abonnement Unibet Coolblue
pi_185733738
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

de kop is al anders, maar goed verder prima als je een compliment van Sandbag Toto zo zwaar laat wegen
Ik laat niks zwaar wegen. Ik geef alleen aan dat ook buitenlandse sites hetzelfde schrijven. Dus die Wolff zal het wel gezegd hebben. Dus is het onzin om af te doen als schrijven wat max fanboys willen lezen lijkt me.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:13:22 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185733792
quote:
3s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik laat niks zwaar wegen. Ik geef alleen aan dat ook buitenlandse sites hetzelfde schrijven. Dus die Wolff zal het wel gezegd hebben. Dus is het onzin om af te doen als schrijven wat max fanboys willen lezen lijkt me.
dan zijn we het oneens
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:57:04 #228
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185734704
Het is wel wéér een poging van mercedes om zich in een underdogpositie te plaatsen en te doen alsof ze hun uiterste best moeten doen. Daar trap ik al jaren niet meer in en ik vind het zelf een beetje zwak gedrag. Geef gewoon toe dat je op kop ligt en je best doet om daar te blijven. Op pace konden ze 0,5-1 sec per ronde sneller in de race dan de RBR en dat zal niet op elke track zo zijn, maar het is echt niet zo dat ze veel podia af moeten staan aan RBR.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_185734733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef twiFight het volgende:
Het is wel wéér een poging van mercedes om zich in een underdogpositie te plaatsen en te doen alsof ze hun uiterste best moeten doen. Daar trap ik al jaren niet meer in en ik vind het zelf een beetje zwak gedrag. Geef gewoon toe dat je op kop ligt en je best doet om daar te blijven. Op pace konden ze 0,5-1 sec per ronde sneller in de race dan de RBR en dat zal niet op elke track zo zijn, maar het is echt niet zo dat ze veel podia af moeten staan aan RBR.
Dat laatste valt nog maar te bezien. Ferrari is toch ook nog niet afgeschreven? Iets met 1 zwaluw en zomer enzo :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185735399
Ik denk dat Max ook nog wel iets harder kon maar dat hij ook iets in heeft gehouden om zn banden te bewaren ipv constant binnen een seconde van Hamilton rijden.
Ik denk dat in racepace het 3 a 4 tiende scheelt.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:47:55 #231
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185735694
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef opreis het volgende:
Ik denk dat Max ook nog wel iets harder kon maar dat hij ook iets in heeft gehouden om zn banden te bewaren ipv constant binnen een seconde van Hamilton rijden.
Ik denk dat in racepace het 3 a 4 tiende scheelt.
Maar vergelijk je nu Max met Ham met schade? Want als je naar de pace van de auto wilt kijken dan kun je beter Bottas nemen en die reed 22 sec voor op Verstappen. En nee, Bottas zat ook niet elke ronde te pushen.

Ferrari en RBR kunnen echt wel races winnen hoor, maar Toto doet alsof mercedes keihard moet knokken om op het podium te eindigen en dat zal wel wat meevallen. De ene race zal anders zijn dan de andere, maar ze zijn voor elke race echt wel een normale kanshebber.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:54:13 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185735865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar vergelijk je nu Max met Ham met schade? Want als je naar de pace van de auto wilt kijken dan kun je beter Bottas nemen en die reed 22 sec voor op Verstappen. En nee, Bottas zat ook niet elke ronde te pushen.

Ferrari en RBR kunnen echt wel races winnen hoor, maar Toto doet alsof mercedes keihard moet knokken om op het podium te eindigen en dat zal wel wat meevallen. De ene race zal anders zijn dan de andere, maar ze zijn voor elke race echt wel een normale kanshebber.
dit dus
pi_185736125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar vergelijk je nu Max met Ham met schade? Want als je naar de pace van de auto wilt kijken dan kun je beter Bottas nemen en die reed 22 sec voor op Verstappen. En nee, Bottas zat ook niet elke ronde te pushen.

Ferrari en RBR kunnen echt wel races winnen hoor, maar Toto doet alsof mercedes keihard moet knokken om op het podium te eindigen en dat zal wel wat meevallen. De ene race zal anders zijn dan de andere, maar ze zijn voor elke race echt wel een normale kanshebber.
Ik vergelijk Max met Bottas. 22 seconden ervoor op een race van 58 rondes is 22/58 = 0.38 per rondje verschil.
Ik snap dat Bottas ook wel iets harder kon, maar mijn punt was dat Max ook iets harder had gekunt als hij niet een "muur" genaamd Hamilton tegen was gekomen. Hij kan er wel naar toe rijden maar wat dan? Om er voorbij te gaan moet je ook flink sneller zijn. Max had aan gegeven dat hij na dat hij Vettel had ingehaald ook redelijk rustig aangedaan heeft.
Als je dan aanneemt dat zowel Bottas als Max iets heeft ingehouden en dat tegen elkaar wegstreept blijft dat verschil van 22 seconde op een race van 58 rondjes staan. Wat dus neer komt op een verschil van jawel, 3 a 4 tienden per rondje.
pi_185740452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:05 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vergelijk Max met Bottas. 22 seconden ervoor op een race van 58 rondes is 22/58 = 0.38 per rondje verschil.
Ik snap dat Bottas ook wel iets harder kon, maar mijn punt was dat Max ook iets harder had gekunt als hij niet een "muur" genaamd Hamilton tegen was gekomen. Hij kan er wel naar toe rijden maar wat dan? Om er voorbij te gaan moet je ook flink sneller zijn. Max had aan gegeven dat hij na dat hij Vettel had ingehaald ook redelijk rustig aangedaan heeft.
Als je dan aanneemt dat zowel Bottas als Max iets heeft ingehouden en dat tegen elkaar wegstreept blijft dat verschil van 22 seconde op een race van 58 rondjes staan. Wat dus neer komt op een verschil van jawel, 3 a 4 tienden per rondje.
Die 22 seconden had gemakkelijk 40 seconden of meer kunnen zijn omdat Bottas verkeer had en gemakkelijk rondjes 1.26 kon doen maar in feite op safe naar de finish reed.
In de laatste ronden zet hij nog even een 1:25.5 neer om een punt te pakken voor de snelste ronde en dat was 7 tienden sneller dan de snelste ronde van Max.
Het gat is dus eerder 6 tienden of meer, op dit circuit in ieder geval.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_185740496
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Die 22 seconden had gemakkelijk 40 seconden of meer kunnen zijn omdat Bottas verkeer had en gemakkelijk rondjes 1.26 kon doen maar in feite op safe naar de finish reed.
In de laatste ronden zet hij nog even een 1:25.5 neer om een punt te pakken voor de snelste ronde en dat was 7 tienden sneller dan de snelste ronde van Max.
Het gat is dus eerder 6 tienden of meer, op dit circuit in ieder geval.
Die laatste ronde is ook niet representatief. Dat was even opsparen en vol gaan voor die snelste ronde. Dat kun je simpelweg niet een hele race doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 20 maart 2019 @ 16:15:35 #236
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185740895
Ten eerste had Bottas in ronde 32 al 20 seconden voorsprong op Verstappen. Dat is 0,625 per ronde.
Ten tweede was dat in ronde 49 zelfs 27 seconden.
Verder reed Verstappen aan het einde een 1.26:540 als snelste ronde en Bottas een 1.25:580 een ronde of twee later. Dat is een seconde verschil toen ze er allebei voor gingen. Geen idee of Verstappen zich daarna nog verbeterde maar hij kwam niet eens in de buurt van mercedes deze race hoor.

Het zijn allemaal momentopnames hoor maar de race pace deze race was gewoon niet van dezelfde orde. Hoe dat in andere races zit zien we dan wel weer.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_185741198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef twiFight het volgende:
Ten eerste had Bottas in ronde 32 al 20 seconden voorsprong op Verstappen. Dat is 0,625 per ronde.
Ten tweede was dat in ronde 49 zelfs 27 seconden.
Verder reed Verstappen aan het einde een 1.26:540 als snelste ronde en Bottas een 1.25:580 een ronde of twee later. Dat is een seconde verschil toen ze er allebei voor gingen. Geen idee of Verstappen zich daarna nog verbeterde maar hij kwam niet eens in de buurt van mercedes deze race hoor.

Het zijn allemaal momentopnames hoor maar de race pace deze race was gewoon niet van dezelfde orde. Hoe dat in andere races zit zien we dan wel weer.
Misschien heeft bottas eerst wel lopen trappen om een groot genoeg gat te creeeren voor een evt safety car op te kunnen vangen.
Daarna weet je niet in welke fases hij en max banden en fuel hebben gespaard.
Hoorde iig van max dat hij zich moest sparen om de laatste 10(?) rondes nog een aanval op hamilton te plaatsen. Dat het verschil in de laatste rondes is terug gelopen zegt daar natuurlijk ook wat over hoe ze hun race hebben ingedeeld.
Ik blijf iig bij mij mn eigen analyse.
Ik ben het eens dat mercedes hier sneller was dan red bull, maar ik denk niet meer dan een halve seconde. Eerder 3 a 4 tienden.
pi_185741225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef twiFight het volgende:
Ten eerste had Bottas in ronde 32 al 20 seconden voorsprong op Verstappen. Dat is 0,625 per ronde.
Ten tweede was dat in ronde 49 zelfs 27 seconden.
Verder reed Verstappen aan het einde een 1.26:540 als snelste ronde en Bottas een 1.25:580 een ronde of twee later. Dat is een seconde verschil toen ze er allebei voor gingen. Geen idee of Verstappen zich daarna nog verbeterde maar hij kwam niet eens in de buurt van mercedes deze race hoor.

Het zijn allemaal momentopnames hoor maar de race pace deze race was gewoon niet van dezelfde orde. Hoe dat in andere races zit zien we dan wel weer.
Mercedes was zeker sneller. Maar Max zat wel achter Hamilton en had daardoor geen vrije lucht. Niet dat hij dan wel naar Bottas had kunnen rijden natuurlijk.
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:12:55 #239
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_185742280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef twiFight het volgende:
Het is wel wéér een poging van mercedes om zich in een underdogpositie te plaatsen en te doen alsof ze hun uiterste best moeten doen. Daar trap ik al jaren niet meer in en ik vind het zelf een beetje zwak gedrag. Geef gewoon toe dat je op kop ligt en je best doet om daar te blijven. Op pace konden ze 0,5-1 sec per ronde sneller in de race dan de RBR en dat zal niet op elke track zo zijn, maar het is echt niet zo dat ze veel podia af moeten staan aan RBR.
Gelukkig kan zelfs Mercedes niet met 3 man op het podium terecht komen.* B-)

* Ja, I know, wel als je Racing Point en Williams meerekent, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 20 maart 2019 @ 18:29:34 #240
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_185744062
Speculatie.... zoveel speculatie in dit topic....
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:18:19 #241
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185745195
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:12 schreef Jane het volgende:

[..]

Gelukkig kan zelfs Mercedes niet met 3 man op het podium terecht komen.* B-)

* Ja, I know, wel als je Racing Point en Williams meerekent, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Het is zelfs wachten of bottas de rest van het jaar wel sterk genoeg is om mee te gaan naar het podium. Dat was vorig jaar ook geen gegeven. Maar aan de snelheid van de mercedes zal het niet liggen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_185745945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mercedes was zeker sneller. Maar Max zat wel achter Hamilton en had daardoor geen vrije lucht. Niet dat hij dan wel naar Bottas had kunnen rijden natuurlijk.
3 a 4 seconden erachter. Dan valt het met die lucht wel mee
pi_185745966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef NaturalScience het volgende:
Speculatie.... zoveel speculatie in dit topic....
Zonder speculatie kan dit topic wel dicht.

En tijdens een race nagenoeg leeg blijven.

En het NWS forum kan dan eigenlijk ook gesloten worden
pi_185746151
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

3 a 4 seconden erachter. Dan valt het met die lucht wel mee
Nee, maar het had dus geen zin om sneller te gaan omdat ie dan in de dirty air zou komen.

opzich wel leuk filmpje van mercedes dat ze blijkbaar meer gaan doen.
pi_185746418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee, maar het had dus geen zin om sneller te gaan omdat ie dan in de dirty air zou komen.

opzich wel leuk filmpje van mercedes dat ze blijkbaar meer gaan doen.
Dan was dit de eerste keer dat Max een gevecht uit de weg ging? Ik wil die theorie graag geloven, maar het is net Max. En direct probeerde hij de snelste ronde te rijden (iirc tegen het advies van zijn engineer).

Mercedes was veel te snel en gelukkig leert afgelopen jaar dat er nog veel kan gebeuren. Ik denk zelfs dat de Honda sneller lijkt te zijn dan we überhaupt hoopten
pi_185746559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee, maar het had dus geen zin om sneller te gaan omdat ie dan in de dirty air zou komen.

opzich wel leuk filmpje van mercedes dat ze blijkbaar meer gaan doen.
Deden ze vorig jaar ook al na elke race.
in a crowd you lose humanity
pi_185746617
en Ted met nieuw format
pi_185746831
Dat mensen nog in die teksten van Toto trappen :') Mercedes is al jaren met een straatlengte voorsprong de beste,elke keer weer die uitspraken dat de rest super dichtbij komt ;')
pi_185746967
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef Mansjester het volgende:
Dat mensen nog in die teksten van Toto trappen :') Mercedes is al jaren met een straatlengte voorsprong de beste,elke keer weer die uitspraken dat de rest super dichtbij komt ;')
Nou, er is (was?) een behoorlijke grote groep die beweerden dat Ferrari afgelopen jaar de snelste auto was. Het kan natuurlijk zijn dat veel van die mensen vooral gekleurd zijn door hun haat voor Vettel, maar ik wil ze niet diskwalificeren.
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:37:28 #250
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_185747198
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou, er is (was?) een behoorlijke grote groep die beweerden dat Ferrari afgelopen jaar de snelste auto was. Het kan natuurlijk zijn dat veel van die mensen vooral gekleurd zijn door hun haat voor Vettel, maar ik wil ze niet diskwalificeren.
Vorig jaar kwalificeerde Ferrari zich meerder malen op P1 en P2. De enige conclusie is dan dat hun auto simpelweg de sterkste van het veld is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')