abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 maart 2019 @ 22:05:35 #101
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185658679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ook al is dat niet normaal; het zegt niets. Helemaal niets.
Een volwassene die maar al te graag zijn slaapkamer en bed deelt met kinderen, zegt niets over die betreffende volwassene?
A child is born with no state of mind.
pi_185658711
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Een volwassene die maar al te graag zijn slaapkamer en bed deelt met kinderen, zegt niets over die betreffende volwassene?
Niet met betrekking tot de beschuldiging.

Het zegt heel veel over de volwassene verder, waar een psycholoog naar zou kunnen kijken, die dan 1 van de 100 verklaringen kan geven waar dat gedrag vandaan zou kunnen komen.

Overigens vind ik het weer uitermate zwak dat je iets probeert te zeggen met woorden als "al te graag". Zeg dan gewoon wat je denkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2019 22:07:43 ]
pi_185658723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De ellende voor MJ is begonnen bij de aanklacht uit '93 en het afkopen van de civiele zaak daarvan.
Sindsdien hangt het pedo aura aan hem.

Dat zie ik hier ook vaak terugkomen als een soort van opperbewijs / uitgangspunt.

Stukje uitleg:
Net als in Nederland heb je in de VS civiele zaken en strafrechtelijke zaken. Civiele zaken zijn tussen 2 partijen. Strafrechtelijke zaken tussen 1 partij en de staat. In de VS zijn dat Civil Cases en Criminal Cases.

Een civil case kun je onderling oplossen met bijv. een afkoopsom.
Een criminal case kun je niet afkopen.

De verzekeringsmaatschappij van Jackson heeft besloten de civiele zaak af te kopen. Tegen de wens van MJ in.

Scott Ross, onderdeel van MJ's defense in 2005: (filmpje in de tweet)

whisperwatch twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 07:18:29 Yall. *sigh* Further confirmation that it was #michaeljackson's insurance co. who paid the #1993settlement. And more info for ppl who wrongly claim the 93 accuser's description of Jackson's genitalia matched. 😐#laws #ScottRoss #leavingneverland #afterneverland @:TODAYshow @:oprah https://t.co/j8e6jAfiRJ reageer retweet
whisperwatch twitterde op maandag 04-03-2019 om 21:52:45 It's true?! Insurance paid 93 settlement. I didnt pay any attn.😑Memo in Support of Objection To Subpoena for Settlement Documents:"The insurance carrier negotiated and paid the settlement, over the protests of Mr. Jackson and his personal legal counsel"👀#leavingneverland@:cnn https://t.co/OAUZ0XpQ4X[ afbeelding ] reageer retweet
Maar het onderzoek voor de criminal case is gewoon doorgegaan. En in de settlement is niet afgesproken dat de aanklager van toen, Jordi Chandler, niet daarin zou mogen getuigen. Alleen, dat wilde hij niet. En, bij gebrek aan enig ander bewijs, is het nooit tot een criminal case gekomen.

Oh ja, de omschrijving die de jongen gaf over Jacksons penis, die klopte niet.
Ellende begon voor die jongens toen een volwassen man van 30+ het normaal vindt om met kinderen te slapen en misbruiken.
pi_185658764
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:07 schreef loni55 het volgende:

[..]

Ellende begon voor die jongens toen een volwassen man van 30+ het normaal vindt om met kinderen te slapen en misbruiken.
Er is geen bewijs voor misbruik, er zijn enkel verklaringen van kinderen die hevig onder invloed zijn (letterlijk zelfs, vader drogeerde zijn kind om een verklaring los te krijgen die hem paste) of volwassenen die geld willen zien.
pi_185658878
Een volwassen bruin mannetje die verandert in een witte vrouw zonder neus... dan heb je echt wel issues. Zegt nog niks... maar ok, al was er een sexvideo van MJ met Macaulay die opdook... dan zal er door die MJ gekkies gezegd worden dat het special effects zijn.

Dit zal voor altijd rond blijven gaan.... net als bij die Bryan Singer...
  Moderator zaterdag 16 maart 2019 @ 22:14:53 #106
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185658894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niet met betrekking tot de beschuldiging.

Het zegt heel veel over de volwassene verder, waar een psycholoog naar zou kunnen kijken, die dan 1 van de 100 verklaringen kan geven waar dat gedrag vandaan zou kunnen komen.
Hoezo niet mbt de beschuldiging?
De beschuldiging is kindermisbruik.
En hij vindt het leuk als volwassene om zijn slaapkamer en bed te delen met kinderen.
Dat zegt wel iets lijkt me.

Welke conclusie een psycholoog hieruit zou trekken is maar de vraag.
pi_185659041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Er is geen bewijs voor misbruik, er zijn enkel verklaringen van kinderen die hevig onder invloed zijn (letterlijk zelfs, vader drogeerde zijn kind om een verklaring los te krijgen die hem paste) of volwassenen die geld willen zien.
Zijn hele leven is een bewijs van zijn pedo praktijken.
pi_185659129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:21 schreef loni55 het volgende:

[..]

Had dat gezegd tegen de openbaar aanklagers.
Kat in 't bakkie.

:+
pi_185659463
Hij had ook wel creepy dingen op neverland.
Kijk die deurklopper eens met twee tongzoenende jongetjes. En die naakte jongetjesbeelden.
http://www.gosocial.co/17(...)ons-neverland-ranch/
pi_185659509
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hoezo niet mbt de beschuldiging?
De beschuldiging is kindermisbruik.
En hij vindt het leuk als volwassene om zijn slaapkamer en bed te delen met kinderen.
Dat zegt wel iets lijkt me.

Welke conclusie een psycholoog hieruit zou trekken is maar de vraag.
Dus als volwassene je bed delen met een kind is kindermisbruik? Serieus?
pi_185659513
quote:

[..]

Volkomen onzin.
pi_185659618
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:41 schreef quirina het volgende:
Hij had ook wel creepy dingen op neverland.
Kijk die deurklopper eens met twee tongzoenende jongetjes. En die naakte jongetjesbeelden.
http://www.gosocial.co/17(...)ons-neverland-ranch/
Hint: Het "park" heet Neverland. Het tongzoenen verzin je er even bij (wie heeft hier nou de zieke geest?) en er waren geen naakte jongetjes beelden, enkel met een ontbloot bovenlijf, wat weer terug te herleiden is naar de lost boys van Peter Pan (Neverland).

Daarnaast, 17 'vreemde' dingen, echter zie ik vooral vrij normale dingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2019 22:49:31 ]
pi_185659637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zou jij je kind laten slapen bij een volwassen kerel die je eigenlijk niet kent?
pi_185659685
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef quirina het volgende:

[..]

Zou jij je kind laten slapen bij een volwassen kerel die je eigenlijk niet kent?
Dat is niet het geval geweest.

Maar nee, natuurlijk niet. En als ik dat wel zou doen; zegt dat dan wat over mij als ouder, of zegt dat direct dat de vreemde waar mijn kind slaapt een pedofiel is waar seksuele handelingen verricht worden?
  Moderator zaterdag 16 maart 2019 @ 22:54:43 #115
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185659736
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het over een volwassene die regelmatig logeerpartijtjes hield met ‘vreemde’ kinderen. Ja dat vind ik niet normaal, je zegt net zelf dat het niet normaal is.

En het feit dat hij regelmatig die kinderlogeerpartijen hield, staat direct in verband met de beschuldiging van kindermisbruik.
pi_185659815
Zoals ik al eerder schreef 'niet normaal' (wanneer houdt iets op 'normaal' te zijn en wie bepaalt dat?) is niet hetzelfde als zo goed als bewezen verkrachten van jonge jongens.

Komt niet in de buurt zelfs.
pi_185659820
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:54 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik heb het over een volwassene die regelmatig logeerpartijtjes hield met ‘vreemde’ kinderen. Ja dat vind ik niet normaal, je zegt net zelf dat het niet normaal is.

En het feit dat hij regelmatig die kinderlogeerpartijen hield, staat direct in verband met de beschuldiging van kindermisbruik.
Met vreemde kinderen is het niet normaal, raar. Maar zo was het natuurlijk niet.

Het staat in verband met de beschuldiging ja (omdat volgens de 2 leugenaars het tijdens die logeerpartijtjes gebeurde, toch?), maar het is geen bewijs wat de beschuldiging ondersteunt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2019 23:00:15 ]
pi_185660012
Iets zegt me dat Scrummie fan is van MJ
pi_185660163
:O
pi_185660666
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:14 schreef Jippo het volgende:
:O
Ik wil je op de man af iets vragen, deze vraag tevens aan Scrummie, Brave Sir Robin en andere MJ fans hier aanwezig.

Zou je nog steeds fan zijn, in vervoering raken van zijn muziek en van hem kunnen houden indien zou worden aangetoond dat hij daadwerkelijk degenen die hem daarvan beschuldigd hebben misbruikt heeft?
pi_185660715
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:40 schreef Za het volgende:

[..]

Ik wil je op de man af iets vragen, deze vraag tevens aan Scrummie, Brave Sir Robin en andere MJ fans hier aanwezig.

Zou je nog steeds fan zijn, in vervoering raken van zijn muziek en van hem kunnen houden indien zou worden aangetoond dat hij daadwerkelijk degenen die hem daarvan beschuldigd hebben misbruikt heeft?
Ik ben geen fan en doe niet aan heldenverering. Kan er dus geen antwoord op geven.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 23:44:25 #122
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185660719
Docu over eigenlijk alle aanklachten die er zijn geweest.

https://www.facebook.com/(...)28229088466/?sfns=mo

(de youtube video is geblokkeerd voor Nederland, vandaar een FB linkje)

Van de man die is ingehuurd om een video van Neverland te maken voor de jury van 2005.

Dus veel materieel van Neverland, incl. MJ slaapkamer.
Beelden van de politieinval op Neverland.
Beelden van de politie-ondervraging van Gavin Arvizo.
Reactie daarop vanuit de jury.
Info over de '93 settlement
En hij gaat in op de nieuwste beschuldigingen uit LN.

Die politieinval is wel een tell-it-all voor mij. Een volledig onverwachte inval, het hele huis overhoop halen, kluizen openbreken, de hele mikmak. En het ergste dat ze vonden was één boek met jongensfoto's ergens tussen de shitload aan boekenkasten en een koffertje met wat Penthouse magazines in zijn slaapkamer.

Niet echt pedo-predator materiaal wat mij betreft.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_185660808
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:44 schreef Jippo het volgende:

Ik ben geen fan en doe niet aan heldenverering. Kan er dus geen antwoord op geven.
Je bent geen fan, maar houdt wel van hem als persoon?
Hij laat je niet koud heb ik de indruk.
pi_185660839

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 17-03-2019 00:03:43 ]
pi_185660846
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:50 schreef Za het volgende:

[..]

Je bent geen fan, maar houdt wel van hem als persoon?
Hij laat je niet koud heb ik de indruk.
Nee, ik hou niet van mensen die ik niet ken.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 23:54:31 #126
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185660857
quote:

[..]

Goeie vraag wel. Heb er echt wel even mee geworsteld vorige week toen ik de film net had gezien.

Ik quote mezelf dan maar even:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 09:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik vind het wel lastig hoor. Merk dat het me wat doet.

MJ is een beetje in mijn genen gaan zitten. Hij is voor mij veel meer dan alleen de muziek en de videoclips waar ik al 30 jaar van geniet. Merk ook dat mijn omgeving nu naar mij kijkt en wat ik ervan vind.

Ik wil geen slecht persoon verdedigen, ik wil een goed persoon verdedigen. En de twijfel is nu wel toegeslagen. Terwijl het idee dat ik hem goed inschatte na de rechtszaak in 2005 juist enorm was versterkt. Een zooitje van een rechtszaak was dat. Ik wil graag kunnen geloven dat een band tussen een volwassene en een kind gewoon puur kan zijn, zonder bijbedoelingen. Dat mensen gewoon goed kunnen zijn.

Juist in de uniekheid van de wereld van MJ leek hij dat beeld in te kunnen vullen.

Ik denk dat ik er maar voor kies om te blijven geloven in het personage MJ dat daar wel aan voldoet: geweldige muziek en videoclips, een fantastisch weldoener met een boodschap voor de wereld. En dat ik het dan maar wat kunstmatig ga scheiden van de acteur MJ, want daar ben ik niet meer zo zeker van.

In lekkere nummers als D.S. of Money wordt dat nog wel een uitdaging..
Als het echt wordt aangetoond, dan wordt het echt wel anders voor me. Nummers als Man in the Mirror of Heal the World krijgen dan iets heel bitters..
pi_185660951
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Goeie vraag wel. Heb er echt wel even mee geworsteld vorige week toen ik de film net had gezien.

Ik quote mezelf dan maar even:

Als het echt wordt aangetoond, dan wordt het echt wel anders voor me. Nummers als Man in the Mirror of Heal the World krijgen dan iets heel bitters..
Thanks. Het zou niets uit moeten maken denk ik. Ik weet dat MJ fans echt van hem houden, dat gevoel is onvoorwaardelijk of zou dat moeten zijn imo.
pi_185661025
quote:

[..]

Ik ben geen fan, ik luister af en toe Michael Jackson muziek, en heb die documentaire van This is it gezien waar ik toch wel onder de indruk was van het talent en de manier van overbrengen op zijn collega's.

Dus als er ooit wél bewijs boven tafel zou komen, zou daarin niet veel veranderen. Dat is een heel ander aspect van iemand waar je ook een oordeel over kan vellen, naast dat je iemand's muziek geweldig vindt.
pi_185661256
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:

Ik ben geen fan, ik luister af en toe Michael Jackson muziek, en heb die documentaire van This is it gezien waar ik toch wel onder de indruk was van het talent en de manier van overbrengen op zijn collega's.

Dus als er ooit wél bewijs boven tafel zou komen, zou daarin niet veel veranderen. Dat is een heel ander aspect van iemand waar je ook een oordeel over kan vellen, naast dat je iemand's muziek geweldig vindt.
Eens, in feite is het een aspect waar je als liefhebber van zijn muziek compleet buiten staat.
pi_185661562
quote:
Paris Jackson, de dochter van Michael Jackson heeft vanochtend een zelfmoordpoging gedaan, dat meldt TMZ.

Rond half acht ‘s ochtends zouden de hulpdiensten ziin uitgerukt naar het huis van Jackson. Aldaar troffen zij Paris aan die zichzelf in haar polsen had gesneden. Ze werd daarop afgevoerd naar het ziekenhuis, waar ze inmiddels weer uit is ontslagen.

De zelfmoordpoging zou het gevolg zijn van de documentaire Leaving Neverland, een verhaal van twee mannen die claimen door Michael Jackson te zijn misbruikt. Paris heeft haar vader altijd verdedigd in die kwestie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185661813
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

:') 8)7

Hier word ik dus simpel van, mensen die hun nieuws van TMZ en dergelijke drek halen Dom volk.
  zondag 17 maart 2019 @ 00:51:24 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185661954
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
128 •

O zeker mee eens, qua vakkennis en techniek was hij een master. Absoluut.

Die zou onder privé moeten vallen.
pi_185662127
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:59 schreef Za het volgende:

[..]

Thanks. Het zou niets uit moeten maken denk ik. Ik weet dat MJ fans echt van hem houden, dat gevoel is onvoorwaardelijk of zou dat moeten zijn imo.
Waarom zou dat onvoorwaardelijk moeten zijn?

Dat is overigens echt bedoeld als vraag, ik ben er oprecht benieuwd naar wat daar de gedachte achter is.
compact en kleverig.
pi_185662174
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 20:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als dat fantasie verhaal je bewijs is dat 1: erg mager en 2: het toont je naïviteit aan.

dit is natuurlijk, als je zo op de waarheid gebrand bent, iets dat je net zo min stellig kan zeggen als het omgekeerde.
compact en kleverig.
pi_185662194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Van de man die is ingehuurd om een video van Neverland te maken voor de jury van 2005.

Die politieinval is wel een tell-it-all voor mij. Een volledig onverwachte inval, het hele huis overhoop halen, kluizen openbreken, de hele mikmak. En het ergste dat ze vonden was één boek met jongensfoto's ergens tussen de shitload aan boekenkasten en een koffertje met wat Penthouse magazines in zijn slaapkamer.

Interessant. Ik begrijp nu zijn slaapkamer "alarmsysteem" beter. Zijn slaapkamer was gewoon een huis op zich (met 2 verdiepingen), als iemand door de ‘voordeur’ kwam, dan stapte je eigenlijk zijn "slaapkamer" binnen. Het was dus letterlijk een voordeurbel (dat automatisch afgaat als je binnenkomt).

[ Bericht 1% gewijzigd door Wenteltrap_ op 17-03-2019 15:43:23 ]
pi_185662226
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Al voorbij gekomen. Zij ontkent dit op twitter (fuck you you fucking liars). Je kan beter dit gaan lezen

pi_185664449
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 01:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

Waarom zou dat onvoorwaardelijk moeten zijn?

Dat is overigens echt bedoeld als vraag, ik ben er oprecht benieuwd naar wat daar de gedachte achter is.
Wanneer je echt van iemand houdt zijn daar doorgaans geen voorwaarden aan verbonden.
  zondag 17 maart 2019 @ 08:03:59 #138
16715 Mylene
*schatje*
pi_185664604
quote:

[..]

Het manipuleren, aantrekken, isoleren en afstoten van slachtoffers kwam goed in beeld. Een hechte band die ontstaat. Dat is dan ook de kracht van de documentaire. Vandaar dat hulpinstanties heel veel meldingen van misbruik hebben ontvangen. Slachtoffers die het patroon herkenden. De documentaire heeft wat dat betreft goed werk verricht.
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 08:05:42 #139
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185664631
Interessante kijk van Sylvester Stallone.

zondag 17 maart 2019 @ 08:08:26 #140
16715 Mylene
*schatje*
pi_185664671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 18:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom moet ik geloven dat er niets gebeurd is in de slaapkamer?

Michael Jackson stuurde obsessieve liefdesbrieven, hield urenlange telefoongesprekken en liep hand in hand met kinderen over straat. Maar als hij met ze sliep, zou er, ondanks diverse aanklachten en afkopingen, niets seksueels gebeurd zijn.
Bedoel je de faxen die hij stuurde naar Wade zoals te zien in de documentaire? Dat vind ik ook vrij ziek gedrag.

Maar ja, dan heb je ook weer Michael Jackson liefhebbers die zeggen dat ze nep zijn.
pi_185665172
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:03 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het manipuleren, aantrekken, isoleren en afstoten van slachtoffers kwam goed in beeld. Een hechte band die ontstaat. Dat is dan ook de kracht van de documentaire. Vandaar dat hulpinstanties heel veel meldingen van misbruik hebben ontvangen. Slachtoffers die het patroon herkenden. De documentaire heeft wat dat betreft goed werk verricht.
Die documentaire is een klap in het gezicht van elk écht misbruik slachtoffer.
pi_185665216
Toch bijzonder. Dan zijn er dus een paar volwassen mannen die samen met wat intimi vertellen over hoe zij die tijd beleefd hebben en dan zit er een paar duizend kilometer verderop een of andere gast en die zegt doodleuk: nietes.
pi_185665240
Ah, de "hoe durf je" kaart.

Kijk Jigzoz deugen.
pi_185665308
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 09:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, de "hoe durf je" kaart.

Kijk Jigzoz deugen.
Je enigszins fatsoenlijk opstellen naar slachtoffers van misbruik of van wat dan ook, wordt volgens mij alleen in bepaalde Nederlandse kringen verachtelijk gevonden. Dat zogenoemde 'deugen'.

Als je die diepcynische, lompe pose stoer vindt, doe dan gerust je ding. Mij heb je er niet mee. Ik vind het gewoon triest.
  zondag 17 maart 2019 @ 09:56:34 #145
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185665715
quote:

[..]

Vandaar dat hulpinstanties heel veel meldingen van misbruik hebben ontvangen. Slachtoffers die het patroon herkenden. De documentaire heeft wat dat betreft goed werk verricht.
Dat is dan ook een van de weinige zaken wat ik er positief aan kan vinden.
pi_185665740
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 09:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Leg uit.
pi_185665774
quote:

[..]

Klopt. Het effect dat misbruik had op ze daarna was zeker ook zeer treffend in beeld gebracht.
  zondag 17 maart 2019 @ 10:14:18 #148
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185666012
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bedoel je de faxen die hij stuurde naar Wade zoals te zien in de documentaire? Dat vind ik ook vrij ziek gedrag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar ja, dan heb je ook weer Michael Jackson liefhebbers die zeggen dat ze nep zijn.
Gaat allemaal om in welke context je het wil zien.

Gisteren zag ik in die docu die ik deelde de impact die de faam op MJ heeft gehad. Hij heeft mannequins door zijn huis staan, hij geeft aan omdat hij verschrikkelijk eenzaam is (outtake vd bashir docu). Ook dat hij gewoon maar eens de straat op liep naar mensen toe en vroeg 'will you be my friend'. Ik bedoel als je dat al doet dan sta je gewoon buiten de werkelijkheid. En die natuurlijk reageren 'oh my god, Michael Jackson!'.

Kinderen gaven dat soort oordelen niet over hem, dus dat zocht hij op. Hij kende geen andere normale vriendschappen.

En ik vind die faxen ook twijfelachtig, maar ik zie het als een soort van foute wanhopige poging om naar de normale buitenwereld te reiken.

De tekst vd faxen zijn trouwens ook weer niet superschokkend, en bovendien het waren faxen die de hele familie kon lezen, geen één-op-één appjes met Wade.
pi_185666121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Ik kijk die docu nu 5 minuten.

Mijn eerste probleem is dat de documentairemaker de beelden in opdracht van de verdediging van Michael Jackson geschoten heeft. Dat is nu niet bepaald objectieve journalistiek te noemen.
pi_185666153
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 09:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Huh, zeg je nou dat het verhaal van Wade en James per definitie niet waar kan zijn?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 17 maart 2019 @ 10:29:23 #151
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185666279
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik kijk die docu nu 5 minuten.
^O^

quote:
Mijn eerste probleem is dat de documentairemaker de beelden in opdracht van de verdediging van Michael Jackson geschoten heeft. Dat is nu niet bepaald objectieve journalistiek te noemen.
Objectief zoals Leaving Neverland? ;)

Hier komen in ieder geval wel beide zijden aan bod.
pi_185666372
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

^O^
[..]

Objectief zoals Leaving Neverland? ;)
Als je betaald (en gestuurd, hij mocht niet overal filmen) wordt door de verdediging maakt dat de docu minder objectief.
pi_185666435
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Gaat allemaal om in welke context je het wil zien.

Gisteren zag ik in die docu die ik deelde de impact die de faam op MJ heeft gehad. Hij heeft mannequins door zijn huis staan, hij geeft aan omdat hij verschrikkelijk eenzaam is (outtake vd bashir docu). Ook dat hij gewoon maar eens de straat op liep naar mensen toe en vroeg 'will you be my friend'. Ik bedoel als je dat al doet dan sta je gewoon buiten de werkelijkheid. En die natuurlijk reageren 'oh my god, Michael Jackson!'.

Kinderen gaven dat soort oordelen niet over hem, dus dat zocht hij op. Hij kende geen andere normale vriendschappen.

En ik vind die faxen ook twijfelachtig, maar ik zie het als een soort van foute wanhopige poging om naar de normale buitenwereld te reiken.

De tekst vd faxen zijn trouwens ook weer niet superschokkend, en bovendien het waren faxen die de hele familie kon lezen, geen één-op-één appjes met Wade.
Het is de combinatie van dingen ddie het voor mij verdacht maakt. De faxen, de telefoongesprekken, de sieraden, het feit dat de kinderen in zijn bed sliepen...als mijn buurman zich zo zou gedragen zou ik mijn kinderen heel ver uit zijn buurt houden. Ik zeg niet dat MJ die kinderen heeft misbruikt, daarvoor ontbreekt hard bewijs, maar hij heeft zich wel verdacht gedragen. Daar komt bij dat hij die kinderen net zo gemakkelijk aan de kant zette. Als je kinderen het idee geeft dat je hun beste vriend bent en ze na een jaar inruilt ben je in mijn ogen en enorme klootzak, ook als je ze niet hebt misbruikt.
Hello, my name is Oliver
  zondag 17 maart 2019 @ 10:38:26 #154
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185666448
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je betaald (en gestuurd, hij mocht niet overal filmen) wordt door de verdediging maakt dat de docu minder objectief.
Zijn opdracht was om een film te maken voor de jury over hoe Neverland eruit ziet (in het geval dat de jury niet zelf mocht kijken). Enige dat hij daarvoor niet mocht filmen was MJ's kantoor en de slaapkamers van zijn kinderen. In de docu laat hij wel beelden zien van de politie-footage, waarin bijv wel het kantoor wordt getoond.
  zondag 17 maart 2019 @ 11:01:52 #155
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185666859
Een interview met Taj en Brandi Jackson:

Vanaf 3:23 geeft Taj aan dat er gelogen wordt (door de hele familie!) over het moment waarop Wade zou hebben bedacht dat hij MJ wilde verdedigen. Ze stellen dat dit tijdens een diner gebeurde, waar MJ van weg van tafel is gelopen. Alleen, Taj was daarbij, en dat diner vond plaats ná de getuigenis.

Dat deel is trouwens uit de 'docu' gehaald door Dan Reed, toen dit duidelijk werd. In de Europese versie hebben we dit niet gezien.
pi_185666955
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:37 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Het is de combinatie van dingen ddie het voor mij verdacht maakt. De faxen, de telefoongesprekken, de sieraden, het feit dat de kinderen in zijn bed sliepen...als mijn buurman zich zo zou gedragen zou ik mijn kinderen heel ver uit zijn buurt houden. Ik zeg niet dat MJ die kinderen heeft misbruikt, daarvoor ontbreekt hard bewijs, maar hij heeft zich wel verdacht gedragen. Daar komt bij dat hij die kinderen net zo gemakkelijk aan de kant zette. Als je kinderen het idee geeft dat je hun beste vriend bent en ze na een jaar inruilt ben je in mijn ogen en enorme klootzak, ook als je ze niet hebt misbruikt.
Zelf denk ik dat MJ kinderen aangerand heeft. Niet zoals je meteen denkt bij aanranden, dat hij kinderen meesleurde naar zijn bed en verkrachtte, wel dat er seksuele dingen gebeurde tussen hem en de kinderen. Iets wat kon gebeuren omdat hij een hechte band had gesmeed met de kinderen en hun ouders.

Het harde bewijs ontbreekt inderdaad, maar in de zaak van OJ-simpson was er bijvoorbeeld wel hard DNA-bewijs. Echter werd toen door de verdediging de suggestie gewekt dat het door politie neergelegd was. Kortom, men wil het niet geloven.

Ik denk zelfs dat MJ meer kinderen misbruikt heeft dan we nu weten. Het is niet makkelijk om uit de kast te komen als slachtoffer van seksueel misbruik, vooral niet als je dan ook nog eens allemaal media-aandacht en stront van fans van MJ over je heen krijgt.
pi_185666994
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Vanaf 3:23 geeft Taj aan dat er gelogen wordt (door de hele familie!) over het moment waarop Wade zou hebben bedacht dat hij MJ wilde verdedigen. Ze stellen dat dit tijdens een diner gebeurde, waar MJ van weg van tafel is gelopen. Alleen, Taj was daarbij, en dat diner vond plaats ná de getuigenis.

Dat deel is trouwens uit de 'docu' gehaald door Dan Reed, toen dit duidelijk werd. In de Europese versie hebben we dit niet gezien.
Als het klopt, ik heb de Amerikaanse versie niet gezien.

Geeft ook maar aan dat het geheugen niet feilloos werkt. Gebeurtenissen kunnen in de menselijke geest in het tijdspad naar voren of naar achter gehaald worden.
pi_185667044
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als het klopt, ik heb de Amerikaanse versie niet gezien.

Geeft ook maar aan dat het geheugen niet feilloos werkt. Gebeurtenissen kunnen in de menselijke geest in het tijdspad naar voren of naar achter gehaald worden.
Nee, het geeft aan dat het leugenaars zijn en toen ze betrapt werden snel dingen gaan lopen aanpassen.

Alles voor het geld.
  zondag 17 maart 2019 @ 11:24:02 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185667206
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:08 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die faxen zijn wel echt hoor. Beetje bijblijven. Alles van Jacobshagen is nep.

Vind die faxen ook vaag, maar aan de andere kant had ie zelf ook van die suffe motivatiebriefjes in soortgelijke teksten op z'n spiegel hangen.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 17 maart 2019 @ 11:24:12 #160
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_185667210
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, het geeft aan dat het leugenaars zijn en toen ze betrapt werden snel dingen gaan lopen aanpassen.

Alles voor het geld.
Echt he, het klopt niet maar dan klopt het nog hoor! |:(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_185667309
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Jammer dat dit weer van zo'n gaar youtube filmpje komt. Niet van wat de thumbnail laat zien.

Maar goed, hoe weet je dat er niet een etentje vóór dit etentje geweest is?
  zondag 17 maart 2019 @ 11:38:06 #162
28167 matthijst
pi_185667452
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:37 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Als je kinderen het idee geeft dat je hun beste vriend bent en ze na een jaar inruilt ben je in mijn ogen en enorme klootzak, ook als je ze niet hebt misbruikt.
Ook twijfelachtig want James ging op z'n 17e nog met MJ op History promo. En Wade had nog met 'm gebbqd in Vegas.
pi_185667469
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ook twijfelachtig want James ging op z'n 17e nog met MJ op History promo. En Wade had nog met 'm gebbqd in Vegas.
Dat sluit niet uit wat het_grobbekuiken zegt.
  zondag 17 maart 2019 @ 11:40:45 #164
28167 matthijst
pi_185667487
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat sluit niet uit wat het_grobbekuiken zegt.
Nee, maar schijnbaar waren ze niet zó gekwetst dat ze 'm nooit meer wilden zien.
  zondag 17 maart 2019 @ 11:53:32 #165
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_185667670
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:40 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, maar schijnbaar waren ze niet zó gekwetst dat ze 'm nooit meer wilden zien.
Klopt, je realiseert ook pas op latere leeftijd wat er echt gebeurt is. Vaak op het moment dat jezelf ouder wordt.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_185667737
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:43 schreef Jippo het volgende:

[..]

:') 8)7

Hier word ik dus simpel van, mensen die hun nieuws van TMZ en dergelijke drek halen Dom volk.
was fowntpage op fok :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 maart 2019 @ 11:57:57 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_185667746
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Klopt, je realiseert ook pas op latere leeftijd wat er echt gebeurt is. Vaak op het moment dat jezelf ouder wordt.
Of als je zelf kinderen krijgt, zoals Wade.
  zondag 17 maart 2019 @ 11:59:42 #168
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_185667773
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook 😋
pi_185668159
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

was fowntpage op fok :P
Jij bekijkt het wel erg zwart-wit en algemeen. Niemand is hetzelfde. Elke persoon moet je individueel bekijken en zeker niet vanuit jouw belevingswereld waarin jij er vanuit gaat dat het pas later gerealiseerd wordt.
pi_185668214
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Sorry vorig bericht verkeerde quote. . Nu dan wel goed.

Jij bekijkt het wel erg zwart-wit en algemeen. Niemand is hetzelfde. Elke persoon moet je individueel bekijken en zeker niet vanuit jouw belevingswereld waarin jij er vanuit gaat dat het pas later gerealiseerd wordt.
pi_185668615
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

Of wanneer je geld kan verdienen, zoals Wade.
pi_185668664
Het verbaast me dat er zo zwart/wit gepraat wordt over de verklaringen van Wade en James. Zeker bij Wade is het gezien zijn omstandigheden helemaal niet verwonderlijk dat hij voor Michael getuigde en het misbruik verzwegen zou hebben. Zijn hele leven en dat van zijn familie is verweven met Michael. Kan me goed voorstellen dat het misbruik toegeven voor hem voelde alsof zijn bestaansrecht hem zou worden ontnomen. Hij zou kunnen denken dat hij met z'n familie naar Amerika is verhuisd zodat hij het seksspeeltje van Michael kon zijn en dat door zijn toedoen zijn familie uit elkaar is gevallen.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik Wade niet altijd geloofwaardig vond overkomen in de docu. De manier waarop hij gebeurtenissen beschreef en z'n handgebaren, maar misschien praat hij wel echt zo.

Ik vind het iig zeer aannemelijk dat Michael een pedofiel was.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 17 maart 2019 @ 13:05:12 #173
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_185668942
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:28 schreef BlackVelvet het volgende:

[..]

Sorry vorig bericht verkeerde quote. . Nu dan wel goed.

Klopt, maar het is al lang en breed onderzocht hoe jongens/mannen en meisjes/vrouwen omgaan met misbruik.

Daaruit komen toch zeker wel patronen naar voren, waarvan er één is dat mannen pas de echte impact realiseren als ze zelf vader worden.

- Ze worden bang dat ze het zelf ook gaan doen
- Jarenlang denken ze ook zelf van "Het was ook best een fijn gevoel.. Dus geen probleem"
- Twijfel over geaardheid in geval van misbruik door andere man.
etc etc
pi_185669452
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Klopt, maar het is al lang en breed onderzocht hoe jongens/mannen en meisjes/vrouwen omgaan met misbruik.

Daaruit komen toch zeker wel patronen naar voren, waarvan er één is dat mannen pas de echte impact realiseren als ze zelf vader worden.

- Ze worden bang dat ze het zelf ook gaan doen
- Jarenlang denken ze ook zelf van "Het was ook best een fijn gevoel.. Dus geen probleem"
- Twijfel over geaardheid in geval van misbruik door andere man.
etc etc
.
Ook dat is per persoon verschillend. Er bestaat namelijk geen standaard patroon. De psyche is bij iedereen anders.Je kan dus mensen ook niet indelen in zwart of wit. Iedereen heeft zeg maar een eigen kleur, identitieit,gedrag en beleving.

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackVelvet op 17-03-2019 13:47:37 ]
  zondag 17 maart 2019 @ 13:55:30 #175
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_185670023
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:30 schreef BlackVelvet het volgende:

[..]

.
Ook dat is per persoon verschillend. Er bestaat namelijk geen standaard patroon. De psyche is bij iedereen anders.Je kan dus mensen ook niet indelen in zwart of wit. Iedereen heeft zeg maar een eigen kleur, identitieit,gedrag en beleving.
Er is geen standaard patroon nee, er zijn wel heel veel overeenkomsten in de psychische "symptomen".

Bron: m'n behandelaars en lotgenoten.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:11:25 #176
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_185670522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 13:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als er daadwerkelijk iets plaats had gevonden had Claudia inderdaad helemaal gelijk :). Echter, ze baseert haar verhaal op de leugens van 2 idioten, en dan blijft er helemaal niets over van haar post.
Mess with Claudia at your peril.
Er zijn slimmere mensen dan jij aan ten onder gegaan.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_185670548
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef V. het volgende:

[..]

Mess with Claudia at your peril.
Er zijn slimmere mensen dan jij aan ten onder gegaan.
:?
  zondag 17 maart 2019 @ 14:14:28 #178
136 V.
pi_185670600
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:30 schreef BlackVelvet het volgende:

[..]

.
Er bestaat geen standaard patroon, maar zoals MatthijsDJ ook stelt, er zijn wel voldoende overeenkomsten in de gedragingen en psychische schade bij (mannelijke) misbruikslachtoffers om te kunnen herkennen.

Ik schreef eerder al in het andere MJ-topic dat ik beide verhalen volledig herkende. Misbruik, ontkennning, schade.

Het is dan ook om die reden dat ik ze geloof.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 maart 2019 @ 15:20:04 #179
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_185671979
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:14 schreef V. het volgende:

[..]

Er bestaat geen standaard patroon, maar zoals MatthijsDJ ook stelt, er zijn wel voldoende overeenkomsten in de gedragingen en psychische schade bij (mannelijke) misbruikslachtoffers om te kunnen herkennen.

Ik schreef eerder al in het andere MJ-topic dat ik beide verhalen volledig herkende. Misbruik, ontkennning, schade.

Heb gisteren ook een stuk van de docu gekeken. En het is allemaal zo herkenbaar incl bepaalde gedragingen van MJ zelf.

Had af en toe wel wat moeite met kijken maar besef mezelf ook dankzij de docu dat ik nog geluk gehad heb qua hoever eea ging.
pi_185672346
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:14 schreef V. het volgende:

[..]

Jij gaat van jouw eigen herkenning/ervaring uit en dat is dus jouw ervaring en niet van een ander. Je moet er dus niet zomaar van uit gaan dat bepaalde dingen zijn omdat jij je daarin herkend. Je houdt dan in feite jezelf maar ook de ander voor de gek. Open your mind.
  zondag 17 maart 2019 @ 15:48:02 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_185672635
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:51 schreef Fascination het volgende:
Het verbaast me dat er zo zwart/wit gepraat wordt over de verklaringen van Wade en James. Zeker bij Wade is het gezien zijn omstandigheden helemaal niet verwonderlijk dat hij voor Michael getuigde en het misbruik verzwegen zou hebben. Zijn hele leven en dat van zijn familie is verweven met Michael. Kan me goed voorstellen dat het misbruik toegeven voor hem voelde alsof zijn bestaansrecht hem zou worden ontnomen. Hij zou kunnen denken dat hij met z'n familie naar Amerika is verhuisd zodat hij het seksspeeltje van Michael kon zijn en dat door zijn toedoen zijn familie uit elkaar is gevallen.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik Wade niet altijd geloofwaardig vond overkomen in de docu. De manier waarop hij gebeurtenissen beschreef en z'n handgebaren, maar misschien praat hij wel echt zo.

Ik vind het iig zeer aannemelijk dat Michael een pedofiel was.
Ik kan me hier wel in vinden. Wat betreft Wade ja, hij omschreef dus hoe hij als een jongetje van 7 jaar een volwassen piemel in zijn mond had. Dat vond ik wat berekend en geforceerd overkomen zoals ik al eerder zei. Hij vertelde dat toen hij eenmaal een groeispurt had ondergaan Michael Jackson het anaal probeerde, maar dat het pijn deed. Bij een penis in de mond als jong jochie zou je verwachten dat hij zich nog herinnerde hoe vies en onnatuurlijk hij het vond. Dat hoorde ik dan weer niet.

Lees dit ook eens, zit wel een kern van waarheid in:

Michael Jackson’s Defenders Are Starting to Sound Like Conspiracy Theorists
The “Michael Jackson is innocent” industrial complex isn’t so different from 9/11 truthers.
  zondag 17 maart 2019 @ 16:04:03 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_185673044
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 15:38 schreef BlackVelvet het volgende:

[..]

Jij gaat van jouw eigen herkenning/ervaring uit en dat is dus jouw ervaring en niet van een ander. Je moet er dus niet zomaar van uit gaan dat bepaalde dingen zijn omdat jij je daarin herkend. Je houdt dan in feite jezelf maar ook de ander voor de gek. Open your mind.
Waar slaat dit dan op? Wie houdt hier dan van gek?

Impact film ’zeer uitzonderlijk’
Stroom van misbruikmeldingen na docu Michael Jackson

Toename misbruikmeldingen na documentaire Leaving Neverland
Seksueel misbruik Leaving Neverland over Michael Jackson is voor slachtoffers van seksueel misbruik herkenbaar. Bij hulpstanties kwamen veel meer meldingen binnen.
pi_185673049
quote:

[..]

Die psycholoog gespecialiseerd in kinderen misbruik die aanwezig was op de studio van de avond dat de docu werd uitgezonden gaf ook aan dat ze de mechaniek van de misbruik herkende in beide verhalen. Het herkennen van de toegepaste methodes van misbruikers is een observatie en heeft niks te doen met jezelf voor de gek houden.
-Rabia Al-Basri
pi_185673106
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:04 schreef Mylene het volgende:

Wie houdt hier dan van gek?
Mensen zien nu eenmaal de dingen die ze willen zien en zijn niet in staat om de dingen te zien als het niet willen zien. Dat je het verhaal van de twee gasten geloofwaardig acht is aan ieder voor zichzelf vte bepalen.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 maart 2019 @ 16:07:33 #185
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185673110
wendylovesmj twitterde op zondag 17-03-2019 om 01:49:48 .@Zigmanfreud As you said: robson's lawsuit purports he suddenly realized 'abuse' in May 2012 - (yet he was shopping a failed tell-all book PRIOR to that)AND YETHere he is in Dec 2012, speaking right up, freely & positively aligning himself to Michael Jackson #MJInnocent https://t.co/zYYH3eXCdH reageer retweet
Maar weer even wat knippen en plakken Dan Reed.
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 16:27:40 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_185673611
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
wendylovesmj twitterde op zondag 17-03-2019 om 01:49:48 .@:Zigmanfreud As you said: robson's lawsuit purports he suddenly realized 'abuse' in May 2012 - (yet he was shopping a failed tell-all book PRIOR to that)AND YETHere he is in Dec 2012, speaking right up, freely & positively aligning himself to Michael Jackson #MJInnocent https://t.co/zYYH3eXCdH reageer retweet
Maar weer even wat knippen en plakken Dan Reed.
Het enige wat hij zegt is dat hij zijn danscarrière met Michael Jackson begon, wat feitelijk juist is. Wat is nu het punt?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 maart 2019 @ 16:46:59 #187
136 V.
pi_185674017
quote:

[..]

Ik houd niemand voor de gek en al helemaal mezelf niet.
Ik word een beetje moe inmiddels van die betweters, die zelf werkelijk nergens ervaring mee hebben, maar het wel zo goed weten allemaal.

Ik bepaal zelf wie ik geloof en wie niet, net als iedereen hier, trouwens. Ik hèb tenminste een ijkpunt.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_185674138
Dan Reed heeft heel creatief bestaande archiefbeelden geknipt en geplakt. Zodat het lijkt alsof ze de verhalen van de twee mannen ondersteunen.

Je zou denken dat als je zo overtuigd bent van de waarheid je verhaal je dat als serieuze en integere documentairemaker niet nodig hebt.
  zondag 17 maart 2019 @ 16:54:51 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185674198
quote:

[..]

Lekker makkelijk om slachtoffers te verwijten dat ze hun eigen ervaringen niet moeten vergelijken.
Jij bent geen slachtoffer en hebt wel ervaring met het regelmatig slapen bij een volwassene die geen familie van je is?

Juist slachtoffers (maar ook de eerder aangehaalde psycholoog die gespecialiseerd is in misbruik) kunnen vrij goed beoordelen of de verhalen legitiem klinken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185674266
Dat verhalen goed klinken zegt natuurlijk helemaal niets en op goed klinkende verhalen baseren we geen schuld. Niet in de beschaafde wereld althans.
  zondag 17 maart 2019 @ 17:00:44 #191
136 V.
pi_185674345
Hele. Diepe. Zucht.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_185674608
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:00 schreef V. het volgende:
Hele. Diepe. Zucht.
Dat wat ik bij elke post van jou doe zeg maar.
  zondag 17 maart 2019 @ 17:36:08 #193
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_185675038
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:57 schreef Jippo het volgende:
Dat verhalen goed klinken zegt natuurlijk helemaal niets en op goed klinkende verhalen baseren we geen schuld. Niet in de beschaafde wereld althans.
Het gaat erom of die verhalen geloofwaardig zijn. En bijna elke ervaringsdeskundige plus experts op dit gebied zeggen van "ja heel herkenbaar".

Ook dat gezeik over dat het voor hey geld is, bedenk dan meteen ook even dat die familie en MJ zelf meer dan genoeg geld hebben voor goede advocaten en het zaaien van twijfel.

Face it, open your mind. Hij is schuldig..
pi_185675152
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat erom of die verhalen geloofwaardig zijn. En bijna elke ervaringsdeskundige plus experts op dit gebied zeggen van "ja heel herkenbaar".

Ook dat gezeik over dat het voor hey geld is, bedenk dan meteen ook even dat die familie en MJ zelf meer dan genoeg geld hebben voor goede advocaten en het zaaien van twijfel.

Face it, open your mind. Hij is schuldig..
Ik zou je eigen advies ter harte nemen en dat meen ik oprecht.
  zondag 17 maart 2019 @ 17:44:19 #195
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185675208
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:00 schreef V. het volgende:
Hele. Diepe. Zucht.
Herkenbaar. :) Ik lees nog wel mee, zijdelings en met een half oog. Maar ik heb niet het idee dat het iets opschiet in dit topic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185675989
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:57 schreef Jippo het volgende:
Dat doen we dus wel.
De rechtbank doet dat niet.
Maar jij en ik mogen voor onszelf beat bepalen of iemand schuldig is of niet. Daar is geen wet tegen.

Dat mensen het dom vinden, prima. Het is alleen net zo dom om te roepen dat iemand onschuldig ís omdat er geen bewijs is.

Dat je denkt dat iemand onschuldig is, naar aanleiding van wat je hoort, prima, maar zeggen dat iemand onschuldig ís kun je net zo min op basis van deze feiten.

Geen (of niet voldoende) bewijs =/= onschuldig.
compact en kleverig.
  zondag 17 maart 2019 @ 18:34:03 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185676097
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat doen we dus wel.
De rechtbank doet dat niet.
Maar jij en ik mogen voor onszelf beat bepalen of iemand schuldig is of niet. Daar is geen wet tegen.

Dat mensen het dom vinden, prima. Het is alleen net zo dom om te roepen dat iemand onschuldig ís omdat er geen bewijs is.

Dat je denkt dat iemand onschuldig is, naar aanleiding van wat je hoort, prima, maar zeggen dat iemand onschuldig ís kun je net zo min op basis van deze feiten.

Geen (of niet voldoende) bewijs =/= onschuldig.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185676149
Iemand seksueel misbruiken is erg, maar liegen over misbruik en iemand's naam daarmee kapot maken vind ik even erg.
pi_185676215
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:36 schreef Wenteltrap_ het volgende:
Iemand seksueel misbruiken is erg, maar liegen over misbruik en iemand's naam daarmee kapot maken vind ik even erg.
Daar heeft de media over het algemeen wel een handje van.
pi_185676248
Voor hoeveel had Wade MJ estate aangeklaagd? 1,2 miljard?

Lekker hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')