Pssst @Intxaurragaquote:
My name is I., I'm president of I.voorkust, and I support this message.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Lurkers, de drempel voor dit spel is lager dan je denkt. Claim een land dat nog niet is ingekleurd en geef het een naam.
Jullie kunnen het!
Terug de bar inquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:59 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard drinkt nog wat bier en valt bunga bunga binnen
Even lezen, momentje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt I.voorkust binnen en doet vervolgens Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus ante dui, finibus et purus sit amet, pharetra dictum nunc. Donec id justo leo. In sagittis feugiat iaculis. Fusce sit amet auctor ex. Etiam eu sem augue. Aenean nisi risus, pellentesque at nulla at, gravida consequat quam. Nunc id semper quam. In in eros ut lacus pretium eleifend elementum sed ante. Nullam condimentum faucibus enim non dictum.
Aenean ut placerat nulla. Praesent efficitur erat sit amet arcu consequat, vitae laoreet sem lobortis. Aenean at ultrices risus, id euismod tellus. Integer in quam nisl. Praesent sed posuere mi. Sed sed mi ac odio pharetra blandit ac et risus. Nam neque tortor, porttitor a accumsan eget, feugiat a elit.
Nullam malesuada aliquet turpis ac scelerisque. Etiam placerat odio ac cursus varius. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Ut semper pellentesque placerat. Aenean euismod sit amet tellus vel sagittis. Nunc pharetra lacus ipsum. Mauris est augue, sagittis quis odio eget, aliquet accumsan neque. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nunc dictum augue eu ex lacinia tristique at ut lacus. Aliquam ut malesuada ipsum.
Integer sed mi libero. Aenean vitae convallis arcu. Nulla volutpat faucibus elit, eu pellentesque nunc fermentum in. Sed vel porttitor nunc. Aliquam facilisis massa cursus tristique sollicitudin. Donec diam ante, efficitur eget convallis sit amet, scelerisque sit amet urna. Aenean eget pellentesque tellus. Duis sapien magna, porttitor quis nunc eu, tempor fringilla neque. Suspendisse dictum maximus arcu quis posuere. Vestibulum ac metus sit amet ante vulputate tincidunt non id justo.
Praesent laoreet lorem quis varius pharetra. Nullam sollicitudin auctor condimentum. Nulla in est vitae ligula mollis pretium. Etiam tincidunt gravida dui, a euismod massa. Donec auctor, leo vel posuere fermentum, eros nunc auctor sem, ut ullamcorper orci lectus sed magna. Nunc venenatis molestie neque, id tincidunt nulla luctus molestie. Donec in convallis nunc. Integer varius nisl at libero pharetra molestie. Maecenas malesuada vel libero a sollicitudin. Morbi blandit turpis sit amet dui euismod, sed viverra elit auctor. Donec nec rhoncus dui, sit amet malesuada tellus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Pellentesque sem sem, aliquam id elementum sit amet, congue non nulla. Sed nisi ligula, suscipit nec laoreet pulvinar, ultrices eget quam. Phasellus a est in mauris malesuada porttitor eget ac odio.
Not for sale ga Maar naar Mozambiquequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:03 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard pakt Bunga Bunga toch gewoon weer
Kom laten we terug gaanquote:
Jammer maar helaasquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:06 schreef Nyand het volgende:
* Nyand drinkt nog wat bier en valt partyland binnen
Moeilijk levenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja kut ik wilde djibouti en dan mybooty noemen
Help! They're tearing mybooty apart!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Euh neequote:
Ja hoe werkt deze shizzlequote:
mmmmmmquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:05 schreef I. het volgende:
* I. valt Flipserije in een wanhoopspoging opnieuw aan.
mmmmquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We leven al in het einde der tijden, vandaar
* naatje_1 valt Flipserije aan
Genoeg landen over.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
De TS gaat de map aanpassen en dan kijk je op google maps welke landen nog beschikbaar zijn en je kan kiezenquote:
Bunga nee Bungaquote:
quote:
NEIN NEIN NEINquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 doet I.voorkust er ook maar bij
mmmmquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt Flipserije gewoon weer aan
bijna, je doet het alleen nu dubbelop en Djibouti is al bezetquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh *Mickytjuh valt Djibouti binnen en hernoem het 'mybooty'
Zo?
Nope, je moet eerst een leeg land claimen, en dan kun je vanuit daar aanvallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo?
Je kunt gewoon zonder me-tags claimen als je nog niks hebtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo?
YESSSSSquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 sneakt bij Engingypte binnen
Da's Eritreaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar bij Djibouti staat nog heul heen naam
is dat niet al onderdeel van Bunga Bunga?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Jawel, dat valt al onder het Bunga-rijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
De bunga girls worden al snel gegooid en verbrand. De inwoners van PartyLand drinken bier rond het vreugdevuurquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:14 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De bunga girls worden al snel gegooid en verbrand. De inwoners van PartyLand drinken bier rond het vreugdevuur
@Nyandquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:11 schreef PartyHard het volgende:
Hoera! * PartyHard valt Bunga Bunga aan!
Oeiquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef Intxaurraga het volgende:
De Afrikaanse Unie, commissie krijgskunde is bijeen gekomen en heeft besloten:
Per heden moeten aanvallen binnen 3 minuten beantwoord worden.
* I. staat helaas op scherp.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt I.voorkust dan maar aan
Check.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef PartyHard het volgende:
[..]
@:Nyand
@:Intxaurraga
De aanhouder wint!
Flinke overwinning dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef PartyHard het volgende:
[..]
@:Nyand
@:Intxaurraga
De aanhouder wint!
Oeh, spannend dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:20 schreef Nyand het volgende:
* Nyand neemt zijn intrek in de centrale Afrikaanse republiek en noemt het de decentrale Afrikaanse democratische volks republiek
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:18 schreef vuurvliegie het volgende:
Wanneer heeft iemand trouwens gewonnen?
:squote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt in respons met volle tegenkracht Flipserije aan
Welk goede voorbeeld?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:21 schreef I. het volgende:
* I. volgt het goede voorbeeld en valt libido aan
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef I. het volgende:
* I. valt decentrale Afrikaanse democratische volks republiek aan
Nou zegquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik wilde alleen Djibouti. Dus ik doe niet mee. En djibouti is niet Eritrea!!
Wel ogenschijnlijk onderdeel van bunga bunga
Weet ik, maar dat was in die hoek het enige land dat nog beschikbaar was.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik wilde alleen Djibouti. Dus ik doe niet mee. En djibouti is niet Eritrea!!
Jij bent ook best wel oke. Jammer dat we je niet zovaak zien in dit topicquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Neeeeeequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:24 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt de centrale Afrikaanse Democratische Volksrepubliek aan
Gewonnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef I. het volgende:
* I. heeft zin in een bitterballetje en valt nogmaals bitterballenland aan
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 sneakt Flipserije binnen, nogmaals
quote:
De Afrikaanse krijgsraad is het daar niet mee eens, en heeft je Soedan toegewezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Doe maar niet!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:26 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt de centrale Afrikaanse Democratische Volksrepubliek binnen
Neeneequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:27 schreef Nyand het volgende:
[..]
Doe maar niet!
Ben net Ff bezig
* Nyand valt I.Voorkust aan
Sorry geen tijd voorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:27 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt nogmaals de centrale Afrikaanse Democratische Volksrepubliek binnen
@PartyHard, @Flippieequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:16 schreef Intxaurraga het volgende:
De Afrikaanse Unie, commissie krijgskunde is bijeen gekomen en heeft besloten:
Per heden moeten aanvallen binnen 3 minuten beantwoord worden.
It shall be donequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
@:PartyHard, @:Flippiee
Kan je dit even in de OP aanpassen?
Kan de OP niet meer wijzigen.
Wil je niet dat ik je libido binnen val.quote:
Nopequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef I. het volgende:
* I. valt Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert aan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik je libido binnen val.
Dikke domper dit.
Borders are closedquote:
dat is mijn grapjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik je libido binnen val.
Dikke domper dit.
Dacht 't ff nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:29 schreef Nyand het volgende:
* Nyand dendert wie soedan niet eert is Djibouti niet weert binnen
Mooi nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh valt party land stiekempjes via de achterdeur binnen
Hoezo? Ik zie nergens beschreven dat dat een criteria is om te winnenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef Intxaurraga het volgende:
Ok, een uur is wel harde eindtijd ivm kritiek wordende moeheid van de scheidsrechter.
Daarna ga ik een poging doen te tellen hoeveel landen de verschillende rijken op dat moment bezitten.
Noquote:
Nopesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef I. het volgende:
* I. doet nog een verwoede poging wie soedan niet eert is Djibouti niet weert binnen te dringen.
Maar Intxaurrega is hier scheidsrechter en dus godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie nergens beschreven dat dat een criteria is om te winnen
Maar je bent vast dol op statistiekjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie nergens beschreven dat dat een criteria is om te winnen
Nopequote:
ja heel grappig maar zo werkt het gelukkig niet, zeker niet bij een reeks die al jaren loopt elke 5 jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar Intxaurrega is hier scheidsrechter en dus god
En zelfs toen was hij telkens scheidsrechterquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
ja heel grappig maar zo werkt het gelukkig niet, zeker niet bij een reeks die al jaren loopt elke 5 jaar
Zo werkt het echt niet. Regels zijn duidelijk aangegeven in de OP. Daaraan houden en op basis daarvan de mensen die nog in het spel zitten als gedeelde winnaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar je bent vast dol op statistiekjes.
Wel als de reeks iedere keer door deze god wordt geleidquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
ja heel grappig maar zo werkt het gelukkig niet, zeker niet bij een reeks die al jaren loopt elke 5 jaar
Thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:33 schreef Plompzakker het volgende:
* I. belegert i.voorkust met bitterballen
Intxaurraga is de host, dus hij bepaalt hoe het hier nu werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Nopequote:
Dat klopt op zich, voorgaande edities ging ik gewoon door tot niemand weer online was. Maar de ouderdom he.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
wow. sneakyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef Nyand het volgende:
[..]
No
[me=Nyand] valt I.Voorkust aan [/me]
Neeeequote:
Ik wil ook wel eens slapenquote:
Tjah dan kan hij ook zeggen dat diegene met de minste landen nu winnaar is. Zien hoe jullie dan ernaar kijken gezien jullie net als ik 4 uur tijd erin hebben gestokenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel als de reeks iedere keer door deze god wordt geleid
Wanneer danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Thanks
Maar je bent je landje wel kwijt hè.
Precies. Laten we gewoon zeggen dat iedereen die er nu nog in zit heeft gewonnen en klaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat klopt op zich, voorgaande edities ging ik gewoon door tot niemand weer online was. Maar de ouderdom he.
https://i.imgur.com/ENxcqQE.pngquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand de meest recente landsafbeelding in imgur dumpen en hier neerzetten? Tinypic doet moeilijk bij mij
Dat kan hij inderdaad zeggen, en daar moeten we het dan ook maar mee doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Tjah dan kan hij ook zeggen dat diegene met de minste landen nu winnaar is. Zien hoe jullie dan ernaar kijken gezien jullie net als ik 4 uur tijd erin hebben gestoken
Daggetniequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weer aan
Kan jij wat minder problemen hebben met de rest met het volgen van een topic? dankjewelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand de meest recente landsafbeelding in imgur dumpen en hier neerzetten? Tinypic doet moeilijk bij mij
Laten we dat maar niet doen. Dat beslist de scheidsrechter wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Precies. Laten we gewoon zeggen dat iedereen die er nu nog in zit heeft gewonnen en klaar
Hier @Plompzakkerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef I. het volgende:
* I. heeft zin in een bitterballetje en valt nogmaals bitterballenland aan
Ga maar naar soedanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh kruipt stiekem decentrale AVR binnen via een sluiproute
Dat was mijn tekst hequote:
Dachthetnietquote:
Ga maar ergens anders spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:37 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert aan
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:36 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Kan jij wat minder problemen hebben met de rest met het volgen van een topic? dankjewel
Hier ga ik niet mee akkoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
thnxAls dank val ik nu je land binnen met notificatie dat ik dat ga doen
[modbreak]oke baas[/modbreak]quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:37 schreef PartyHard het volgende:
[..]
[modbreak]Stop nu maar even met het topic te ontsporen.[/modbreak]
Nopequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt Wie Soedan niet eert die Djibouti niet eert aan
Neeee bneeee neeequote:
Hehe wijn brengt venijn, koffie brengt...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope
Je mag bij me binnen komen. Maar enkel op de koffie
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh doet een aanval op libido
echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:41 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh sluipt libido binnen via de achterdeur
Zat jij niet op de Comorenquote:
en die mod sprak mij net belerend aan hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zou je naar de Comoren moeten verbannen voor valse Bingo.
Ik verweer mequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:42 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert aan
Nopequote:
Whoopquote:
Zonder koffie flauwerikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt Wie Doedan niet eert is Djibouti niet weert aan
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:44 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh sneakt I. Voorkust binnen met een schaal chips
Biertje?quote:
Zonder broodjesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh valt Decentrale AVR binnen met kroketten
Jaaa piemelsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt wie Soedan niet eert die Djiboeti niet eert aan met een arsenaal aan piemels
Partyland is gedecentraliseerdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:47 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh valt partyland binnen en hangt slingers op
Je bent te laat joh, is nu Decentrale AVRquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:47 schreef Mickytjuh het volgende:
die is er niet meer tochquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit valt teveel op.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:48 schreef Plompzakker het volgende:
* I. rijdt luid toeterend op een scooter i.voorkust binnen
Mosterd?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben moe he
* Mickytjuh brengt broodjes richting decentrale AVR
Waarom niet, ben je gewoon ook een winnaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:47 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Geen zin om voor dat kwartier nog een nieuw land te claimen man
Thanks.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef I. het volgende:
* I. Brengt een kussentje, een dekentje, en wijntjes naar Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert
Oei.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Laatste tien minuten is binnen een minuut reageren
Doeiquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 snurkt Wie Soedan niet eert is Djiboeti niet weert binnen met nog meer piemels
Nee, het gaat om de user met de meeste landen, aldus de scheidsrechter. Hou nu ook maar op met deze discussie op te halenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Waarom niet, ben je gewoon ook een winnaar
Nopequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:51 schreef Nyand het volgende:
* Nyand valt wie soedan niet eert is Djibouti niet weert aan
Heb je ook kaassouflequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:50 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh brengt mosterd richting decentrale AVR
Waaromquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:51 schreef Nyand het volgende:
* Nyand valt wie soedan niet eert is Djibouti niet weert aan
Loveyouquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 gaat naar Wie Soedan niet eert is Djiboeti niet weert toe
Wanneer is dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:51 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de user met de meeste landen, aldus de scheidsrechter. Hou nu ook maar op met deze discussie op te halen
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |