Hoezo? Ik zie nergens beschreven dat dat een criteria is om te winnenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef Intxaurraga het volgende:
Ok, een uur is wel harde eindtijd ivm kritiek wordende moeheid van de scheidsrechter.
Daarna ga ik een poging doen te tellen hoeveel landen de verschillende rijken op dat moment bezitten.
Noquote:
Nopesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef I. het volgende:
* I. doet nog een verwoede poging wie soedan niet eert is Djibouti niet weert binnen te dringen.
Maar Intxaurrega is hier scheidsrechter en dus godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie nergens beschreven dat dat een criteria is om te winnen
Maar je bent vast dol op statistiekjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie nergens beschreven dat dat een criteria is om te winnen
Nopequote:
ja heel grappig maar zo werkt het gelukkig niet, zeker niet bij een reeks die al jaren loopt elke 5 jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar Intxaurrega is hier scheidsrechter en dus god
En zelfs toen was hij telkens scheidsrechterquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
ja heel grappig maar zo werkt het gelukkig niet, zeker niet bij een reeks die al jaren loopt elke 5 jaar
Zo werkt het echt niet. Regels zijn duidelijk aangegeven in de OP. Daaraan houden en op basis daarvan de mensen die nog in het spel zitten als gedeelde winnaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar je bent vast dol op statistiekjes.
Wel als de reeks iedere keer door deze god wordt geleidquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
ja heel grappig maar zo werkt het gelukkig niet, zeker niet bij een reeks die al jaren loopt elke 5 jaar
Thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:33 schreef Plompzakker het volgende:
* I. belegert i.voorkust met bitterballen
Intxaurraga is de host, dus hij bepaalt hoe het hier nu werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Nopequote:
Dat klopt op zich, voorgaande edities ging ik gewoon door tot niemand weer online was. Maar de ouderdom he.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
wow. sneakyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:32 schreef Nyand het volgende:
[..]
No
[me=Nyand] valt I.Voorkust aan [/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |