Nee, ik word niet goed van die vergelijkingen steeds.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ohja, ze jat ook wel, net als de rest.
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keertquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat ons een koppeltje in de maag gesplitst is.
Als terugkeren één woord is, dan moet er een spatie weg JA !quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keert![]()
![]()
Vreselijk gewoon...quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat ons een koppeltje in de maag gesplitst is.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als terugkeren één woord is, dan moet er een spatie weg JA !
quote:
Ach, ik zei al heel in het begin toen ze met pollies begonnen en kleding etc, ze zijn na-apers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keert![]()
![]()
Niet gezond als je vriend daar zit je bij die Merel gaat liggen. Dan kies je toch voor je vent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee: ik weet niet of het mag van Merel, maar zullen we nog even knuffelen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook niet eerlijk tegenover de rest zoals toen met de twinnies
Wie is diwlquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Diwl tegen Gerrit: we hebben nog niet eens kwallietiime gehad.
Ik heb niets anders gezien.
Nee, vreselijk vond ik dat......vooral op het einde.......dat de stemming heel erg ging meetellen......quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook niet eerlijk tegenover de rest zoals toen met de twinnies
Dacht iets te zien van Marokko maar niet duidelijk was of zij marokaans was. (insta)quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het al bekend wat de roots van de vriendin van Dylan zijn?
O die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze Dyl tegen hemquote:
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze Dyl tegen hem
Zegt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Keesje over Gerrit: Als je weinig doet heb je het ook niet.
Dil: Hij heeft ons vanmorgen en de afgelopen dagen best goed geholpen hoor.
Keesje: Oh dan heb ik niks gezegd.
Dat doet de deuwr dicht, zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |