Tjah dan kan hij ook zeggen dat diegene met de minste landen nu winnaar is. Zien hoe jullie dan ernaar kijken gezien jullie net als ik 4 uur tijd erin hebben gestokenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel als de reeks iedere keer door deze god wordt geleid
Wanneer danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Thanks
Maar je bent je landje wel kwijt hè.
Precies. Laten we gewoon zeggen dat iedereen die er nu nog in zit heeft gewonnen en klaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat klopt op zich, voorgaande edities ging ik gewoon door tot niemand weer online was. Maar de ouderdom he.
https://i.imgur.com/ENxcqQE.pngquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand de meest recente landsafbeelding in imgur dumpen en hier neerzetten? Tinypic doet moeilijk bij mij
Dat kan hij inderdaad zeggen, en daar moeten we het dan ook maar mee doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:34 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Tjah dan kan hij ook zeggen dat diegene met de minste landen nu winnaar is. Zien hoe jullie dan ernaar kijken gezien jullie net als ik 4 uur tijd erin hebben gestoken
Daggetniequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weer aan
Kan jij wat minder problemen hebben met de rest met het volgen van een topic? dankjewelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand de meest recente landsafbeelding in imgur dumpen en hier neerzetten? Tinypic doet moeilijk bij mij
Laten we dat maar niet doen. Dat beslist de scheidsrechter wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Precies. Laten we gewoon zeggen dat iedereen die er nu nog in zit heeft gewonnen en klaar
Hier @Plompzakkerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:22 schreef I. het volgende:
* I. heeft zin in een bitterballetje en valt nogmaals bitterballenland aan
Ga maar naar soedanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
* Mickytjuh kruipt stiekem decentrale AVR binnen via een sluiproute
Dat was mijn tekst hequote:
Dachthetnietquote:
Ga maar ergens anders spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:37 schreef PartyHard het volgende:
* PartyHard valt Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert aan
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:36 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Kan jij wat minder problemen hebben met de rest met het volgen van een topic? dankjewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |