quote:
neequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt dan maar voor de verandering Wie Soedan niet eert is Djiboeti niet weert aan
met piemels, springkussens en dezulks
nopequote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 valt dan maar voor de verandering Wie Soedan niet eert is Djiboeti niet weert aan
met piemels, springkussens en dezulks
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef vuurvliegie het volgende:
Dus als je in het begin een land kiest en niemand wordt ooit je buurland dan kan je sowieso niet winnen
Is dan ook niet heel verstandig hè.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef vuurvliegie het volgende:
Dus als je in het begin een land kiest en niemand wordt ooit je buurland dan kan je sowieso niet winnen
Ja miljaar. Dat nieuwe topic verkloot allesquote:
Whoepquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef Nyand het volgende:
* Nyand valt wie soedan niet eert is Djibouti niet weert snel aan
Klopt welquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja miljaar. Dat nieuwe topic verkloot alles
Maar ook niet verliezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef vuurvliegie het volgende:
Dat deed je niet, dus dat scheelt hè.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Om als eerste een land te kiezen? Nee blijkbaar niet
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de post van I. Onder mijn copy paste, wilde fipo daarmee doen en toen deed internet niets
Dat was een ander vraagstukquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef I. het volgende:
Maar er is je volgens mij net gevraagd om die discussie niet weer aan te halen.
Nou ja niet in mijn optiek nee maar iedereen zit te doen alsof jij regels erbij kan verzinnen die niet in de OP staanquote:
Het is een chaos met die laatste minuut ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk dat hier nog een VAR aan te pas moet komen zo.
Zeg dat!quote:
zal welquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
Die laatste paar minuten waren wel intens zeg, al helemaal met mn internet dat eruit flikkerde
Hou nu maar op. Intxaurraga is gestart met het spel en kan dus de regels aanpassen. Dit is nu echt je laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:02 schreef vuurvliegie het volgende:
Ik weet dat je eerlijk kan zijn @:Intxaurraga, het gaat erom wie nog in de race is, niet om wie de meeste landen heeft anders zou dat na al die jaren al wel in de OP staan of niet.
Oke hans, bij problemen zie ik graag je berichtje in de ONZ-FB. Ik heb je al een aantal keer aangesproken op het ontsporen van het topic, maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan. Ik zet de discussie hier dus ook niet voort, ik zie het wel in ONZ-FB of mijn DM's. Zoniet, fijne avondquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:03 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Joh iets grappigs weet je nu ook wel om te buigen naar iets negatiefs
Vroeger had je nog een hele avond om je in te schrijven en duurde het spel een paar dagenquote:
Vroeger noteerden mensen nog gewoon in hun agenda wanneer een spel begon. Tegenwoordig verwachten ze dat ze overal op genotificeerd worden. Nou mooi niet, jammer maar over 5 jaar kan je weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger had je nog een hele avond om je in te schrijven en duurde het spel een paar dagen
dat waren dan andere edities van landjepik denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger had je nog een hele avond om je in te schrijven en duurde het spel een paar dagen
Ik weet zeker dat de overheersing van Madagaskar niet 5 jaar geleden is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:11 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Vroeger noteerden mensen nog gewoon in hun agenda wanneer een spel begon. Tegenwoordig verwachten ze dat ze overal op genotificeerd worden. Nou mooi niet, jammer maar over 5 jaar kan je weer.
Alle anderequote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat waren dan andere edities van landjepik denk ik
Alles wat je zeker weet moet je naar het politiebureau vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de overheersing van Madagaskar niet 5 jaar geleden is.
Dangerous plays.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Ok, hij komt eraan. Met alle hectiek in de laatste minuten was een Timmermansoog nodig. Zo heeft Soedan/Djibouti op een seconde een aanval afgeweerd, en heeft Libido onfortuinlijk zijn land verloren.
Bedankt voor het organiseren en al het werkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Het eindverdict:
I.voorkust heeft een Rijk dat 12 landen omdat
Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert, heeft een Rijk dat 11 landen omvat.
Poepstok is ook een land.
[ afbeelding ]
rtrtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt voor het organiseren en al het werk
Jij moet een fijne huisgenoot zijn, schat ik zo in.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:27 schreef vuurvliegie het volgende:
god jezus die gif kon wel iets langer op het eindresultaat blijven staan
OK ok.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Het eindverdict:
I.voorkust heeft een Rijk dat 12 landen omdat
Wie Soedan niet eert, is Djibouti niet weert, heeft een Rijk dat 11 landen omvat.
Poepstok is ook een land.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |