerk, groundstrokes, fysiek e.d. dan Isner, Karlovic, Ivanisevic, Raonic en co.? Of iets mentaals wellicht?
Of hoe is het anders te verklaren dat zij een groter percentage servicepunten winnen/wonnen met een inferieure service?
Wat dan wel?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:44 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Percentage gewonnen servicepunten is natuurlijk niet het juiste criterium
Interessant. Had verwacht dat Nadal nog wel lager zou staan, maar hij staat zelfs boven Djokovic.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat dan wel?
De ATP heeft in ieder geval een Service rating © die mijn stelling onderschrijft.
https://www.atptour.com/e(...)=all&formerNo1=false
Maar goed, ook zonder cijfers hoef je geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de services van bijvoorbeeld Karlovic, Isner, Raonic en Ivanisevic veel beter zijn/waren dan die van Federer.
Als je jezelf zo lang kunt handhaven in de subtop, terwijl je niets van een backhand hebt, totaal geen gevoel in je spel hebt en zo belabberd beweegt heb je een héle goede service.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:51 schreef EP3 het volgende:
Karlovic heeft ws de meest gevreesde service. Maar da's ms ook niet het juiste criterium.
Dat is dan wel het verneukeratieve aan deze stats, Nadal (en ook Djokovic en ja, ook Federer) zijn wat de rest van hun spel betreft zo goed dat ze hoger staan dan ze zouden moeten staan puur wat hun service betreft. Want Nadal heeft natuurlijk geen betere service dan pakweg Ivanisevic had.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Interessant. Had verwacht dat Nadal nog wel lager zou staan, maar hij staat zelfs boven Djokovic.
Ja, daarom heb ik ook niets met die boomlange servicekanonnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je jezelf zo lang kunt handhaven in de subtop, terwijl je niets van een backhand hebt, totaal geen gevoel in je spel hebt en zo belabberd beweegt heb je een héle goede service.
Ik heb er juist niets tegen. Ik vind het zelfs enorm knap dat zo'n Isner vaak zo goed blijft serveren op belangrijke momenten, wetende dat hij daar zo enorm van afhankelijk is en zijn kansen enorm op een punt enorm dalen als hij de eerste service mist/de tweede niet goed is en hij in de rally komt.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook niets met die boomlange servicekanonnen.
Nog vaker geblesseerd dan Haas en Nishikori bij elkaar denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Joachim Johansson.. die was ik ook alweer helemaal vergeten
Ik vind het retesaai.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb er juist niets tegen. Ik vind het zelfs enorm knap dat zo'n Isner vaak zo goed blijft serveren op belangrijke momenten, wetende dat hij daar zo enorm van afhankelijk is en zijn kansen enorm op een punt enorm dalen als hij de eerste service mist/de tweede niet goed is en hij in de rally komt.
Je wint geen enkel toernooi puur door je service natuurlijk.. bij z’n toernooiwinst hier vorig jaar was de rest van z’n spel ook prima bijvoorbeeld. Uiteraard is z’n service z’n grote kracht, maar toch..quote:Op zondag 31 maart 2019 23:14 schreef EP3 het volgende:
Het is trouwens dat spelers als Federer en Djoko die servicekanonnen zo goed kunnen verteren, anders had zo'n Isner zomaar wat grote toernooien binnengesleept puur op z'n service. Moet je toch ook niet aan denken.
Ik zou Miami nu niet direct een klein toernooi willen noemen. Maar op de slams faalt ie wel flink ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:28 schreef VoMy het volgende:
Toch alweer de tweede toernooiwinst dit seizoen van Federer. Sinds 2018 is hij relatief sterk in de kleine toernooien - zeker vergeleken met vroeger - maar laat hij het in de GrandSlams gek genoeg een beetje afweten. Zo had ik het idee dat hij vorig jaar een matig jaar draaide, maar daar zaten toch nog 4 toernooizeges en 3 finales bij - met in totaal slechts 12 toernooien...
Gaat natuurlijk nergens over, op je 37e nog zo spelen. Zal nu toch wel doorgaan tot Tokyo volgend jaar, en dan is 109 niet eens zo heel ver meer weg.
Waaronder een GS-zege vorig jaar hequote:Op zondag 31 maart 2019 23:28 schreef VoMy het volgende:
Toch alweer de tweede toernooiwinst dit seizoen van Federer. Sinds 2018 is hij relatief sterk in de kleine toernooien - zeker vergeleken met vroeger - maar laat hij het in de GrandSlams gek genoeg een beetje afweten. Zo had ik het idee dat hij vorig jaar een matig jaar draaide, maar daar zaten toch nog 4 toernooizeges en 3 finales bij - met in totaal slechts 12 toernooien...
Gaat natuurlijk nergens over, op je 37e nog zo spelen. Zal nu toch wel doorgaan tot Tokyo volgend jaar, en dan is 109 niet eens zo heel ver meer weg.
Tsitsi in Dubai he :pquote:Op maandag 1 april 2019 10:25 schreef VoMy het volgende:
Verliezen van Millman, Anderson, Tsitsipas, voor de halve finales. Die laatste 2 zette hij net in Miami nog gemakkelijk opzij.
Van Tsitsipas won hij niet in Miami hequote:Op maandag 1 april 2019 10:25 schreef VoMy het volgende:
Verliezen van Millman, Anderson, Tsitsipas, voor de halve finales. Die laatste 2 zette hij net in Miami nog gemakkelijk opzij.
Ja, tuurlijk kan ie wel iets meer. Maar de rest van z'n spel is gewoon niet echt noemenswaardig.quote:Op maandag 1 april 2019 08:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je wint geen enkel toernooi puur door je service natuurlijk.. bij z’n toernooiwinst hier vorig jaar was de rest van z’n spel ook prima bijvoorbeeld. Uiteraard is z’n service z’n grote kracht, maar toch..
Ze zijn harder maar wat mij betreft niet beter. Federer varieert veel meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Maar goed, ook zonder cijfers hoef je geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de services van bijvoorbeeld Karlovic, Isner, Raonic en Ivanisevic veel beter zijn/waren dan die van Federer.
Dat maakt niet uit. Het beste is datgene dat, binnen het spel, het best functioneert. Als je elke voetbalwedstrijd met 1-0 wint, ben je het beste voetbalteam, ook al doe je elke wedstrijd exact hetzelfde.quote:Op maandag 1 april 2019 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zijn harder maar wat mij betreft niet beter. Federer varieert veel meer.
Bijzonder dat spelers die in letterlijk alle andere onderdelen van de tennissport minder zijn dan toch meer punten weten te winnen in hun servicegames.quote:Op maandag 1 april 2019 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zijn harder maar wat mij betreft niet beter. Federer varieert veel meer.
Haase zal het volledig begrijpen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Thiem doet niet mee aan de olympische spelen in Tokio. Hij prefereert deelname aan het gelijktijdige toernooi in Kitzbühel. U leest het goed, Kitzbühel.
Ik las thiemoquote:Op maandag 8 april 2019 22:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Haase zal het volledig begrijpen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 00:03 schreef Szura het volgende:
Almagro is met pensioen
https://twitter.com/atpchallenger/status/1115707100834029570?s=21
Nooit meer vijfsetters tegen nobuddies op een achterafbaantje bij de Grand Slams
twitter:doublefault28 twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 20:40:34Almagro's final shot (info - @hotdog6969 @sergiomarchan99 )(🎥@ATPChallenger ) https://t.co/rRhFR3H3dp reageer retweet
Daar hebben we Verdasco toch nog voor?quote:Op woensdag 10 april 2019 00:03 schreef Szura het volgende:
Almagro is met pensioen
https://twitter.com/atpchallenger/status/1115707100834029570?s=21
Nooit meer vijfsetters tegen nobuddies op een achterafbaantje bij de Grand Slams
Cecchinato gaat hem vegen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De vraag is hoeveel games Nadal gaat verspelen. 5 wedstrijden, meer of minder dan 20 games?
Ik ben ook wel benieuwd naar Wawa nu hij eens niet in de 3e ronde Federer tegenkomt.quote:
quote:
Hun eerste punttwitter:doublefault28 twitterde op maandag 15-04-2019 om 13:34:40Djokovic/Djokovic 😂(info - @TipstersClubCom )(🎥@TennisTV ) #RolexMCMasters https://t.co/KzJPxvm7hZ reageer retweet
Ik verwacht bij het lezen van zo'n bericht wel dat ie minstens 2 breaks achter staat,quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:37 schreef Norrage het volgende:
Djoko is het ook echt hélemaal kwijt he....
Kohli mist gigantische breakkansen, maakt ze niet, Djoko wint eenvoudig de set erna.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:58 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik verwacht bij het lezen van zo'n bericht wel dat ie minstens 2 breaks achter staat,...
En voor de tweede keer...quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar. Breakje terug.
Vooral n gebrek aan focus, denk ik. Maar Cecchi is ook beter gaan spelen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ooh wt een choke Wawa? Stond 6-0 4-2 voor?
Bautista pakt er tweequote:Op zaterdag 13 april 2019 09:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De vraag is hoeveel games Nadal gaat verspelen. 5 wedstrijden, meer of minder dan 20 games?
Ik noteer bij Szura minder dan 20.quote:
2009, 11, 15 & 16 zeggen holaquote:Op woensdag 17 april 2019 20:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik noteer bij Szura minder dan 20.
Wat kijk ik uit naar het moment waarop Nadal ermee kapt. Normaal was het gravel-seizoen lekker onvoorspelbaar. Nu is het al 15 jaar dodelijk saai.
Mja... Had vooral van Thiem wel wat meer verwacht.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Thiem en Zverev, de next gen op gravel..
Ik geloof dat ie tussendoor nog wel even een slampje meepikte waar hij in de finale Nadal sloopte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:14 schreef Norrage het volgende:
Djoko lijkt echt geen fuck te geven sinds Parijs als hij een beetje tegenstand krijgt...geen enkel initiatief of vechtlust. Hij wint of heel makkelijk, of verliest.
Dat bedoelde ik niet, dat ging gewoon allemaal van een leien dakje. Hij ontsnapte tegen medvedevquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie tussendoor nog wel even een slampje meepikte waar hij in de finale Nadal sloopte.
Toch heel veel stomme fouten, rare missers en ballen laten lopen. Ik vind het echt zo;n gedrag van: "nou ik maak er nog een beetje wat van, sloop nog een racketje om te doen alsof ik er echt om geef, maar liever ga ik naar mijn kinderen en vrouw". En dat heb ik al sinds Parijs vorig jaar waar ie kansloos tegen Kachanov verloor. Toen tegen Zverev (rest van het toernooi weergaloos spelen maar bij de eerste hobbel gaf ie het gewoon op in de finale). Ook in eerste rondes AO was het niet veel soeps. Die winst tegen Medvedev had hem wel wakker geschud natuurlijk. En dan die potten tegen Kohli en Bautista-Agut...tsja, ik vind het opvallend hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:58 schreef EP3 het volgende:
De cijfers en de wedstrijd die ik nu aan het bekijken ben spreken die hersenspinsels tegen, Nor.
Op naar n derde set.
Thiem zegt altijd ritme nodig te hebben, daarom speelt hij ook enorm veel. Hij is ook nog nooit echt ver gekomen in Monte Carlo. Gaat echt nog wel resultaten halen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Mja... Had vooral van Thiem wel wat meer verwacht.
Kan me ooit een eerste set van Andujar tegen Nadal op RG herinneren waarin die ook een dikke voorsprong weggaf en 1000 kansen liet liggen.quote:
Ja. Alweer 4 breaksquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:15 schreef EP3 het volgende:
Schakel net in. En Fognini mag serveren op 2-3. Weer direct teruggebroken?
Ja, hij rijgt de winners nu wel met speels gemak aan elkaar. En Nadal is er klaar mee.quote:
Hij had MC nog nooit gewonnen, was wel een kans geweestquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een vaag toernooi. Vraag me af wat Federer hier had kunnen presteren.
Next gen spelers wie,wat en waar?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Krijg je straks een Finale Lajovic - Fognini. De nieuwe spelers staan op
Ik ga je bericht quoten op 9 juniquote:
Een paar jaar geleden noemden ze de toen 30-jarige Wawrinka ook de nieuwe generatie. #werkenbijdeNOSquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Next gen spelers wie,wat en waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |