Hoe noem je het?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef zatoichi het volgende:
Madagascar!
En dat grenst aan niemand, maar jullie mogen wel in mijn land vakantie komen vieren!
Oh, en Ghana heet vanaf nu Verdomd Stoffig Land. Niet dat Ghana nou bestaat uit woestijn, maar ach.quote:foto Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Stofje het volgende:
Ghana. Ik heb me altijd één gevoeld met het Ghanese volk.
Niet, bij deze zijn al je boten gezonken!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
Blankes-staat heeft boten met kanonnen uitgevonden. En valt Fokland binnen
Blankes-Staat heeft reparatie middelen uitgevonden en valt alsnog Fokland binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet, bij deze zijn al je boten gezonken!
Over 5 minuten ben je het al weer kwijt...quote:
Tssk niet weer proberen (net opt ijdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Blankes-Staat heeft reparatie middelen uitgevonden en valt alsnog Fokland binnen
Je mag alleen aangrenzende landen aanvallen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Over 5 minuten ben je het al weer kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop