Is dat zo? Die unanimiteit is mij een beetje ontgaan. Wat had hij dan moeten doen om als toekomstig topcoureur gezien te worden? Ericsson die altijd aardig mee kon komen op een volle seconde zetten?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee.
En Ericsson werd toch wel al een aantal jaar unaniem gezien als de slechtste coureur van het veld. Dat maakt de prestatie van Leclerc wat minder episch, ook al was hij pas een rookie
Ik heb 3x Williams en Maxquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij pakt bijna iedereen 3 x TR + kimi.
Ik neem de gok om Magnussen te pakken ipv Kimi. Je zult natuurlijk net zien dat Kimi crasht in de eerste bocht
Max heeft promotie gemaaktquote:
Pak gewoon de RB als chassisquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij pakt bijna iedereen 3 x TR + kimi.
Ik neem de gok om Magnussen te pakken ipv Kimi. Je zult natuurlijk net zien dat Kimi crasht in de eerste bocht
Bovenstaande in acht nemende, waarom is het Max Crashtappen topic nog open dan wel niet gerenamed?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[error]
Dit seizoen zal er in deze reeks strenger gemod worden dan in andere topics. Naast de in de User Policy beschreven zaken zoals aanvallen richting medeforumgebruikers zijn ook de coureurs en hun fanbases niet vogelvrij. Probeer namecalling als Crashly, Crashtappen en Torpedo tot een minimum te beperken, dan kan het hier gewoon gezellig blijven voor iedereen
[/error]
Goed .quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bovenstaande in acht nemende, waarom is het Max Crashtappen topic nog open dan wel niet gerenamed?
Daar is het feedbacktopic voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bovenstaande in acht nemende, waarom is het Max Crashtappen topic nog open dan wel niet gerenamed?
Hoop dat ie heel snel ophoudt met die aanstellerijquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:28 schreef Montelly het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)ari-in-melbourne.amp
Hamilton geschokt door voorsprong op Ferrari in Melbourne
Dan mis je het eerste uur.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MakkieR het volgende:
Wel lekker dat ik kranten bezorg, moet er sowieso uit, morgen mijn wekker een uurtje eerder zetten en tussen 5 en 7 uur snel mijn krantenronde doen
Dit is gewoon Hamilton. Moet toegeven dat zowel Mercedes als Hamilton dit soort spelletjes heel goed spelen, maar maakt het allemaal niet leuker voor de kijker.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoop dat ie heel snel ophoudt met die aanstellerij
Gedoe met zn remmen toch? Vibraties dacht ik, zegt hij iets over vibraties pakt ie altijd pole (of pool, volgens Netflix).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is gewoon Hamilton. Moet toegeven dat zowel Mercedes als Hamilton dit soort spelletjes heel goed spelen, maar maakt het allemaal niet leuker voor de kijker.
Zover ik heb begrepen van Engelse tweep en iemand van Sky, heeft Mercedes ook nauwelijks een longrun kunnen maken? Klopt dit? Dan is hier nog wel een kansje voor Ferrari en RedBull ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:47 schreef mikieu het volgende:
[..]
Gedoe met zn remmen toch? Vibraties dacht ik, zegt hij iets over vibraties pakt ie altijd pole (of pool, volgens Netflix).
Toch vond ik de Merc erg zenuwachtig ogen.
Mercedes heeft wel longruns gedaan. Werd uitgebreid besproken op Redditquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen van Engelse tweep en iemand van Sky, heeft Mercedes ook nauwelijks een longrun kunnen maken? Klopt dit? Dan is hier nog wel een kansje voor Ferrari en RedBull ?
thnx voor opheldering.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel longruns gedaan. Werd uitgebreid besproken op Reddit
Ze hadden zelfs het meeste aantal ronden afgelegd in Barcelonaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel longruns gedaan. Werd uitgebreid besproken op Reddit
Wolff gaf het gewoon ook openlijk toe in een interview met tandarts.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Update tijdens wintertests die niet werkte:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet waar. De auto met Schumacher was goed, die zonder hem een heel stuk minder. Als je auto's afmeet aan de tweede rijder, was die McLaren zwaar dominant.
[..]
Die BMW is ook beter geweest, maar met Ralf en JPM moet je al een auto bouwen die een halve seconde sneller is terwijl die makkelijk stuurt. Met Raikkonen achter het stuur had je alsnog 3 tienden om goed te maken.
Zullen we dat hier gaan vervolgen? Live topic is er niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ontegenzeggelijk waar dat Schumacher met kop en schouders boven zijn teamgenoten uitstak. Maar was die tweede Ferrari echt zoveel minder dan de McLaren? In 1999 eindigde Irvine gewoon boven Coulthard in het WK en ging hij zelfs als WK-leider naar de laatste race. In 2001 eindigde Barrichello in de tweede Ferrari boven Hakkinen in de eindstand, en in 2002 en 2004 werd hij gewoon vice-wereldkampioen achter Schumacher.
Dat Schumacher iets extra's bracht, daar zijn we het wel over eens volgens mij. En dat is ook duidelijk aan de cijfers af te zien.
Gaat nooit gebeuren bij races lijkt me.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:24 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.nu.nl/266289/(...)ouden-in-italie.html
Hebben jullie dit filmpje al voorbij zien komen?
Als dit de toekomst is van hoe Formule 1 gefilmd gaat worden!![]()
![]()
Lekkah! Grazi ragazzi Honda best engine in the world copy jamesquote:Op zondag 17 maart 2019 15:14 schreef Tijn het volgende:
Hee, maar het ziet er best veelbelovend uit voor Red Bull! Voorlopig lijkt de switch naar Honda een goeie call te zijn geweest
Gelijk staan ze er idd. Ik vind het lastig om in te schatten hoe de huidige Renault motor zich zou houden in deze Red Bull, maar ze doen nu al niet onder lijkt het. Torro Rosso kon ook prima volgen. Weinig incidenten ook. Nu kijken of Honda beter doorontwikkeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:14 schreef Tijn het volgende:
Hee, maar het ziet er best veelbelovend uit voor Red Bull! Voorlopig lijkt de switch naar Honda een goeie call te zijn geweest
Grazi Ragazzi? Eerder Min'na arigatō.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:30 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Lekkah! Grazi ragazzi Honda best engine in the world copy james
Heeft geen zak laten zien johquote:Op zondag 17 maart 2019 17:24 schreef Meike26 het volgende:
Eventjes eenvoor Stroll, voorlopig alle 'paydriver' criticasters de mond gesnoerd. En ik vind hem ook steeds relaxter en leuker in interviews over komen.
Vooral die "Being Worldchampion" uitspraak na de testdagen vond ik wel geinig
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde Stroll natuurlijk, niet Gasly.. stom van me
quote:
Mijn nuance is dat ie geen zak heeft laten zienquote:Op zondag 17 maart 2019 18:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je zeurt wel eens over andere users, maar nuance is jouw ook vreemd.
Opbokken met je nuancequote:Op zondag 17 maart 2019 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn nuance is dat ie geen zak heeft laten zien
Op de een of andere manier heeft hij wel een punt. Stroll heeft in het verleden best wel eens gemazzeld. Vandaag ook best wel, maar ik denk dat dat gewoon onderdeel is van de middenmoot zijn, profiteren van train wannabees die de rest ophouden.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je zeurt wel eens over andere users, maar nuance is jouw ook vreemd.
Stroll is een paydriver die er alleen zit omdat zijn vader geld heeft. Dat is een ding dat zeker is.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heeft hij wel een punt. Stroll heeft in het verleden best wel eens gemazzeld. Vandaag ook best wel, maar ik denk dat dat gewoon onderdeel is van de middenmoot zijn, profiteren van train wannabees die de rest ophouden.
Stroll heeft geen gekke capriolen uitgehaald, niet (abnormaal) buiten de baan geweest, enz. Daarvoor wel credits.
Die onboard camera van Merc achter het steering wheel is leuk btw!
Maar dat zeg ik ook. Hij heeft het netjes gedaan en dat mag wel gezegd worden. Want profiteren van achterliggers doet zo'n beetje de hele middenmoot. Dat is niet iets wat je Stroll moet verwijten.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Stroll is een paydriver die er alleen zit omdat zijn vader geld heeft. Dat is een ding dat zeker is.
Ik heb, zeker in z'n eerste seizoen, vaak om z'n capriolen moeten lachen.
Maar die rare onrustige rijstijl die hij in het eerste seizoen had is zeker verbeterd. En ik vind z'n positie die vandaag heeft gehaald zeer netjes. Ongeacht wat de rest om hem heen heeft gedaan. 9e is gewoon netjes.
Als hij een keer wat goeds doet mag dat ook een keer gezegd worden.
Er komt vast nog wel een race waar we weer om hem kunnen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |