Ik vind Jessie ook vervelend, maar ik vind die Jens en Mylene helemaal eng doen tegen iedereen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je Jessie zijn gat likt, mag je alles. Als je dat niet doet, mag je niets.
Dat was eerder al het geval, alleen ging het toen steeds bergafwaards. Ik wed dat als Jessie had gezegd, dat die jongen het verdient en dat hij bla bla bla, en zij niet door Jessie heen tetterde, er niets aan de hand was geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:15 schreef yaello het volgende:
[..]
Misschien aan het feit dat ze focking kinderachtig zijn?. Of aan het feit dat ze alleen maar achter elkaar aan liepen en niks meer uitvoerde? Of dat ze met Tim gingen samenspannen. Ik kan genoeg redenen bedenken eigenlijk.
Joepiequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:20 schreef rowan634 het volgende:
dit is vast zo'n stel dat erop geilt gefilmd te worden terwijl ze intiem zijn
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Jessie ook vervelend, maar ik vind die Jens en Mylene helemaal eng doen tegen iedereen.
Ik zie Jessie als iemand die zichzelf totaal niet serieus neemt, en daar hou ik dan weer vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Jessie ook vervelend, maar ik vind die Jens en Mylene helemaal eng doen tegen iedereen.
Volgens mij heeft Joa de daken niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, die lekkages is logisch als je de shingels er met een nietapparaat op maakt ipv met een brander er op te leggen. Geweldige dakdekker die Joachim.
Niks anders dan de andere stelletjes daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Dylan moet poepen. Kee: zal ik erop wachten? Dylan: nee, ga maar vast naar Merel. Kee: wacht je dan wel even tot ik klaar ben met plassen?
![]()
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:22 schreef formule het volgende:
[..]
Ik zie Jessie als iemand die zichzelf totaal niet serieus neemt, en daar hou ik dan weer van
Waarom vertellen ze dit soort dingen, ik begrijp daar helemaal niets van. Ga naar de plee en doe je behoefte en vertel het niet aan de hele wereld. Franny heeft ook zo'n poep-fixatie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:30 schreef formule het volgende:
O,jè, Kaylee moet plassen en Dylan moet poepen
Joa en Tim hebben een aantal daken gedaan. Was in de periode dat zij het goed konden vinden met John en Mike.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Joa de daken niet gedaan.
Nog erger zelfs.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Niks anders dan de andere stelletjes daarnatte scheten met hun veelbelovende binnenkomst toch
Kee was ook al poepies aan het laten. Dylan vond het niet erg, dat doet iedereen hier.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom vertellen ze dit soort dingen, ik begrijp daar helemaal niets van. Ga naar de plee en doe je behoefte en vertel het niet aan de hele wereld. Franny heeft ook zo'n poep-fixatie.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee mist haar telefoon niet echt. Ze was niet zo verslaafd aan haar telefoon.
Merel: nou even op Insta kijken, hoeveel volgers ik heb.
Kee: o ja, dat wel.![]()
Merel: ben je helemaal Nederlands?
Kee: ja helemaal. (Voor @:Thunderbitch)
Merel: weet je wat ook chill is? Die bedden omhoog, dan kunnen er lekker veel spullen onder.
Die gaat daar echt niet weg.![]()
Zo vreemd is dat niet, ze zitten in een natuurgebied.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef formule het volgende:
Kaylee is bang dat er beestjes in haar oor kruipenWe hebben weer een vreemd figuur in Utopia
Laat maarquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, ze zitten in een natuurgebied.
En er kruipen in die hutjes van allerlei beestjes rond.
Dat is dan heel apart. Die is echt niet helemaal Nederlands.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee mist haar telefoon niet echt. Ze was niet zo verslaafd aan haar telefoon.
Merel: nou even op Insta kijken, hoeveel volgers ik heb.
Kee: o ja, dat wel.![]()
Merel: ben je helemaal Nederlands?
Kee: ja helemaal. (Voor @:Thunderbitch)
Merel: weet je wat ook chill is? Die bedden omhoog, dan kunnen er lekker veel spullen onder.
Die gaat daar echt niet weg.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan heel apart. Die is echt niet helemaal Nederlands.
Ja, dat geloof ik wel. Ik ga haar morgen eens goed bekijken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ze beweert echt dat ze dat wel is.
Tip van Flip: geluid uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Ik ga haar morgen eens goed bekijken.![]()
Lijkt mij ook stug. Ze kan ook joods zijn en dat niet weten.Jessie zegt ook dat hij gewoon Nederlands is, zijn opa is joods zei hij.Puur NL ben je dan niet, los van het geloof.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan heel apart. Die is echt niet helemaal Nederlands.
Echt lauwquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nog erger zelfs.![]()
![]()
![]()
Intussen in het huisje van Merel en Kee: chill, o ja dan moet je o ja chill, je lampje ligt daar ok chill, Dil komt me wekken o chill, leg je chill chill chill o ja en chill.
Klopt, dat vermoed ik ook, dat ze Joods zou kunnen zijn (krullen). Wel apart, maar goed we zullen het te weten komen. Misschien weet ze het zelf niet en heeft ze zich nooit afgevraagd hoe ze aan het uiterlijk komt. Dan zal haar familie ook krullen hebben wellicht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug. Ze kan ook joods zijn en dat niet weten.Jessie zegt ook dat hij gewoon Nederlands is, zijn opa is joods zei hij.Puur NL ben je dan niet, los van het geloof.
Geen enkele Nederlander is 100 % puur Nederlands. We stammen af van een stelletje Franken, Goten, Noormannen en Vikingen. (OK, en een klein beetje Friezen).quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug. Ze kan ook joods zijn en dat niet weten.Jessie zegt ook dat hij gewoon Nederlands is, zijn opa is joods zei hij.Puur NL ben je dan niet, los van het geloof.
We hebben de DNA uitslagen gezien, maar de meeste mensen weten wat ermee bedoeld wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlander is 100 % puur Nederlands. We stammen af van een stelletje Franken, Goten, Noormannen en Vikingen. (OK, en een klein beetje Friezen).
Nederlander is niet eens een 'ras'.
Zal ik doen.quote:
Klopt ja, als je een DNA test laat doen komt er Noordwest Europees uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlander is 100 % puur Nederlands. We stammen af van een stelletje Franken, Goten, Noormannen en Vikingen. (OK, en een klein beetje Friezen).
Nederlander is niet eens een 'ras'.
Whatever, ik vind Kee en vooral in combinatie met Dil he-le-maal niets.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt ja, als je een DNA test laat doen komt er Noordwest Europees uit.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Whatever, ik vind Kee en vooral in combinatie met Dil he-le-maal niets.![]()
Ik vind die neusring zo lelijk, ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Whatever, ik vind Kee en vooral in combinatie met Dil he-le-maal niets.![]()
Die gaat er binnenkort wel uit, want Kee vertelde Dylan dat de kijkers het heel lelijk vinden. Aangezien dat heel belangrijk voor ze is, verwacht ik dat die binnenkort verdwenen is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:28 schreef formule het volgende:
[..]
Ik vind die neusring zo lelijk, ik kan er niets aan doen
Dat heb ik ook, net als die oortunnels waar je doorheen kan rijden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:28 schreef formule het volgende:
[..]
Ik vind die neusring zo lelijk, ik kan er niets aan doen
Dat ook, en zijn haar,en snor en vlasbaard, maar verder leuke gooserquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, net als die oortunnels waar je doorheen kan rijden.
Dan bof je. Ik zie een slappe zak die vooral gefocust is op zijn prinsesje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef formule het volgende:
Als ik naar Dylan kijk, zie ik alleen die ring in zijn neus
Wat heeft ze hem nog meer verteld aangaande wat kijkers wel/ niet leuk vinden?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die gaat er binnenkort wel uit, want Kee vertelde Dylan dat de kijkers het heel lelijk vinden. Aangezien dat heel belangrijk voor ze is, verwacht ik dat die binnenkort verdwenen is.
Kijk mij er niet op aan dat hij een ring in zijn neus heeftquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft ze hem nog meer verteld aangaande wat kijkers wel/ niet leuk vinden?
Je zou verwachten als iemand met zo'n lelijk ding in zijn/haar neus rondloopt wil uitstralen dat het hem/ haar niet boeit. Toch, formule?
Ach, als de FEBO het goedkeurt dan is het waarschijnlijk niet zo'n issue. Er lopen er daar wel meer met ijzer door hun neus.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou verwachten als iemand met zo'n lelijk ding in zijn/haar neus rondloopt wil uitstralen dat het hem/ haar niet boeit. Toch, formule?
Dat hij er niet uitziet als hij zijn haar los heeft en zijn hoed en muts op heeft. Je ziet dan de voor- en achterkant niet en dat hij op zijn rug krabde voor een camera en dat kon echt niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |