Heerlijk was dat.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
'Makkelijk scoren' op NPO3 geeft Plooy er flink van langs.
Is de Honda zo slecht?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef Zorro het volgende:
Max bij Peptalk
Sjek: Wat is het verschil in gevoel tussen de Renault en de Honda motor?
Max: Ik wil ze niet graag vergelijken want ik wil niemand afzeiken
als dit zo is dan is hij nogal slecht begeleid. Dat zou toch wel bizar zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 19:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag een Fin die zei dat een tijdje geleden een interview met Bottas in de krant aldaar was verschenen waarin-ie zei dat-ie het helemaal anders ging doen. Blijkbaar had Bottas nogal de neiging teveel te trainen en was-ie daarom altijd moe, zo stond er o.a. te lezen. Nu verschijnt-ie meer uitgerust op de baan. Wellicht is dat een verklaring waarom-ie het nu wel tot het einde volhield.
Best raar dan ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dit zo is dan is hij nogal slecht begeleid. Dat zou toch wel bizar zijn
Welke crash bedoel je? Die op Monza? Dat kwam omdat zijn achtervleugel met de DRS niet dichtklapte. Daardoor had hij minder downforce dan hij verwachtte en nodig had om de bocht te halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit als een echte fanboy van Max te kijken naar die docu op Netflix. Ik heb geen verstand van Formule 1, daarom drop ik mijn vragen maar hier.
De crash van Marcus Erricson kwam door een technische fout. Helaas wordt in die aflevering niet belicht wat die fout nou precies was. Waardoor crashte hij zo godsgruwelijk hard? Wat ging er mis?
Zijn achtervleugel klapte niet dicht, dan is er onvoldoende druk bij het aanremmen en ga je blijkbaar haaks linksaf de muur inquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit als een echte fanboy van Max te kijken naar die docu op Netflix. Ik heb geen verstand van Formule 1, daarom drop ik mijn vragen maar hier.
De crash van Marcus Erricson kwam door een technische fout. Helaas wordt in die aflevering niet belicht wat die fout nou precies was. Waardoor crashte hij zo godsgruwelijk hard? Wat ging er mis?
Ja, die op Monza ja. Dank jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welke crash bedoel je? Die op Monza? Dat kwam omdat zijn achtervleugel met de DRS niet dichtklapte. Daardoor had hij minder downforce dan hij verwachtte en nodig had om de bocht te halen.
quote:Mercedes ziet 'enorme kracht' van Honda als potentieel gevaar
Mercedes trok in Australië soeverein aan het langste eind, maar zag met de combinatie Red Bull-Honda een potentiële uitdager bovendrijven. Teambaas Toto Wolff toont zich alvast onder de indruk van de Oostenrijkse-Japanse alliantie.
Terwijl Mercedes het feestje met Valtteri Bottas al over de boordradio kon vieren, bolde Max Verstappen over de streep voor het eerste Honda-podium sinds 2008. Ondanks dat het allemaal op gepaste afstand van de snelste Zilverpijl gebeurde, is het sterke optreden van Red Bull-Honda Toto Wolff bepaald niet ontgaan.
"We hebben gezien hoe ze Sebastian Vettel konden verschalken in bocht 3. Dat vermogen was echt enorm", verkondigt de Oostenrijker in gesprek met Motorsport.com. "Ik vind het mooi om hen terug te zien aan de top, want het zijn goede in kundige mensen. In combinatie met Red Bull zullen ze zeker een bedreiging worden."
Wolff wil dit laatste ook nog wel meer concreet maken, aangezien hij Verstappen als een titelkandidaat beschouwt. "Met dit vermogen moet je zeker rekening met hen houden voor het kampioenschap." De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat het gat met Mercedes op Albert Park nog wel aanzienlijk was, al vindt Wolff P3 ook al reden tot tevredenheid. "Het is Honda's eerste podium sinds hun terugkeer en ze verdienen het. Ze hebben moeilijke tijden achter de rug en dat is het mooi om ze weer op het podium te hebben en de mannen zo blij te zien."
https://www.gpupdate.net/(...)s-potentieel-gevaar/
Je rembalans is dan niet goed omdat je achter minder downforce hebt, en dan blokkeren je achterwielen. Alsof je bij 320+ je handrem aantrekt, dat idee..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Zijn achtervleugel klapte niet dicht, dan is er onvoldoende druk bij het aanremmen en ga je blijkbaar haaks linksaf de muur in
De vlogs van Marc Priestly, u neem ik aan wel bekend, op youtube vind ik ook erg fijn. Hij is erg genuanceerd en doet niet mee aan mediahype.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of dit vorig jaar voorbij is gekomen, maar ben zelf wel fan van podcasts en F1 SpolierAlert is wel een vermakelijke nabeschouwing van Johan Voets en Marjolijn (achternaam niet bekend).
Vandaag is de aflevering van de GP van Australië online gegaan en ga hem morgen luisteren in de auto. Nu is Marjolijn zover ik weet geen Bottas fan, dus ik ben benieuwd wat haar mening gaat zijn over de winnaar van de laatste GP
Ja zeker, inhoudelijk sterk ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 02:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
De vlogs van Marc Priestly, u neem ik aan wel bekend, op youtube vind ik ook erg fijn. Hij is erg genuanceerd en doet niet mee aan mediahype.
Bedankt voor de tip, zocht nog podcasts voor in de auto. Morgen eens beluisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of dit vorig jaar voorbij is gekomen, maar ben zelf wel fan van podcasts en F1 SpolierAlert is wel een vermakelijke nabeschouwing van Johan Voets en Marjolijn (achternaam niet bekend).
Vandaag is de aflevering van de GP van Australië online gegaan en ga hem morgen luisteren in de auto. Nu is Marjolijn zover ik weet geen Bottas fan, dus ik ben benieuwd wat haar mening gaat zijn over de winnaar van de laatste GP
Marjolijn Kamphuis.. weet niet of dit familie is van, en of dat dan je perceptie verandert van deze mevrouw hahahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of dit vorig jaar voorbij is gekomen, maar ben zelf wel fan van podcasts en F1 SpolierAlert is wel een vermakelijke nabeschouwing van Johan Voets en Marjolijn (achternaam niet bekend).
Vandaag is de aflevering van de GP van Australië online gegaan en ga hem morgen luisteren in de auto. Nu is Marjolijn zover ik weet geen Bottas fan, dus ik ben benieuwd wat haar mening gaat zijn over de winnaar van de laatste GP
Wie dit leest is gekquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
schrijven wat de mensen willen lezen
quote:
Ook gewoon in het engels hoor:quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vind het wel vermoeiend die quotes die verbogen worden om het de Max fanboys naar de zin te maken, ik neem sowieso al die NL F1 sites met een schep zout
de kop is al anders, maar goed verder prima als je een compliment van Sandbag Toto zo zwaar laat wegenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook gewoon in het engels hoor:
https://www.motorsportweek.com/news/id/22028
Ik laat niks zwaar wegen. Ik geef alleen aan dat ook buitenlandse sites hetzelfde schrijven. Dus die Wolff zal het wel gezegd hebben. Dus is het onzin om af te doen als schrijven wat max fanboys willen lezen lijkt me.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kop is al anders, maar goed verder prima als je een compliment van Sandbag Toto zo zwaar laat wegen
dan zijn we het oneensquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik laat niks zwaar wegen. Ik geef alleen aan dat ook buitenlandse sites hetzelfde schrijven. Dus die Wolff zal het wel gezegd hebben. Dus is het onzin om af te doen als schrijven wat max fanboys willen lezen lijkt me.
Dat laatste valt nog maar te bezien. Ferrari is toch ook nog niet afgeschreven? Iets met 1 zwaluw en zomer enzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef twiFight het volgende:
Het is wel wéér een poging van mercedes om zich in een underdogpositie te plaatsen en te doen alsof ze hun uiterste best moeten doen. Daar trap ik al jaren niet meer in en ik vind het zelf een beetje zwak gedrag. Geef gewoon toe dat je op kop ligt en je best doet om daar te blijven. Op pace konden ze 0,5-1 sec per ronde sneller in de race dan de RBR en dat zal niet op elke track zo zijn, maar het is echt niet zo dat ze veel podia af moeten staan aan RBR.
Maar vergelijk je nu Max met Ham met schade? Want als je naar de pace van de auto wilt kijken dan kun je beter Bottas nemen en die reed 22 sec voor op Verstappen. En nee, Bottas zat ook niet elke ronde te pushen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef opreis het volgende:
Ik denk dat Max ook nog wel iets harder kon maar dat hij ook iets in heeft gehouden om zn banden te bewaren ipv constant binnen een seconde van Hamilton rijden.
Ik denk dat in racepace het 3 a 4 tiende scheelt.
dit dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar vergelijk je nu Max met Ham met schade? Want als je naar de pace van de auto wilt kijken dan kun je beter Bottas nemen en die reed 22 sec voor op Verstappen. En nee, Bottas zat ook niet elke ronde te pushen.
Ferrari en RBR kunnen echt wel races winnen hoor, maar Toto doet alsof mercedes keihard moet knokken om op het podium te eindigen en dat zal wel wat meevallen. De ene race zal anders zijn dan de andere, maar ze zijn voor elke race echt wel een normale kanshebber.
Ik vergelijk Max met Bottas. 22 seconden ervoor op een race van 58 rondes is 22/58 = 0.38 per rondje verschil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar vergelijk je nu Max met Ham met schade? Want als je naar de pace van de auto wilt kijken dan kun je beter Bottas nemen en die reed 22 sec voor op Verstappen. En nee, Bottas zat ook niet elke ronde te pushen.
Ferrari en RBR kunnen echt wel races winnen hoor, maar Toto doet alsof mercedes keihard moet knokken om op het podium te eindigen en dat zal wel wat meevallen. De ene race zal anders zijn dan de andere, maar ze zijn voor elke race echt wel een normale kanshebber.
Die 22 seconden had gemakkelijk 40 seconden of meer kunnen zijn omdat Bottas verkeer had en gemakkelijk rondjes 1.26 kon doen maar in feite op safe naar de finish reed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vergelijk Max met Bottas. 22 seconden ervoor op een race van 58 rondes is 22/58 = 0.38 per rondje verschil.
Ik snap dat Bottas ook wel iets harder kon, maar mijn punt was dat Max ook iets harder had gekunt als hij niet een "muur" genaamd Hamilton tegen was gekomen. Hij kan er wel naar toe rijden maar wat dan? Om er voorbij te gaan moet je ook flink sneller zijn. Max had aan gegeven dat hij na dat hij Vettel had ingehaald ook redelijk rustig aangedaan heeft.
Als je dan aanneemt dat zowel Bottas als Max iets heeft ingehouden en dat tegen elkaar wegstreept blijft dat verschil van 22 seconde op een race van 58 rondjes staan. Wat dus neer komt op een verschil van jawel, 3 a 4 tienden per rondje.
Die laatste ronde is ook niet representatief. Dat was even opsparen en vol gaan voor die snelste ronde. Dat kun je simpelweg niet een hele race doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die 22 seconden had gemakkelijk 40 seconden of meer kunnen zijn omdat Bottas verkeer had en gemakkelijk rondjes 1.26 kon doen maar in feite op safe naar de finish reed.
In de laatste ronden zet hij nog even een 1:25.5 neer om een punt te pakken voor de snelste ronde en dat was 7 tienden sneller dan de snelste ronde van Max.
Het gat is dus eerder 6 tienden of meer, op dit circuit in ieder geval.
Misschien heeft bottas eerst wel lopen trappen om een groot genoeg gat te creeeren voor een evt safety car op te kunnen vangen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef twiFight het volgende:
Ten eerste had Bottas in ronde 32 al 20 seconden voorsprong op Verstappen. Dat is 0,625 per ronde.
Ten tweede was dat in ronde 49 zelfs 27 seconden.
Verder reed Verstappen aan het einde een 1.26:540 als snelste ronde en Bottas een 1.25:580 een ronde of twee later. Dat is een seconde verschil toen ze er allebei voor gingen. Geen idee of Verstappen zich daarna nog verbeterde maar hij kwam niet eens in de buurt van mercedes deze race hoor.
Het zijn allemaal momentopnames hoor maar de race pace deze race was gewoon niet van dezelfde orde. Hoe dat in andere races zit zien we dan wel weer.
Mercedes was zeker sneller. Maar Max zat wel achter Hamilton en had daardoor geen vrije lucht. Niet dat hij dan wel naar Bottas had kunnen rijden natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef twiFight het volgende:
Ten eerste had Bottas in ronde 32 al 20 seconden voorsprong op Verstappen. Dat is 0,625 per ronde.
Ten tweede was dat in ronde 49 zelfs 27 seconden.
Verder reed Verstappen aan het einde een 1.26:540 als snelste ronde en Bottas een 1.25:580 een ronde of twee later. Dat is een seconde verschil toen ze er allebei voor gingen. Geen idee of Verstappen zich daarna nog verbeterde maar hij kwam niet eens in de buurt van mercedes deze race hoor.
Het zijn allemaal momentopnames hoor maar de race pace deze race was gewoon niet van dezelfde orde. Hoe dat in andere races zit zien we dan wel weer.
Gelukkig kan zelfs Mercedes niet met 3 man op het podium terecht komen.*quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef twiFight het volgende:
Het is wel wéér een poging van mercedes om zich in een underdogpositie te plaatsen en te doen alsof ze hun uiterste best moeten doen. Daar trap ik al jaren niet meer in en ik vind het zelf een beetje zwak gedrag. Geef gewoon toe dat je op kop ligt en je best doet om daar te blijven. Op pace konden ze 0,5-1 sec per ronde sneller in de race dan de RBR en dat zal niet op elke track zo zijn, maar het is echt niet zo dat ze veel podia af moeten staan aan RBR.
Het is zelfs wachten of bottas de rest van het jaar wel sterk genoeg is om mee te gaan naar het podium. Dat was vorig jaar ook geen gegeven. Maar aan de snelheid van de mercedes zal het niet liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig kan zelfs Mercedes niet met 3 man op het podium terecht komen.*
* Ja, I know, wel als je Racing Point en Williams meerekent, maar je snapt wel wat ik bedoel.
3 a 4 seconden erachter. Dan valt het met die lucht wel meequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:33 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mercedes was zeker sneller. Maar Max zat wel achter Hamilton en had daardoor geen vrije lucht. Niet dat hij dan wel naar Bottas had kunnen rijden natuurlijk.
Zonder speculatie kan dit topic wel dicht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef NaturalScience het volgende:
Speculatie.... zoveel speculatie in dit topic....
Nee, maar het had dus geen zin om sneller te gaan omdat ie dan in de dirty air zou komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
3 a 4 seconden erachter. Dan valt het met die lucht wel mee
Dan was dit de eerste keer dat Max een gevecht uit de weg ging? Ik wil die theorie graag geloven, maar het is net Max. En direct probeerde hij de snelste ronde te rijden (iirc tegen het advies van zijn engineer).quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, maar het had dus geen zin om sneller te gaan omdat ie dan in de dirty air zou komen.
opzich wel leuk filmpje van mercedes dat ze blijkbaar meer gaan doen.
Deden ze vorig jaar ook al na elke race.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, maar het had dus geen zin om sneller te gaan omdat ie dan in de dirty air zou komen.
opzich wel leuk filmpje van mercedes dat ze blijkbaar meer gaan doen.
Nou, er is (was?) een behoorlijke grote groep die beweerden dat Ferrari afgelopen jaar de snelste auto was. Het kan natuurlijk zijn dat veel van die mensen vooral gekleurd zijn door hun haat voor Vettel, maar ik wil ze niet diskwalificeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef Mansjester het volgende:
Dat mensen nog in die teksten van Toto trappenMercedes is al jaren met een straatlengte voorsprong de beste,elke keer weer die uitspraken dat de rest super dichtbij komt ;')
Vorig jaar kwalificeerde Ferrari zich meerder malen op P1 en P2. De enige conclusie is dan dat hun auto simpelweg de sterkste van het veld is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, er is (was?) een behoorlijke grote groep die beweerden dat Ferrari afgelopen jaar de snelste auto was. Het kan natuurlijk zijn dat veel van die mensen vooral gekleurd zijn door hun haat voor Vettel, maar ik wil ze niet diskwalificeren.
verstappen reed die ronde 1:26:256quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef twiFight het volgende:
Ten eerste had Bottas in ronde 32 al 20 seconden voorsprong op Verstappen. Dat is 0,625 per ronde.
Ten tweede was dat in ronde 49 zelfs 27 seconden.
Verder reed Verstappen aan het einde een 1.26:540 als snelste ronde en Bottas een 1.25:580 een ronde of twee later. Dat is een seconde verschil toen ze er allebei voor gingen. Geen idee of Verstappen zich daarna nog verbeterde maar hij kwam niet eens in de buurt van mercedes deze race hoor.
Het zijn allemaal momentopnames hoor maar de race pace deze race was gewoon niet van dezelfde orde. Hoe dat in andere races zit zien we dan wel weer.
Dat was de ronde daarna ja. Hij reed daarvoor de fastest lap, die ook in beeld kwam. De ronde daarna verbeterde verstappen weer, maar diezelfde ronde reed bottas nog 0,7s sneller waardoor dat verder niet genoemd is. Zelfs Lewis reed met schade sneller dat rondje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef Re het volgende:
[..]
verstappen reed die ronde 1:26:256
https://www.racefans.net/(...)rts-times-and-tyres/
Samenvatting?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef THEFXR het volgende:
Kent iemand dit en zo ja, wat vind je ervan?
https://www.reddit.com/r/Formula1Point5/
Ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef THEFXR het volgende:
Kent iemand dit en zo ja, wat vind je ervan?
https://www.reddit.com/r/Formula1Point5/
En?quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zocht nog podcasts voor in de auto. Morgen eens beluisteren.
Kijk even terug wat vorig jaar het gat in Q en race was tussen Mercedes en het 2e/3e team. In Melbourne dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef Re het volgende:
[..]
verstappen reed die ronde 1:26:256
https://www.racefans.net/(...)rts-times-and-tyres/
Of je stopt een beetje moeite in je vraagquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een vraag met een vraag beantwoorden, hebben we niks aan.
is gewoon een normale ontopic vraag, hoeft geen OP te zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Of je stopt een beetje moeite in je vraag
Nee, maar we moeten op een link klikken, scrollen, Engels lezen...Kan je de vraag ook stellen zonder dat wij die moeite hoeven te doen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is gewoon een normale ontopic vraag, hoeft geen OP te zijn
Het is voor zover ik weet nu 2 jaar een grapje in de paddock. Ricciardo noemde het de peasant's championship. Formule 1.5 komt van reddit dacht ik. En idd Hulk winnaar vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef THEFXR het volgende:
Kent iemand dit en zo ja, wat vind je ervan?
https://www.reddit.com/r/Formula1Point5/
dat vroeg ik toch niet, ik vroeg naar mensen die er bekend mee waren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten op een link klikken, scrollen, Engels lezen...Kan je de vraag ook stellen zonder dat wij die moeite hoeven te doen?
Bekend waarmee?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat vroeg ik toch niet, ik vroeg naar mensen die er bekend mee waren.
Maar doet Williams dan ook mee? Dat is toch bijna Formule 1.9quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het is voor zover ik weet nu 2 jaar een grapje in de paddock. Ricciardo noemde het de peasant's championship. Formule 1.5 komt van reddit dacht ik. En idd Hulk winnaar vorig seizoen.
Goede meme, maar de rest moet natuurlijk gewoon betere skelters bouwen.
Assetto Corsaquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weet iemand welke game Ziggo gebruikt in de F1 café?
Heb jij heel lang onder een andere nick gepost hier? Of was je gewoon jaren niet meer op FOK!?quote:
Errr, wut? Ik post gewoon mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij heel lang onder een andere nick gepost hier? Of was je gewoon jaren niet meer op FOK!?
Ja maar vroeger toen je mod was op DIG en daarna was je er heel lang niet toch? Of vergis ik me nu heel erg?quote:
Volgens mij ben ik nooit weggeweest, hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar vroeger toen je mod was op DIG en daarna was je er heel lang niet toch? Of vergis ik me nu heel erg?
Ok, even voor mijn gemoedsrust; je was wel mod op DIG toch, of ben ik nu echt aan het verkinsen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nooit weggeweest, hoor.
Volgens m'n posthistorie ook niet
Ja, 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, even voor mijn gemoedsrust; je was wel mod op DIG toch, of ben ik nu echt aan het verkinsen?![]()
Ok, gelukkig, ik dacht ff dat ik gek aan het worden wasquote:
Goed plan dit. Tot morgenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 01:16 schreef Fer het volgende:
Ga maar slapen Gerald. Morgen weer bier drinken.
Volgens mij hoef je bij Honda niet bang te zijn of ze met updates komen zoals bij renault wel het geval wasquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:41 schreef Fer het volgende:
Ik heb eindelijk de Q cijfers van 2018 bekeken. Inderdaad zat Hamilton toen ook op 0,7s voorsprong in Melbourne. Bottas had geen Q3 run gedaan. Maar daarna zat het in Bahrein en China een stuk dichter bij elkaar, ook Redbull trouwens.
Echter pas vanaf de 2e spec motor vlogen Mercedes en Ferrari er weer vandoor.
Laten we hopen dat Honda per race nog een paar KW kan loslaten, wellicht zijn ze de eerste race wat voorzichtig geweest.
Redbull heeft ook vaak dat ze tijdens het seizoen de auto steeds beter laten presteren.
Dat is het vooral. Japanners houden zich gewoon aan hun woord en doen geen beloftes die ze niet na kunnen komen. Fransen beloven vanalles, maar of het uit gaat komen is maar de vraag. Dat is echt een heel groot cultuurverschil.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je bij Honda niet bang te zijn of ze met updates komen zoals bij renault wel het geval was
Het is een kwestie van tijd voordat een Honda medewerker een vliegtuig in de Mercedesfabriek boort.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:32 schreef fathank het volgende:
En anders is er altijd nog Harikiri terwijl een Fransoos liever met de witte vlag zwaait
Nog meer clichés?
Renaultquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef THEFXR het volgende:
Welk renault motor team stapt volgend jaar over op Honda motoren?
Vind ik toch wel wat overdreven we zijn alweer in het 5e F1 jaar van Honda, Red Bull heeft ze een heel jaar 2 testauto's gegeven, dan mag je ook wel wat resultaat verwachtenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Japanners houden zich gewoon aan hun woord en doen geen beloftes die ze niet na kunnen komen. Fransen beloven vanalles, maar of het uit gaat komen is maar de vraag. Dat is echt een heel groot cultuurverschil.
Maar dan nog is het een enorm cultuurverschil. Honda heeft nooit van tevoren loze beloftes gedaan waarvan ze toch al weten dat ze die niet waar kunnen maken. Dat deed Renault wel vele malen. Waarom reden ze anders lange tijd met een 2 jaar oude MGU-K rond?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik toch wel wat overdreven we zijn alweer in het 5e F1 jaar van Honda, Red Bull heeft ze een heel jaar 2 testauto's gegeven, dan mag je ook wel wat resultaat verwachten
de samenwerking tussen Honda en McLaren en nu Honda met Red Bull is gewoon anders dan die met Renault wat een leverancier klant relatie was.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dan nog is het een enorm cultuurverschil. Honda heeft nooit van tevoren loze beloftes gedaan waarvan ze toch al weten dat ze die niet waar kunnen maken. Dat deed Renault wel vele malen. Waarom reden ze anders lange tijd met een 2 jaar oude MGU-K rond?
Mclaren leverde het zero concept aan wat Honda moest uitvoeren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
de samenwerking tussen Honda en McLaren en nu Honda met Red Bull is gewoon anders dan die met Renault wat een leverancier klant relatie was.
Als klant kan je natuurlijk meer zeuren over het geleverde dan als partner, ik kan me niet voorstellen dat Honda McLaren een GP2 engine had beloofd
10 jaar geleden werd een Honda chassis kampioen met een Mercedes motor achterin. Wat dat betreft is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef THEFXR het volgende:
Welk renault motor team stapt volgend jaar over op Honda motoren?
Mooie auto die BrawnGP met die fel gele streep eropquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:07 schreef Fer het volgende:
[..]
10 jaar geleden werd een Honda chassis kampioen met een Mercedes motor achterin. Wat dat betreft is alles mogelijk.
En dan rebadgen tot Renaultquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:14 schreef Fer het volgende:
Jaja Abiteboul F1 met een Honda achterin![]()
Geloof je het zelf?
En dan volgend jaar met Max de jongste WDC wordenquote:
en Honda zei niet dat het niet kon, dat is toch ook iets beloven en niet waarmaken, Japanners zeggen geen nee en Fransen lullen teveel maar het komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mclaren leverde het zero concept aan wat Honda moest uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |