Startpositie Stroll 16quote:Op zondag 17 maart 2019 18:31 schreef opreis het volgende:
Stroll had gewoon mazzel dat zn directe tegenstanders opgehouden werden door giovinazzi. Heeft echt niks speciaals gedaan behalve met de meute meerijden en geluk hebben met zn strategie
Ach, hetzelfde kan je zeggen van een Williams die in de complete chaos die Baku 2017 was punten pakt. Als iedereen voor je weg valt, is dat een leuk cadeau.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:27 schreef Doevelaer het volgende:
Stroll prima gereden vandaag. Wat Lionheaad zegt; een 7.
Geen bijzonderheden, wel vanuit het achterveld in de punten geëindigd. Ongeacht hoe hij daar gekomen is; dan heeft hij toch gewoon goed gereden en is er weinig op hem aan te merken?
Waren er 17 uitvallers die race?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde kan je zeggen van een Williams die in de complete chaos die Baku 2017 was punten pakt. Als iedereen voor je weg valt, is dat een leuk cadeau.
8. En dan heb ik het niet per se over Stroll, maar gewoon punten. Al was die Williams daar echt bloedsnel dat jaar, dus slecht voorbeeldquote:Op zondag 17 maart 2019 21:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waren er 17 uitvallers die race?![]()
Ik weet niet wat je met je rondes aan wil geven.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Startpositie Stroll 16
Ronde 7. Stroll positie 13. Perez 12, Gio 17
Ronde 24. Stroll 6, Kvyat 7, Mag 9, Hulk 10, Gio 11, Perez 17
Einde. Stroll op 2 sec van Hulk, 8 tienden van Raikonnen, 24 sec voorsprong op Perez.
Dat is meer dan alleen mazzel dat Gio lange tijd een grote groep blokkeerde.
Als een andere coureur dit had gedaan, was zijn prestatie enthousiaster onthaald.
Da’s ook wel makkelijk scoren....quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
'Makkelijk scoren' op NPO3 geeft Plooy er flink van langs.
Met andere woorden, Stroll heeft deze race niets fout gedaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met je rondes aan wil geven.
Gewoon treintje gereden. Niemand in gehaald en niemand laten inhalen. Als hij en perez de omgekeerde stratiegie hadden gedaan had perez op de plek van stroll geeindigd en stroll op die van perez.
Van F1, ‘What the teams said’:quote:Op maandag 18 maart 2019 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Heeft er trouwens iets meegekregen over Gasly? Waarom reed hij zo slecht? Lag het echt aan hem, of had hij schade na de aanvaring met Kubica? Ik lees er nergens wat over namelijk
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
'Makkelijk scoren' op NPO3 geeft Plooy er flink van langs.
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
'Makkelijk scoren' op NPO3 geeft Plooy er flink van langs.
Dat Plooy noch een journalist, nog interviewer is, slechts een fanboy met een mediapass waar het op neer komt.quote:
Daarnaast, heb ik ook wel genoten van F1 live en Paddock Pass. Buxton vind ik steeds beter worden.twitter:JennieGow twitterde op zondag 17-03-2019 om 10:16:18😂😂😂😂😂 Soz @danielricciardo and @ZiggoSportF1....❤️ https://t.co/SEDM9nGGWi reageer retweet
Ik zeg ook niet dat hij niets fout heeft gedaan. Maar dat hebben Norris en Perez ook niet. Alleen omdat die niet op de medium band starten en daardoor bij hun eerste pitstop achter Giovinazzi kwamen en Stroll, Kvyat en Gasly gebruik konden maken van de overcut. Dat is eerder toe te schrijven aan de strategie dan aan het rijden van Stroll.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met andere woorden, Stroll heeft deze race niets fout gedaan.
Ik vind het ook een pannekoek, maar deze race heeft hij prima gereden. Wellicht kan hij in een "Force India" wat beter uit de voeten dan een Williams die 0 balans had
Ja, van zes uur 's morgens.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
Bizar hoog... Is dit voor de reguliere uitzending??
Geen idee, misschien dat @noodgang hier het antwoord op weet?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:35 schreef RowanF1 het volgende:
Zeg.... zou het toegestaan zijn een opendir met jullie te delen met alle opnames van F1 races van de afgelopen 11 jaar? Mijn verzameling puilt ondertussen wel uit....
Dit is wel waar. Het is inderdaad geen journalist, maar volgens mij ligt hij (en Olav ook) best goed bij de coureurs en teams, Die zijn daarom ook net even wat relaxter, wat soms ook positief uitpakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat Plooy noch een journalist, nog interviewer is, slechts een fanboy met een mediapass waar het op neer komt.
Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee. Is Jack goed? Nee.
Maar hij krijgt soms wel de uitspraken van coureurs die je niet hoort bij de BBC, Sky of F1 zelf.
Ik denk dat het officieel niet mag, iets met rechten etc. Maar zeker weten doe ik dat nietquote:Op maandag 18 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat @:noodgang hier het antwoord op weet?
Zal wel iets met rechten te maken hebben alsnog toch?
Maar stel nou dat.... wordt de link naar de opendir dan verwijderd hier...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat het officieel niet mag, iets met rechten etc. Maar zeker weten doe ik dat niet
Mja geen idee, een hele hap uit zijn vloer? Zou kunnen, kan ook gewoon een bullshitreden van Mercedes zijn, want stel je voor dat Bottas dit weekend echt Hamilton declasseerde. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hamilton had dus echt een kapotte vloer. Hoop dat Mercedes niet 't seizoen gaat domineren.
quote:Hoewel het een relatief klein onderdeel is, is het van groot belang voor de prestaties van de diffuser. De elementen sturen de luchtstroom de juiste kant op en voorkomen dat turbulentie afkomstig van de roterende band de weg richting de diffuser vindt. De afwezigheid van dit gedeelte veroorzaakt veel onbalans aangezien de luchtstroom aan beide kanten van de wagen anders werd. Dit heeft niet alleen impact op de balans maar ook op de mogelijkheden van Hamilton om te pushen. Bovendien kunnen de banden minder goed gemanaged worden.
bron: motorsport
Ik denk juist dat hij achter minder grip had en dacht dat de banden er misschien al ver weg waren.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef twiFight het volgende:
Overigens denk ik dat dat "I'm not going to make it to the end" roepen van hem niks met zijn eigen gevoel te maken heeft, maar is om Ferrari te proberen te beinvloeden. Hij had pace genoeg.
Zoals hij élke keer roept en vervolgens de race uitrijdt op die banden met prima pace? Nah.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij achter minder grip had en dacht dat de banden er misschien al ver weg waren.
oneensquote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook zo voorbarig om te roepen dat Bottas het in een keer gevonden heeft en nu ijzersterk is. En dat ook nog door zijn coaching en zijn baard. Het blijft gewoon een loser, komt er komende races wel weer uit. Hopelijk gauw vervangen door Ocon.
Imho is Bottas iemand die lekker in zijn vel moet zitten om goed te zijn. Begin vorig jaar had hij ook een paar goede races die hij had moeten winnen (vooral China en Baku) maar door pech (VSC en lekke band) kwam het er niet van. En later moest hij plaats maken voor Hamilton en werd hij tot tweede rijder gebombardeerd. Na die tijd was het een stuk minder.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook zo voorbarig om te roepen dat Bottas het in een keer gevonden heeft en nu ijzersterk is. En dat ook nog door zijn coaching en zijn baard. Het blijft gewoon een loser, komt er komende races wel weer uit. Hopelijk gauw vervangen door Ocon.
Maar ik zag en hoorde toch echt een zelfverzekerdere Bottas dan we het hele vorig jaar hebben gezien. Ik hoop dat Hamilton er een lastige aan gaat hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook zo voorbarig om te roepen dat Bottas het in een keer gevonden heeft en nu ijzersterk is. En dat ook nog door zijn coaching en zijn baard. Het blijft gewoon een loser, komt er komende races wel weer uit. Hopelijk gauw vervangen door Ocon.
Dat hij een snel rondje kan rijden wisten we wel, dat hij dat eens een hele race volhoudt is een vooruitgang. Nu eerst maar eens zien of hij dit vasthoudt en vooral hoe dat gaat als hij niet op kop rijdt en het gevecht aan moet.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ik zag en hoorde toch echt een zelfverzekerdere Bottas dan we het hele vorig jaar hebben gezien. Ik hoop dat Hamilton er een lastige aan gaat hebben.
Ik ook, want dat betekent dat er niet zoveel punten naar 1 coureur gaan. Dan kunnen Max en Vettel bijvoorbeeld ook bij blijven met de punten.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ik zag en hoorde toch echt een zelfverzekerdere Bottas dan we het hele vorig jaar hebben gezien. Ik hoop dat Hamilton er een lastige aan gaat hebben.
Ik sprak vandaag een Fin die zei dat een tijdje geleden een interview met Bottas in de krant aldaar was verschenen waarin-ie zei dat-ie het helemaal anders ging doen. Blijkbaar had Bottas nogal de neiging teveel te trainen en was-ie daarom altijd moe, zo stond er o.a. te lezen. Nu verschijnt-ie meer uitgerust op de baan. Wellicht is dat een verklaring waarom-ie het nu wel tot het einde volhield.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hij een snel rondje kan rijden wisten we wel, dat hij dat eens een hele race volhoudt is een vooruitgang. Nu eerst maar eens zien of hij dit vasthoudt en vooral hoe dat gaat als hij niet op kop rijdt en het gevecht aan moet.
Als hij het voorheen niet tot het einde volhield, hoe kwam hij dan aan de meeste snelste raceronde van alle coureurs?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag een Fin die zei dat een tijdje geleden een interview met Bottas in de krant aldaar was verschenen waarin-ie zei dat-ie het helemaal anders ging doen. Blijkbaar had Bottas nogal de neiging teveel te trainen en was-ie daarom altijd moe, zo stond er o.a. te lezen. Nu verschijnt-ie meer uitgerust op de baan. Wellicht is dat een verklaring waarom-ie het nu wel tot het einde volhield.
Heerlijk was dat.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
'Makkelijk scoren' op NPO3 geeft Plooy er flink van langs.
Is de Honda zo slecht?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef Zorro het volgende:
Max bij Peptalk
Sjek: Wat is het verschil in gevoel tussen de Renault en de Honda motor?
Max: Ik wil ze niet graag vergelijken want ik wil niemand afzeiken
als dit zo is dan is hij nogal slecht begeleid. Dat zou toch wel bizar zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag een Fin die zei dat een tijdje geleden een interview met Bottas in de krant aldaar was verschenen waarin-ie zei dat-ie het helemaal anders ging doen. Blijkbaar had Bottas nogal de neiging teveel te trainen en was-ie daarom altijd moe, zo stond er o.a. te lezen. Nu verschijnt-ie meer uitgerust op de baan. Wellicht is dat een verklaring waarom-ie het nu wel tot het einde volhield.
Best raar dan ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dit zo is dan is hij nogal slecht begeleid. Dat zou toch wel bizar zijn
Welke crash bedoel je? Die op Monza? Dat kwam omdat zijn achtervleugel met de DRS niet dichtklapte. Daardoor had hij minder downforce dan hij verwachtte en nodig had om de bocht te halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit als een echte fanboy van Max te kijken naar die docu op Netflix. Ik heb geen verstand van Formule 1, daarom drop ik mijn vragen maar hier.
De crash van Marcus Erricson kwam door een technische fout. Helaas wordt in die aflevering niet belicht wat die fout nou precies was. Waardoor crashte hij zo godsgruwelijk hard? Wat ging er mis?
Zijn achtervleugel klapte niet dicht, dan is er onvoldoende druk bij het aanremmen en ga je blijkbaar haaks linksaf de muur inquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit als een echte fanboy van Max te kijken naar die docu op Netflix. Ik heb geen verstand van Formule 1, daarom drop ik mijn vragen maar hier.
De crash van Marcus Erricson kwam door een technische fout. Helaas wordt in die aflevering niet belicht wat die fout nou precies was. Waardoor crashte hij zo godsgruwelijk hard? Wat ging er mis?
Ja, die op Monza ja. Dank jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welke crash bedoel je? Die op Monza? Dat kwam omdat zijn achtervleugel met de DRS niet dichtklapte. Daardoor had hij minder downforce dan hij verwachtte en nodig had om de bocht te halen.
quote:Mercedes ziet 'enorme kracht' van Honda als potentieel gevaar
Mercedes trok in Australië soeverein aan het langste eind, maar zag met de combinatie Red Bull-Honda een potentiële uitdager bovendrijven. Teambaas Toto Wolff toont zich alvast onder de indruk van de Oostenrijkse-Japanse alliantie.
Terwijl Mercedes het feestje met Valtteri Bottas al over de boordradio kon vieren, bolde Max Verstappen over de streep voor het eerste Honda-podium sinds 2008. Ondanks dat het allemaal op gepaste afstand van de snelste Zilverpijl gebeurde, is het sterke optreden van Red Bull-Honda Toto Wolff bepaald niet ontgaan.
"We hebben gezien hoe ze Sebastian Vettel konden verschalken in bocht 3. Dat vermogen was echt enorm", verkondigt de Oostenrijker in gesprek met Motorsport.com. "Ik vind het mooi om hen terug te zien aan de top, want het zijn goede in kundige mensen. In combinatie met Red Bull zullen ze zeker een bedreiging worden."
Wolff wil dit laatste ook nog wel meer concreet maken, aangezien hij Verstappen als een titelkandidaat beschouwt. "Met dit vermogen moet je zeker rekening met hen houden voor het kampioenschap." De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat het gat met Mercedes op Albert Park nog wel aanzienlijk was, al vindt Wolff P3 ook al reden tot tevredenheid. "Het is Honda's eerste podium sinds hun terugkeer en ze verdienen het. Ze hebben moeilijke tijden achter de rug en dat is het mooi om ze weer op het podium te hebben en de mannen zo blij te zien."
https://www.gpupdate.net/(...)s-potentieel-gevaar/
Je rembalans is dan niet goed omdat je achter minder downforce hebt, en dan blokkeren je achterwielen. Alsof je bij 320+ je handrem aantrekt, dat idee..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Zijn achtervleugel klapte niet dicht, dan is er onvoldoende druk bij het aanremmen en ga je blijkbaar haaks linksaf de muur in
De vlogs van Marc Priestly, u neem ik aan wel bekend, op youtube vind ik ook erg fijn. Hij is erg genuanceerd en doet niet mee aan mediahype.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of dit vorig jaar voorbij is gekomen, maar ben zelf wel fan van podcasts en F1 SpolierAlert is wel een vermakelijke nabeschouwing van Johan Voets en Marjolijn (achternaam niet bekend).
Vandaag is de aflevering van de GP van Australië online gegaan en ga hem morgen luisteren in de auto. Nu is Marjolijn zover ik weet geen Bottas fan, dus ik ben benieuwd wat haar mening gaat zijn over de winnaar van de laatste GP
Ja zeker, inhoudelijk sterk ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 02:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
De vlogs van Marc Priestly, u neem ik aan wel bekend, op youtube vind ik ook erg fijn. Hij is erg genuanceerd en doet niet mee aan mediahype.
Bedankt voor de tip, zocht nog podcasts voor in de auto. Morgen eens beluisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of dit vorig jaar voorbij is gekomen, maar ben zelf wel fan van podcasts en F1 SpolierAlert is wel een vermakelijke nabeschouwing van Johan Voets en Marjolijn (achternaam niet bekend).
Vandaag is de aflevering van de GP van Australië online gegaan en ga hem morgen luisteren in de auto. Nu is Marjolijn zover ik weet geen Bottas fan, dus ik ben benieuwd wat haar mening gaat zijn over de winnaar van de laatste GP
Marjolijn Kamphuis.. weet niet of dit familie is van, en of dat dan je perceptie verandert van deze mevrouw hahahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of dit vorig jaar voorbij is gekomen, maar ben zelf wel fan van podcasts en F1 SpolierAlert is wel een vermakelijke nabeschouwing van Johan Voets en Marjolijn (achternaam niet bekend).
Vandaag is de aflevering van de GP van Australië online gegaan en ga hem morgen luisteren in de auto. Nu is Marjolijn zover ik weet geen Bottas fan, dus ik ben benieuwd wat haar mening gaat zijn over de winnaar van de laatste GP
Wie dit leest is gekquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
schrijven wat de mensen willen lezen
quote:
Ook gewoon in het engels hoor:quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vind het wel vermoeiend die quotes die verbogen worden om het de Max fanboys naar de zin te maken, ik neem sowieso al die NL F1 sites met een schep zout
de kop is al anders, maar goed verder prima als je een compliment van Sandbag Toto zo zwaar laat wegenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook gewoon in het engels hoor:
https://www.motorsportweek.com/news/id/22028
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |