En de rest negeer je voor het gemak.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij wet gewoon hele goeie deals te sluiten, zelfs met bekenden. Die vrouw die laatst met allerlei panterkleding kwam is iemand uit Dordrecht met een winkel. En waar komt Meel vandaan? Juist, Dordrecht. Roken doet ze net zoveel als een ander.
Ze KAN, want ik merk niet dat ze er nou zoveel voor hoeft te doen. Anderen hebben ook in 1 deals geregeld.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, regelen, zij weet daar de beste deals binnen te slepen.
Dan let je echt niet goed op. Sorry.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze KAN, want ik merk niet dat ze er nou zoveel voor hoeft te doen. Anderen hebben ook in 1 deals geregeld.
Ja natuurlijk. Al krijgt ze daar 50% van de prijs vanaf, dan durf ik te wedden dat ze dat niet van haar zakgeld gaat betalen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je kan het zo gek niet bedenken, maar zij weet het te fixen.
Maar gelukkig heeft ze wel haar wandkleed mee en dromenvanger.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:55 schreef mootie het volgende:
Handig,
Kaylee heeft er niet aan gedacht om potloden mee te nemen.
Maar het bed van Franny is tweepersoons, ook met een klein beetje hout kan je daar weer twee bedden van maken......als Merel echt het die twee gunt had ze gezegd dan maar even een paar dagen niet precies hoe ik het wil maar vooruit......nu voor een kleine week hebben ze ook de hele hut verbouwd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lees de CoS maar terug![]()
Alleen al over dat hout. Erik wilde geen bed maken want het hout was nat.
Dat bed voor Brandon is niet vandaag gemaakt, dat stond er gewoon al. Er is alleen een stukje gemaakt voor bij zijn hoofdeinde (dacht ik).
Dus nee er is geen volledig bed gemaakt.
Maar het is allemaal opgezet door Merel![]()
Ze hebben alleen wat plankjes opgehangen en wat foto’s verplaatst toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het bed van Franny is tweepersoons, ook met een klein beetje hout kan je daar weer twee bedden van maken......als Merel echt het die twee gunt had ze gezegd dan maar even een paar dagen niet precies hoe ik het wil maar vooruit......nu voor een kleine week hebben ze ook de hele hut verbouwd.
Dat is sinds de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Merel is meestal behoorlijk op tijd uit bed en de gehele dag bezig. Je ziet haar weinig luieren.
Plotteren, mail regelen, boodschappen regelen. Allerlei dealtjes regelen. Eten koken. Volledig enorm smerige aanrecht alleen opruimen.
Dus ja. Je moet beter kijken. Het is een van de weinigen die enorm veel bezig is.
En niet alleen voor zichzelf ook voor anderen regelt ze erg veel.
En ook al bevalt haar karakter je niet. Dat heeft er niks mee te maken namelijk met het feit dat het een actieve dame is
Dat koken doet ze pas sinds een paar dagen, niet vanaf het moment datquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is sinds de laatste tijd.
Als ze aan Jessie zijn eisen wilde voldoen, moest ze eieren voor haar geld kiezen en dus koos ze wat het minste energie kost. Ik weet nog precies het moment dat ze snel riep, dan zij dan wel ging koken. Toen stond ook net het boodschappen doen op de schop. Adriaan zou er de brui aan geven Ze was al niet bij dat Adriaan alleen de boodschappen deed. Boodschappen en eten koken, geeft je de meeste vrijheid en een vinger in de pap. Kleding verkopen, tsja, het is niet dat je die spullen zelf moet naaien. Iedereen zou dat wel willen.
De periode hiervoor heeft ze alleen zitten luieren, ouwehoeren met anderen, in het huisje hangen, rondlopen met een flest en kletsen over anderen. Nu MOEST ze wel, maar dan moet iedereen het ook weten.
Franny vond het ook fijner dat ze nog even een paar dagen alleen had. Daarbij wilt Franny het tweepersoonsbed houden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef zodeju het volgende:
[quote] Maar het bed van Franny is tweepersoons, ook met een klein beetje hout kan je daar weer twee bedden van maken......als Merel echt het die twee gunt had ze gezegd dan maar even een paar dagen niet precies hoe ik het wil maar vooruit......nu voor een kleine week hebben ze ook de hele hut verbouwd.
Dat mag zij doen van de febo. Menig ander zou dat kunnen doen. Sommigen mensen krijgen meer in de schoot geworpen dan de ander. Je moet maar een grote bek hebben en een grote borst opzetten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan let je echt niet goed op. Sorry.
Houd het nou gewoon bij de feiten. Aan verzinsels hebben we hier niks.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag zij doen van de febo. Menig ander zou dat kunnen doen. Sommigen mensen krijgen meer in de schoot geworpen dan de ander. Je moet maar een grote bek hebben en een grote borst opzetten.
Toen ging zij weer boodschappen doen (je weet wel, lekker bestellen, spullen naar het huisje)quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat koken doet ze pas sinds een paar dagen, niet vanaf het moment dat
Adriaan stopte.
Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toen ging zij weer boodschappen doen (je weet wel, lekker bestellen, spullen naar het huisje)
En ja, boodschappen kwam later toen er al in de silo werd gekookt en het is natuurlijk helemaal fijn als je de boodschappen doet, dat je dan ook kookt.
Maar ben klaar over Merel, ik vind haar een vreselijk mens, lui en kijkt altijd op anderen neer, voelt zich beter dan anderen. Niet mijn type mens.
Ze gaan alweer slapen zie ik.
Dat zei ze helemaal niet, ze zei: "Ik wil hier niet 15 maanden zitten zonder af en toe bij jou te slapen".quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef IkFok het volgende:
Ze begint nu al over dat ze samen in het huisje willen. Voor nu is het goed maar ze wil wel samen slapen met Dylan de komende 15 maanden
Ik heb weleens geluisterd naar wat ze nou beter regelt, Ze hoeft niet veel te doen hoor. Ik wordt gewoon ook veel door achter gestuurd en geregeld. Ik zie haar niets bijzonders doen bij het regelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Houd het nou gewoon bij de feiten. Aan verzinsels hebben we hier niks.
De een is beter in regelen dan een ander. Ook mensen aan wie je een hekel hebt kunnen iets goed doen.
Vooral als het je vanmiddag belooft is ......dan ga je er toch van uit........en ook de reden is waarom Brandon zijn hutje voor opgaf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef mootie het volgende:
Ah Kaylee wil eigenlijk ook een plek waar Dylan en zij zich samen kunnen terugtrekken.
En dat ze een plek wil waar zij en Dylan zich samen kunnen terugtrekken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat zei ze helemaal niet, ze zei: "Ik wil hier niet 15 maanden zitten zonder af en toe bij jou te slapen".
Jessie wilde niet dat Merel de boodschappen ging doen, want dan kwam het niet goed. Toen zei Merel dat ze ook ging koken en toen kon Jessie niet anders dan instemmen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toen ging zij weer boodschappen doen (je weet wel, lekker bestellen, spullen naar het huisje)
En ja, boodschappen kwam later toen er al in de silo werd gekookt en het is natuurlijk helemaal fijn als je de boodschappen doet, dat je dan ook kookt.
Maar ben klaar over Merel, ik vind haar een vreselijk mens, lui en kijkt altijd op anderen neer, voelt zich beter dan anderen. Niet mijn type mens.
Ze gaan alweer slapen zie ik.
Okquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb weleens geluisterd naar wat ze nou beter regelt, Ze hoeft niet veel te doen hoor. Ik wordt gewoon ook veel door achter gestuurd en geregeld. Ik zie haar niets bijzonders doen bij het regelen.
Uw laatste zin, staat boven, mevrouw.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie wilde niet dat Merel de boodschappen ging doen, want dan kwam het niet goed. Toen zei Merel dat ze ook ging koken en toen kon Jessie niet anders dan instemmen.![]()
![]()
Kee doet even een debiel dansje in de hoop dat "zij" het gezien hebben.
Voor familie / vrienden. Hebben ze blijkbaar afgesproken om te doen om 22.00 u.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
De vogeltjesdans voor de kijkers.
Eigenlijk snap ik Brandon niet. Omdat het een stelletje is, moeten ze samen. Ze waren toch niet klef? Lekker apart voorlopig, tot het allemaal duidelijk is over de slaapplaatsen en iedereen een goede slaapplek heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral als het je vanmiddag belooft is ......dan ga je er toch van uit........en ook de reden is waarom Brandon zijn hutje voor opgaf.
Ik zag het....quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uw laatste zin, staat boven, mevrouw.
Ik negeer helemaal, ik pik eruit waar hier door velen, al dan niet bewust overheen gekeken wordt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En de rest negeer je voor het gemak.![]()
Vorige week heeft ze zakken kleding weggegooid, die gunde ze aan niemand daar. Mevrouw was boos op Adriaan. En haar hutje ligt nog steeds vol kleding. En daar is ze eerlijk aangekomen?
Familie en vrienden zijn toch ook kijkersquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Voor familie / vrienden. Hebben ze blijkbaar afgesproken om te doen om 22.00 u.
Net zoals Dylan had afgesproken iets voor Kaylee te doen (naar de maan/ sterren kijken)
Lijkt mij ook heel normaal als koppel zijnde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral als het je vanmiddag belooft is ......dan ga je er toch van uit........en ook de reden is waarom Brandon zijn hutje voor opgaf.
Met de H&M?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal, ik pik eruit waar hier door velen, al dan niet bewust overheen gekeken wordt.
Ik wil nog wel een keer herhalen dat ze goeie deals weet te sluiten.
Nou sorry hoor. Ik ga wel weerquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Familie en vrienden zijn toch ook kijkers
Dat is vanmiddag toch allemaal uitgevogeld.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik Brandon niet. Omdat het een stelletje is, moeten ze samen. Ze waren toch niet klef? Lekker apart voorlopig, tot het allemaal duidelijk is over de slaapplaatsen en iedereen een goede slaapplek heeft.
Wel dan! Mooier kan ik het niet maken.quote:
Dat was het dus waar ze het over hadden wat ik opving, iets om 10 uur en het zou de uitzending zeker halen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Voor familie / vrienden. Hebben ze blijkbaar afgesproken om te doen om 22.00 u.
Net zoals Dylan had afgesproken iets voor Kaylee te doen (naar de maan/ sterren kijken)
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was het dus waar ze het over hadden wat ik opving, iets om 10 uur en het zou de uitzending zeker halen.
Moet je het gesprek met Jessie gisteren terugluisteren weet je hoe dat zit.quote:
Dat was er toch ook.....Shel was tevreden dat Merel bij Franny ging slapen.......en Brandon vond het oke om bij de mannen in de caravan te slapen waar hij welkom was......quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik Brandon niet. Omdat het een stelletje is, moeten ze samen. Ze waren toch niet klef? Lekker apart voorlopig, tot het allemaal duidelijk is over de slaapplaatsen en iedereen een goede slaapplek heeft.
FEBO opdracht dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was het dus waar ze het over hadden wat ik opving, iets om 10 uur en het zou de uitzending zeker halen.
Er komt nog iemand. Eerst was er een heel probleem. Maar ach, op zich is het prima. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen. Ik vond het erger dat die Merel de boel liep af te dwingen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is vanmiddag toch allemaal uitgevogeld.
Bran caravan, Merel bij Fran, duo samen.
Dat was niet de bedoeling dat je ging. Blijf gewoon.quote:
Dat heb ik gezien en heb jij vanmiddag hier gelezen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet je het gesprek met Jessie gisteren terugluisteren weet je hoe dat zit.
Ik heb het gemist. Nou ja, dan kijk ik de uitzending wel.quote:
Ja, die kan dan bij Ger.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er komt nog iemand. Eerst was er een heel probleem. Maar ach, op zich is het prima. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen. Ik vond het erger dat die Merel de boel liep af te dwingen.
Nope, ik heb niks van vanmiddag meegekregen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien en heb jij vanmiddag hier gelezen?
Nee, bewust van de camera's en hoe ze er op staat. Ze had al snel aanmerkingen op Dylan. Hij stond op zijn rug te krabben voor een camera en dat kon echt niet.quote:
Uiteindelijk, maar het had veel voeten in de aarde, en daar heb ik het over. Het was niet zo dat het ineens in orde was. Eerst kon Brandon niet aanbieden om in de caravan te gaan. Nu ineens wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was er toch ook.....Shel was tevreden dat Merel bij Franny ging slapen.......en Brandon vond het oke om bij de mannen in de caravan te slapen waar hij welkom was......
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Nou ja, dan kijk ik de uitzending wel.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nope, ik heb niks van vanmiddag meegekregen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Uiteindelijk, maar het had veel voeten in de aarde, en daar heb ik het over. Het was niet zo dat het ineens in orde was. Eerst kon Brandon niet aanbieden om in de caravan te gaan. Nu ineens wel.
Het laatste wat ik wist, was dat mogelijk de yurt een optie was, maar ik begreep net dat het anders geworden is. Vraag me alleen af waar de nieuwe dan gaat. in de yurt?
Wat doet ze er dan zo goed aan? Dat zou jij ook kunnen. Het kost je niets.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal, ik pik eruit waar hier door velen, al dan niet bewust overheen gekeken wordt.
Ik wil nog wel een keer herhalen dat ze goeie deals weet te sluiten.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Uiteindelijk, maar het had veel voeten in de aarde, en daar heb ik het over. Het was niet zo dat het ineens in orde was. Eerst kon Brandon niet aanbieden om in de caravan te gaan. Nu ineens wel.
Het laatste wat ik wist, was dat mogelijk de yurt een optie was, maar ik begreep net dat het anders geworden is. Vraag me alleen af waar de nieuwe dan gaat. in de yurt?
Nee, ik heb die skills niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doet ze er dan zo goed aan? Dat zou jij ook kunnen. Het kost je niets.
De Jessie die zwanger is. Die woont vlak bij Dylan zei hij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Via via kent iemand uit de kring van Dylan de moeder van Jessie. Geen idee welke Jessie.
Dylan voelt zich hier meer thuis dan thuis.![]()
Dylan is alweer vergeten dat hij in een tv-programma zit. Ja ja.
Ik ben het eens dat ze dat goed kan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doet ze er dan zo goed aan? Dat zou jij ook kunnen. Het kost je niets.
quote:
quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind die griet nu al niks. Ze vindt Brandon heel leuk, een hele lieve jongen.Blabla. Als er onterecht of iets gebeurt dan hoor je het.
Dylan heeft geen zin in al die opdrachten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef Yaksa het volgende:
Volgens mij gaan Dylan en Kaylee het nog ver schoppen in Utopia.
Een stelletje is altijd een voordeel met het stemmen.
En de afsprakenkalender voor de tattooshop staat al vol.
Dan gaat niemand hun er uit stemmen.
Natuurlijk ben je het met me eens, we kunnen het niet altijd oneens zijn.quote:
En hij kan het ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dylan heeft geen zin in al die opdrachten.![]()
Klopt, maar dat kan Jessie net zo goed. Het is niet dat je daar een bepaald diploma voor moet hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat ze dat goed kan.Brutaal als de beul.
Neemt niet weg dat ze evengoed jat als de raven.
quote:
Nou, dat is al één happy end. Nu de volgende nogquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je het met me eens, we kunnen het niet altijd oneens zijn.
Dat is waar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je het met me eens, we kunnen het niet altijd oneens zijn.
Ik wel en jij zou het kunnen, afhankelijk van je drive, wat je wilt bereiken.quote:
Goed kunnen onderhandelen heeft niks te maken met inhaligheid en gierigheid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan Jessie net zo goed. Het is niet dat je daar een bepaald diploma voor moet hebben.
Het is zo, je moet een grote mond hebben, ervanuit gaan dat een ander je geeft wat je wil, en ze kan goed bedelen en dingen voor zichzelf regelen. Komt goed uit. Maar het is niet dat een ander het niet zou kunnen doen.
Verder steelt ze als de raven ja. Dat soort mensen weten anderen het shirt van hun rug te praten, omdat ze inhalig en gierig zijn.
Nee, zeker niet, alleen dat zwarte gedoe.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij kan het ook niet.
Ik zie hem nog geen portretje prikken.
Er wordt niet onderhandeld, er wordt gebedeld. Als je bedelt, moet je inhalig zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed kunnen onderhandelen heeft niks te maken met inhaligheid en gierigheid.
Niet mee eens, niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan Jessie net zo goed. Het is niet dat je daar een bepaald diploma voor moet hebben.
Het is zo, je moet een grote mond hebben, ervanuit gaan dat een ander je geeft wat je wil, en ze kan goed bedelen en dingen voor zichzelf regelen. Komt goed uit. Maar het is niet dat een ander het niet zou kunnen doen.
Verder steelt ze als de raven ja. Dat soort mensen weten anderen het shirt van hun rug te praten, omdat ze inhalig en gierig zijn.
Klopt, hun bedje is gespreid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef Yaksa het volgende:
Volgens mij gaan Dylan en Kaylee het nog ver schoppen in Utopia.
Een stelletje is altijd een voordeel met het stemmen.
En de afsprakenkalender voor de tattooshop staat al vol.
Dan gaat niemand hun er uit stemmen.
Merel kan een koelkast verkopen aan een Eskimo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet mee eens, niet iedereen kan dat.![]()
Mijn man kan het ook heel goed en ik vind het genant en loop er bij weg.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Merel kan een koelkast verkopen aan een Eskimo.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Solarstudio Paramaribo was het toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en een hoogtezon aan een Surinamer.
![]()
Ze is behoorlijk vasthoudend, bij het agressieve af.
Tuurlijk, Adriaan kan het niet, maar iemand die vlot babbelt en niet bang is om te bedelen, die lukt dat. Ik kan het wel en niet bedelen, want dat kan ik niet, omdat ik het niet wil, maar kan wel onderhandelen en goed ook (en zonder een ander het vel over de neus te halen).quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Solarstudio Paramaribo was het toch?
Lief is datquote:
Jaaquote:
Dat heb ik dan nooit gezien. Meestal werden de gesprekken weggedraaid. Ze is wel vasthoudend, maar nee is ook nee. Het lag eraan of de mensen hungry waren om bekendheid te krijgen. Sommigen zeiden, nee, en dan was het ook klaar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en een hoogtezon aan een Surinamer.
![]()
Ze is behoorlijk vasthoudend, bij het agressieve af.
of afgedwongenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er wordt niet onderhandeld, er wordt gebedeld. Als je bedelt, moet je inhalig zijn.
yep als het een hungry bedrijf was lukte dat wel.quote:
Lullen doet ze als de beste, vooral over anderen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Welnu: Zullen we zeggen dat Merel goed kan plamuren, goed kan koken en goed kan lullen, ook over de telefoon.....deal?
Awkwardquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee: ik weet niet of het mag van Merel, maar zullen we nog even knuffelen?
Nee, ik word niet goed van die vergelijkingen steeds.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ohja, ze jat ook wel, net als de rest.
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keertquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat ons een koppeltje in de maag gesplitst is.
Als terugkeren één woord is, dan moet er een spatie weg JA !quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keert![]()
![]()
Vreselijk gewoon...quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat ons een koppeltje in de maag gesplitst is.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als terugkeren één woord is, dan moet er een spatie weg JA !
quote:
Ach, ik zei al heel in het begin toen ze met pollies begonnen en kleding etc, ze zijn na-apers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keert![]()
![]()
Niet gezond als je vriend daar zit je bij die Merel gaat liggen. Dan kies je toch voor je vent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee: ik weet niet of het mag van Merel, maar zullen we nog even knuffelen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook niet eerlijk tegenover de rest zoals toen met de twinnies
Wie is diwlquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Diwl tegen Gerrit: we hebben nog niet eens kwallietiime gehad.
Ik heb niets anders gezien.
Nee, vreselijk vond ik dat......vooral op het einde.......dat de stemming heel erg ging meetellen......quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook niet eerlijk tegenover de rest zoals toen met de twinnies
Dacht iets te zien van Marokko maar niet duidelijk was of zij marokaans was. (insta)quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het al bekend wat de roots van de vriendin van Dylan zijn?
O die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze Dyl tegen hemquote:
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze Dyl tegen hem
Zegt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Keesje over Gerrit: Als je weinig doet heb je het ook niet.
Dil: Hij heeft ons vanmorgen en de afgelopen dagen best goed geholpen hoor.
Keesje: Oh dan heb ik niks gezegd.
Dat doet de deuwr dicht, zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.
Past goed in Uto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kaylee ongesteld
Ze zegt: ik heb bijna geen bloed meer. Ik moet de pil vrijdag alweer nemen. Dit zijn de laatste daagjes...
Too much info
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat doet de deuwr dicht, zoiets
MAW: Neem mequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kaylee ongesteld
Ze zegt: ik heb bijna geen bloed meer. Ik moet de pil vrijdag alweer nemen. Dit zijn de laatste daagjes...
Too much info
Zoiets verwacht ik ook, maar ik wil het altijd zeker weten, dus denk vraag het even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht iets te zien van Marokko maar niet duidelijk was of zij marokaans was. (insta)
Dan heb je ook geen honger zei ze...over gerrit...die zijn avond eten over sloeg...hij lag 2 uurtjes te pittenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Keesje over Gerrit: Als je weinig doet heb je het ook niet.
Dil: Hij heeft ons vanmorgen en de afgelopen dagen best goed geholpen hoor.
Keesje: Oh dan heb ik niks gezegd.
Oké. Ga er opquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.
Ze hoorde dat Merel (half) marokkkaans is en zei dat dat eerder van haar verwacht zou worden. Dus dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook, maar ik wil het altijd zeker weten, dus denk vraag het even.
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger. Hou van raden bij mixjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hoorde dat Merel (half) marokkkaans is en zei dat dat eerder van haar verwacht zou worden. Dus dat zal het niet zijn.
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabischquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger.
Ja, maar volgens de DNA uitslag, had ze meer Italiaans en ik dacht Nigeriaans, dan Turks ( en nog een heleboel anderen nietszeggende percentages andere etniciteiten e.d.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabisch
Moeilijk...tegenwoordig zijn er zoveel nationaliteiten en mixjes dat het amper meer te raden is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger. Hou van raden bij mixjes.
Ik ga voor dramaqueen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabisch
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze waren 2 jaar lang 24/7 bij elkaar.Dan is een week zonder heel erg lang. Neuh, ze zijn geen Klef en Bef.
![]()
![]()
Hun droom.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.
Oké.
Klopt, het wordt lastiger, vooral als het bijv Tunesisch of i.d. is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Moeilijk...tegenwoordig zijn er zoveel nationaliteiten en mixjes dat het amper meer te raden is.
Althans, mij lukt het niet meer.
Was bij Shelley toch ook. Weer terug naar mama en toen maar in Utopia.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.
Oké.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ik vind ze zo onappetijtelijk om naar te kijken
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ik vind ze zo onappetijtelijk om naar te kijken
Maar wel alleen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was bij Shelley toch ook. Weer terug naar mama en toen maar in Utopia.
daar heb ik de kans nog niet voor gekregenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik ook en ook om naar te luisteren.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
daar heb ik de kans nog niet voor gekregen
[ afbeelding ]
Vind je het erg dat ze knuffelt, of baal je dat ze toch gaan kleffen?quote:
Hij zit te Netflixen en leest hier mee.quote:
Ja kopt,quote:
Dat had te maken met zijn en mijn CAP, dat moge duidelijk zijn.......quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ze knuffelt, of baal je dat ze toch gaan kleffen?
Ok, TR-waardig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit te Netflixen en leest hier mee.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit te Netflixen en leest hier mee.
was meer sarcastisch boos zijn op Ampho omdat we bijna tegelijkertijd dezelfde cap plaatstequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ze knuffelt, of baal je dat ze toch gaan kleffen?
Nee, want ik had het niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had te maken met zijn en mijn CAP, dat moge duidelijk zijn.......
I knew itquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
was meer sarcastisch boos zijn op Ampho omdat we bijna tegelijkertijd dezelfde cap plaatste
O, was jij dat. Ik las het net, had niet gekeken wie het was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
was meer sarcastisch boos zijn op Ampho omdat we bijna tegelijkertijd dezelfde cap plaatste
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef rowan634 het volgende:
kaylee: oh jee ik moet echt een poepje laten
dylan: doe maar gewoon, dat doet iedereen
kaylee: okee
Dat wordt een innige vriendschap met Frannyquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef rowan634 het volgende:
kaylee: oh jee ik moet echt een poepje laten
dylan: doe maar gewoon, dat doet iedereen
kaylee: okee
Ik ook zonder SL.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef rowan634 het volgende:
ik zie de hele tijd een dictator die zijn volk ter oorlog wijst
en allemaal mensen die nazi-achtig hun hand hoog houden eronder
in die SL
Dylan had al 3 weken voor zijn komst besloten wie er uit moest, maar hij heeft dus alleen tv gekeken. In de uitzendingen wordt juist nog het meest gemanipuleerd met beelden en verhaallijnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef rowan634 het volgende:
kaylee denkt dat ze de bewoners anders kent dan dylan, hij keek alleen tv. kaylee heeft een hele week gestreamed
SL
Ja!! En hoe mooi was het dat ze Mylene en Jens Klef en Bef noemde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik weet nog dat Kees vanmiddag zei dat ze niet klef waren zoals andere stelletjes, toen werd ik erop gewezen dat ik niet te snel moest oordelen![]()
![]()
![]()
Vlinder wordt de vijftiende bewoner.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wij hadden vlinder verdiend, niet dit
ik mis vorig jaar
Dramaqueen, drammer en zeikwijf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Eerste indruk: Kaylee lijkt mij een leeghoofd. Soort van Shelley
En dat terwijl ze bij binnenkomst oreerde niet bij Dylan te hoeven slapen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dramaqueen, drammer en zeikwijf.
Ze begint alweer over een eigen plekje
Over hoe een huisje voor hen samen eruit moest zien volgens de nieuwe richtlijnen: dikke palen, dakpannen.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef DKUp het volgende:
Myleentje achter de computer, beneden Keesje en Dil over huisjes en iets mocht niet gezegd worden *technische storing*
Myleentje zat op 3.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch hoor ik haar liever dan Mylene. Die zap ik weg.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat terwijl ze bij binnenkomst oreerde niet bij Dylan te hoeven slapen.
Maar ze hoeven niet bij elkaar te slapen, oh.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Over hoe een huisje voor hen samen eruit moest zien volgens de nieuwe richtlijnen: dikke palen, dakpannen.....
Tamponquote:
Nee joh, de eerste tijd ze-ker niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar ze hoeven niet bij elkaar te slapen, oh.....
Vanmiddag zei ze nog betreffende slaapplek en ik citeer uit de courant 'Ik ben niet zo moeilijk'.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dramaqueen, drammer en zeikwijf.
Ze begint alweer over een eigen plekje
Over sinds wanneer welke regels gelden....quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef DKUp het volgende:
Myleentje achter de computer, beneden Keesje en Dil over huisjes en iets mocht niet gezegd worden *technische storing*
Maar die zit met een koptelefoon opquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Myleentje zat op 3.
Keesje en Dil op 1 en ze weten niet dat Myleentje boven zit.
Let op, dat wordt het grootste zeikwijf.....na Merel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze nog betreffende slaapplek en ik citeer uit de courant 'Ik ben niet zo moeilijk'.
Moet Mylene niet bij Jens en Teddy in bed liggen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Myleentje zat op 3.
Keesje en Dil op 1 en ze weten niet dat Myleentje boven zit.
Over de huisjes, dus de boomhut waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over sinds wanneer welke regels gelden....
Natte droom; Samenwonen in een huisje in Utopia.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou hop, nog even voor 21 duizend euro tokkies tattoeëren, misschien dat ze dan een huisje kunnen krijgen.
Ik hoor ze liever geen van drieën. Dan nog Jens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch hoor ik haar liever dan Mylene. Die zap ik weg.
Nee het ging niet over de boom hut. Het ging over de huisjes en de lekkages. Ze moesten het immers doen met wat ze hadden. Het was belangrijk dat er geslapen kon worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Over de huisjes, dus de boomhut waarschijnlijk.
Maaik en Sjohn heppuh allemaal kuthuisjes gemaakt met gaten en kieren met wateroverlast.
Na het Donny heeft gedronken en ik ben bang voor hem is ze verschrikkelijk kut.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maar die zit met een koptelefoon op
Ze staat onderaan met Jensie, dus ze kunnen beter meer afstand van elkaar nemen. Ze halen niet echt het beste van elkaar naar bovenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Moet Mylene niet bij Jens en Teddy in bed liggen?
Jensie verdient het niet om laatste te staan in de Pollquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoor ze liever geen van drieën. Dan nog Jens.
Daar had Dylan het al over. "We kunnen heel veel geld verdienen en dan gaan we een huisje voor ons samen bouwen".quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou hop, nog even voor 21 duizend euro tokkies tattoeëren, misschien dat ze dan een huisje kunnen krijgen.
Er moeten nou eenmaal mensen onder staan en het is een lachertje die pollquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na het Donny heeft gedronken en ik ben bang voor hem is ze verschrikkelijk kut.[..]
Ze staat onderaan met Jensie, dus ze kunnen beter meer afstand van elkaar nemen. Ze halen niet echt het beste van elkaar naar boven![]()
![]()
Veiligheid speelt ook wel een rol.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het ging niet over de boom hut. Het ging over de huisjes en de lekkages. Ze moesten het immers doen met wat ze hadden. Het was belangrijk dat er geslapen kon worden.
Ook een penthouse. Ben benieuwd wat Jessie ervan vindt. Bij Boyd kon hij de budy uithangen. Hier zit nog een vrouw tussen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar had Dylan het al over. "We kunnen heel veel geld verdienen en dan gaan we een huisje voor ons samen bouwen".![]()
En terecht dat ze onderaan staan. Jens was prima, totdat Mylene binnenkwam en hij z'n zaad wel bij haar kon lozen aangezien Merel niet wilde. Het idee dat Mylene binnenkwam was even leuk, totdat ze haar strot opentrok en hem vervolgens niet meer dicht heeft gedaan. Maar mooi dat ze het nu zelf ook door gaan hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na het Donny heeft gedronken en ik ben bang voor hem is ze verschrikkelijk kut.[..]
Ze staat onderaan met Jensie, dus ze kunnen beter meer afstand van elkaar nemen. Ze halen niet echt het beste van elkaar naar boven![]()
![]()
Ze zijn allebei irritant en ze hebben een veel te grote muil.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er moeten nou eenmaal mensen onder staan en het is een lachertje die poll
Ja, klopt, maar het zal echt niet op je kop vallen, want het ging over het dak. En stevige balken, maar iedereen is daar bouwer dus, we moeten het maar afwachten.quote:
Tja, die lekkages is logisch als je de shingels er met een nietapparaat op maakt ipv met een brander er op te leggen. Geweldige dakdekker die Joachim.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het ging niet over de boom hut. Het ging over de huisjes en de lekkages. Ze moesten het immers doen met wat ze hadden. Het was belangrijk dat er geslapen kon worden.
verminken bedoel jequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Er zijn meer met een grote muil en die staan ook niet onderaan, dus het zal aan iets anders liggen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn allebei irritant en ze hebben een veel te grote muil.
Vervelende uitstraling, omgaan met Franny en Tim, weten alles beter, klitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn meer met een grote muil en die staan ook niet onderaan, dus het zal aan iets anders liggen.
Is veel te klein ventje voor Merel en hij was niet de dictator. Merel gaat voor groot en veel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef yaello het volgende:
[..]
En terecht dat ze onderaan staan. Jens was prima, totdat Mylene binnenkwam en hij z'n zaad wel bij haar kon lozen aangezien Merel niet wilde. Het idee dat Mylene binnenkwam was even leuk, totdat ze haar strot opentrok en hem vervolgens niet meer dicht heeft gedaan. Maar mooi dat ze het nu zelf ook door gaan hebben.
Misschien aan het feit dat ze focking kinderachtig zijn?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn meer met een grote muil en die staan ook niet onderaan, dus het zal aan iets anders liggen.
Nee, binnenkort weer op zoek naar piemel dusquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef yaello het volgende:
Franny huppelt nog even over het terrein in de veel te grote badjas van Tim. Heeft ze vandaag nog een traantje om hem gelaten?
Als je Jessie zijn gat likt, mag je alles. Als je dat niet doet, mag je niets.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vervelende uitstraling, omgaan met Franny en Tim, weten alles beter, klitten.
De X- faxtor ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je Jessie zijn gat likt, mag je alles. Als je dat niet doet, mag je niets.
Dat niet alleen, maar de BV laten investeren en er zelf van profiteren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook een penthouse. Ben benieuwd wat Jessie ervan vindt. Bij Boyd kon hij de budy uithangen. Hier zit nog een vrouw tussen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
BS. Van John hoefde niet het hele dak bedekt te worden, maar alleen wat je aan de voorkant zag. En Joaquin waarschuwde meteen dat de daken niet steil genoeg waren. Net als Erik nu zegt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, die lekkages is logisch als je de shingels er met een nietapparaat op maakt ipv met een brander er op te leggen. Geweldige dakdekker die Joachim.
Ik vind Jessie ook vervelend, maar ik vind die Jens en Mylene helemaal eng doen tegen iedereen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was eerder al het geval, alleen ging het toen steeds bergafwaards. Ik wed dat als Jessie had gezegd, dat die jongen het verdient en dat hij bla bla bla, en zij niet door Jessie heen tetterde, er niets aan de hand was geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:15 schreef yaello het volgende:
[..]
Misschien aan het feit dat ze focking kinderachtig zijn?. Of aan het feit dat ze alleen maar achter elkaar aan liepen en niks meer uitvoerde? Of dat ze met Tim gingen samenspannen. Ik kan genoeg redenen bedenken eigenlijk.
Joepiequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:20 schreef rowan634 het volgende:
dit is vast zo'n stel dat erop geilt gefilmd te worden terwijl ze intiem zijn
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Jessie ook vervelend, maar ik vind die Jens en Mylene helemaal eng doen tegen iedereen.
Ik zie Jessie als iemand die zichzelf totaal niet serieus neemt, en daar hou ik dan weer vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Jessie ook vervelend, maar ik vind die Jens en Mylene helemaal eng doen tegen iedereen.
Volgens mij heeft Joa de daken niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, die lekkages is logisch als je de shingels er met een nietapparaat op maakt ipv met een brander er op te leggen. Geweldige dakdekker die Joachim.
Niks anders dan de andere stelletjes daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Dylan moet poepen. Kee: zal ik erop wachten? Dylan: nee, ga maar vast naar Merel. Kee: wacht je dan wel even tot ik klaar ben met plassen?
![]()
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:22 schreef formule het volgende:
[..]
Ik zie Jessie als iemand die zichzelf totaal niet serieus neemt, en daar hou ik dan weer van
Waarom vertellen ze dit soort dingen, ik begrijp daar helemaal niets van. Ga naar de plee en doe je behoefte en vertel het niet aan de hele wereld. Franny heeft ook zo'n poep-fixatie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:30 schreef formule het volgende:
O,jè, Kaylee moet plassen en Dylan moet poepen
Joa en Tim hebben een aantal daken gedaan. Was in de periode dat zij het goed konden vinden met John en Mike.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Joa de daken niet gedaan.
Nog erger zelfs.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Niks anders dan de andere stelletjes daarnatte scheten met hun veelbelovende binnenkomst toch
Kee was ook al poepies aan het laten. Dylan vond het niet erg, dat doet iedereen hier.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom vertellen ze dit soort dingen, ik begrijp daar helemaal niets van. Ga naar de plee en doe je behoefte en vertel het niet aan de hele wereld. Franny heeft ook zo'n poep-fixatie.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee mist haar telefoon niet echt. Ze was niet zo verslaafd aan haar telefoon.
Merel: nou even op Insta kijken, hoeveel volgers ik heb.
Kee: o ja, dat wel.![]()
Merel: ben je helemaal Nederlands?
Kee: ja helemaal. (Voor @:Thunderbitch)
Merel: weet je wat ook chill is? Die bedden omhoog, dan kunnen er lekker veel spullen onder.
Die gaat daar echt niet weg.![]()
Zo vreemd is dat niet, ze zitten in een natuurgebied.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef formule het volgende:
Kaylee is bang dat er beestjes in haar oor kruipenWe hebben weer een vreemd figuur in Utopia
Laat maarquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, ze zitten in een natuurgebied.
En er kruipen in die hutjes van allerlei beestjes rond.
Dat is dan heel apart. Die is echt niet helemaal Nederlands.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee mist haar telefoon niet echt. Ze was niet zo verslaafd aan haar telefoon.
Merel: nou even op Insta kijken, hoeveel volgers ik heb.
Kee: o ja, dat wel.![]()
Merel: ben je helemaal Nederlands?
Kee: ja helemaal. (Voor @:Thunderbitch)
Merel: weet je wat ook chill is? Die bedden omhoog, dan kunnen er lekker veel spullen onder.
Die gaat daar echt niet weg.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan heel apart. Die is echt niet helemaal Nederlands.
Ja, dat geloof ik wel. Ik ga haar morgen eens goed bekijken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ze beweert echt dat ze dat wel is.
Tip van Flip: geluid uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Ik ga haar morgen eens goed bekijken.![]()
Lijkt mij ook stug. Ze kan ook joods zijn en dat niet weten.Jessie zegt ook dat hij gewoon Nederlands is, zijn opa is joods zei hij.Puur NL ben je dan niet, los van het geloof.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan heel apart. Die is echt niet helemaal Nederlands.
Echt lauwquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nog erger zelfs.![]()
![]()
![]()
Intussen in het huisje van Merel en Kee: chill, o ja dan moet je o ja chill, je lampje ligt daar ok chill, Dil komt me wekken o chill, leg je chill chill chill o ja en chill.
Klopt, dat vermoed ik ook, dat ze Joods zou kunnen zijn (krullen). Wel apart, maar goed we zullen het te weten komen. Misschien weet ze het zelf niet en heeft ze zich nooit afgevraagd hoe ze aan het uiterlijk komt. Dan zal haar familie ook krullen hebben wellicht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug. Ze kan ook joods zijn en dat niet weten.Jessie zegt ook dat hij gewoon Nederlands is, zijn opa is joods zei hij.Puur NL ben je dan niet, los van het geloof.
Geen enkele Nederlander is 100 % puur Nederlands. We stammen af van een stelletje Franken, Goten, Noormannen en Vikingen. (OK, en een klein beetje Friezen).quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug. Ze kan ook joods zijn en dat niet weten.Jessie zegt ook dat hij gewoon Nederlands is, zijn opa is joods zei hij.Puur NL ben je dan niet, los van het geloof.
We hebben de DNA uitslagen gezien, maar de meeste mensen weten wat ermee bedoeld wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlander is 100 % puur Nederlands. We stammen af van een stelletje Franken, Goten, Noormannen en Vikingen. (OK, en een klein beetje Friezen).
Nederlander is niet eens een 'ras'.
Zal ik doen.quote:
Klopt ja, als je een DNA test laat doen komt er Noordwest Europees uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlander is 100 % puur Nederlands. We stammen af van een stelletje Franken, Goten, Noormannen en Vikingen. (OK, en een klein beetje Friezen).
Nederlander is niet eens een 'ras'.
Whatever, ik vind Kee en vooral in combinatie met Dil he-le-maal niets.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt ja, als je een DNA test laat doen komt er Noordwest Europees uit.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Whatever, ik vind Kee en vooral in combinatie met Dil he-le-maal niets.![]()
Ik vind die neusring zo lelijk, ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Whatever, ik vind Kee en vooral in combinatie met Dil he-le-maal niets.![]()
Die gaat er binnenkort wel uit, want Kee vertelde Dylan dat de kijkers het heel lelijk vinden. Aangezien dat heel belangrijk voor ze is, verwacht ik dat die binnenkort verdwenen is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:28 schreef formule het volgende:
[..]
Ik vind die neusring zo lelijk, ik kan er niets aan doen
Dat heb ik ook, net als die oortunnels waar je doorheen kan rijden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:28 schreef formule het volgende:
[..]
Ik vind die neusring zo lelijk, ik kan er niets aan doen
Dat ook, en zijn haar,en snor en vlasbaard, maar verder leuke gooserquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, net als die oortunnels waar je doorheen kan rijden.
Dan bof je. Ik zie een slappe zak die vooral gefocust is op zijn prinsesje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef formule het volgende:
Als ik naar Dylan kijk, zie ik alleen die ring in zijn neus
Wat heeft ze hem nog meer verteld aangaande wat kijkers wel/ niet leuk vinden?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die gaat er binnenkort wel uit, want Kee vertelde Dylan dat de kijkers het heel lelijk vinden. Aangezien dat heel belangrijk voor ze is, verwacht ik dat die binnenkort verdwenen is.
Kijk mij er niet op aan dat hij een ring in zijn neus heeftquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft ze hem nog meer verteld aangaande wat kijkers wel/ niet leuk vinden?
Je zou verwachten als iemand met zo'n lelijk ding in zijn/haar neus rondloopt wil uitstralen dat het hem/ haar niet boeit. Toch, formule?
Ach, als de FEBO het goedkeurt dan is het waarschijnlijk niet zo'n issue. Er lopen er daar wel meer met ijzer door hun neus.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou verwachten als iemand met zo'n lelijk ding in zijn/haar neus rondloopt wil uitstralen dat het hem/ haar niet boeit. Toch, formule?
Dat hij er niet uitziet als hij zijn haar los heeft en zijn hoed en muts op heeft. Je ziet dan de voor- en achterkant niet en dat hij op zijn rug krabde voor een camera en dat kon echt niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |