quote:
neequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt dan maar voor de verandering Wie Soedan niet eert is Djiboeti niet weert aan
met piemels, springkussens en dezulks
nopequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt dan maar voor de verandering Wie Soedan niet eert is Djiboeti niet weert aan
met piemels, springkussens en dezulks
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef vuurvliegie het volgende:
Dus als je in het begin een land kiest en niemand wordt ooit je buurland dan kan je sowieso niet winnen
Is dan ook niet heel verstandig hè.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef vuurvliegie het volgende:
Dus als je in het begin een land kiest en niemand wordt ooit je buurland dan kan je sowieso niet winnen
Ja miljaar. Dat nieuwe topic verkloot allesquote:
Whoepquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef Nyand het volgende:
* Nyand valt wie soedan niet eert is Djibouti niet weert snel aan
Klopt welquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja miljaar. Dat nieuwe topic verkloot alles
Maar ook niet verliezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef vuurvliegie het volgende:
Dat deed je niet, dus dat scheelt hè.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Om als eerste een land te kiezen? Nee blijkbaar niet
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de post van I. Onder mijn copy paste, wilde fipo daarmee doen en toen deed internet niets
Dat was een ander vraagstukquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef I. het volgende:
Maar er is je volgens mij net gevraagd om die discussie niet weer aan te halen.
Nou ja niet in mijn optiek nee maar iedereen zit te doen alsof jij regels erbij kan verzinnen die niet in de OP staanquote:
Het is een chaos met die laatste minuut ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk dat hier nog een VAR aan te pas moet komen zo.
Zeg dat!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |