Verbaast me dat ie geen enkel geluid maakt. Ik word weleens overvallen door kuitkrampen tijdens het slapen,quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/video/2277(...)-neer-met-kramp.html
Sow
Daarom wordt het vannacht ook niet spannend. Beetje vreemde generatie Australische tennissers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:57 schreef Federer-fan het volgende:
Vannacht Djokovic-Tomic. Zou dat nog spanend kunnen worden? Heb het idee dat Tomic heel goed zou kunnen zijn als hij zijn best zou doen - weet niet wat die jongen overdag allemaal doet, maar het komt niet ver alsof hij hard aan het trainen is.
Ik heb het ook wel eens gehad, dan schreeuw ik ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
Verbaast me dat ie geen enkel geluid maakt. Ik word weleens overvallen door kuitkrampen tijdens het slapen,
maar dan weet meteen de hele straat het. En de overbuurvrouw staat de volgende dag op de stoep te rammelen met haar scheldpotje.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:57 schreef Federer-fan het volgende:
Vannacht Djokovic-Tomic. Zou dat nog spanend kunnen worden? Heb het idee dat Tomic heel goed zou kunnen zijn als hij zijn best zou doen - weet niet wat die jongen overdag allemaal doet, maar het komt niet ver alsof hij hard aan het trainen is.
quote:
Nee hoor, puntjes in de tas en op naar Ronde 3. Je vraagt je af waar hij de motivatie nog vandaan haalt om van een set achterstand terug te keren tegen een willekeurige Moldaaf...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Worstelen geblazen weer. Zullen ze blij mee zijn in Miami, Fed misschien wel voor het tweede jaar op rij eruit in de tweede ronde.
Neem aan dat een getal 109 daar wel een rol in speelt?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee hoor, puntjes in de tas en op naar Ronde 3. Je vraagt je af waar hij de motivatie nog vandaan haalt om van een set achterstand terug te keren tegen een willekeurige Moldaaf...
Ja en nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:55 schreef papert het volgende:
Zie net de samenvatting van Kyrgios-Lajovic. Die houding van Kygios gaat wel heel ver. Onderhands serveren mag natuurlijk, en nonchalant tennissen ook. Maar die arrogante houding en waar het mee gepaard gaat, gaat wel ver voor een derde ronde wedstrijd. Als je zo de finale kan winnen, of een topper kan verslaan, vind ik het misschien nog wel mooi ook. Maar dit vond ik respectloos.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:58 schreef tja77 het volgende:
Umpire in de fout in de partij Edmund-Isner zojuist.
In de tiebreak van de 2e set riep er iemand van de triubine iets tijdens het punt.
Edmund reageert erop van wtf? maar speelt wel gewoon door. Ook Isner speelt door. Dan legt de umpire het spel stil, en geeft het punt aan Isner.
Dus Edmund heeft last van iemand die iets roept, besluit door te spelen, en umpire legt het spel stil en geeft het punt aan Isner.
Wtf...
Gaat ie nooit worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Kyrgios kan de nummer 1 van de wereld worden als hij dat wilt.
De tiebreak ging van 5-3 naar 6-3 voor Isner.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het punt moest opnieuw gespeeld worden
Wat let jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het punt moest opnieuw gespeeld worden
Thiem stond ze dan ook aardig te raken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maar Fed is zooo wisselvallig. Speelde in Indian Wells ook bij vlagen geweldig, maar verliest dan van Thiem.
quote:De Hopman Cup verdwijnt (voorlopig) van de tenniskalender. Het toernooi voor gemengde landenteams in het begin van het seizoen maakt plaats voor de ATP Cup, een toernooi voor mannenteams.
Na 31 jaar komt er een einde aan de Hopman Cup in Perth. De Australische stad wordt volgend seizoen een van de gastheren voor de ATP Cup.
Aan dat toernooi zullen 24 mannelijke duo's strijden voor een prijzenpot van ruim 20 miljoen euro. Naast Perth zullen de tennissers ook in Brisbane en Sydney spelen.
De organisatie van het toernooi hoopt in de toekomst een doorstart te maken. Voorlopig zijn de Zwitsers Belinda Bencic en Roger Federer de laatste winnaars van de Hopman Cup. Zowel dit jaar als vorig jaar waren zijn de sterksten.
Wel minder voor de commentatoren/scheidsrechters als hij echt goed wordtquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:44 schreef Max23 het volgende:
Die Auger-Aliassime is met 18 jaar de jongste halve finalist ooit in Miami. Nadal was 2 maanden ouder in 2005
Hoogtepunt:quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:49 schreef EP3 het volgende:
Hoogtepunt: luid applaus omdat Anderson n 1 op het bord heeft gekregen.
Helaas staat ie na het gravel seizoen dan weer 4000 punten achter reetplukker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoogtepunt:
https://twitter.com/atp_tour/status/1111427003050188805?s=21wat een punt
Federer met deze overwinning naar de tweede plek in de race, bij toernooiwinst gaat hij zelfs naar een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |