quote:
Nou, dat is al één happy end. Nu de volgende nogquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je het met me eens, we kunnen het niet altijd oneens zijn.
Dat is waar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je het met me eens, we kunnen het niet altijd oneens zijn.
Ik wel en jij zou het kunnen, afhankelijk van je drive, wat je wilt bereiken.quote:
Goed kunnen onderhandelen heeft niks te maken met inhaligheid en gierigheid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan Jessie net zo goed. Het is niet dat je daar een bepaald diploma voor moet hebben.
Het is zo, je moet een grote mond hebben, ervanuit gaan dat een ander je geeft wat je wil, en ze kan goed bedelen en dingen voor zichzelf regelen. Komt goed uit. Maar het is niet dat een ander het niet zou kunnen doen.
Verder steelt ze als de raven ja. Dat soort mensen weten anderen het shirt van hun rug te praten, omdat ze inhalig en gierig zijn.
Nee, zeker niet, alleen dat zwarte gedoe.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij kan het ook niet.
Ik zie hem nog geen portretje prikken.
Er wordt niet onderhandeld, er wordt gebedeld. Als je bedelt, moet je inhalig zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed kunnen onderhandelen heeft niks te maken met inhaligheid en gierigheid.
Niet mee eens, niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan Jessie net zo goed. Het is niet dat je daar een bepaald diploma voor moet hebben.
Het is zo, je moet een grote mond hebben, ervanuit gaan dat een ander je geeft wat je wil, en ze kan goed bedelen en dingen voor zichzelf regelen. Komt goed uit. Maar het is niet dat een ander het niet zou kunnen doen.
Verder steelt ze als de raven ja. Dat soort mensen weten anderen het shirt van hun rug te praten, omdat ze inhalig en gierig zijn.
Klopt, hun bedje is gespreid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef Yaksa het volgende:
Volgens mij gaan Dylan en Kaylee het nog ver schoppen in Utopia.
Een stelletje is altijd een voordeel met het stemmen.
En de afsprakenkalender voor de tattooshop staat al vol.
Dan gaat niemand hun er uit stemmen.
Merel kan een koelkast verkopen aan een Eskimo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet mee eens, niet iedereen kan dat.![]()
Mijn man kan het ook heel goed en ik vind het genant en loop er bij weg.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Merel kan een koelkast verkopen aan een Eskimo.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Solarstudio Paramaribo was het toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en een hoogtezon aan een Surinamer.
![]()
Ze is behoorlijk vasthoudend, bij het agressieve af.
Tuurlijk, Adriaan kan het niet, maar iemand die vlot babbelt en niet bang is om te bedelen, die lukt dat. Ik kan het wel en niet bedelen, want dat kan ik niet, omdat ik het niet wil, maar kan wel onderhandelen en goed ook (en zonder een ander het vel over de neus te halen).quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Solarstudio Paramaribo was het toch?
Lief is datquote:
Jaaquote:
Dat heb ik dan nooit gezien. Meestal werden de gesprekken weggedraaid. Ze is wel vasthoudend, maar nee is ook nee. Het lag eraan of de mensen hungry waren om bekendheid te krijgen. Sommigen zeiden, nee, en dan was het ook klaar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en een hoogtezon aan een Surinamer.
![]()
Ze is behoorlijk vasthoudend, bij het agressieve af.
of afgedwongenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er wordt niet onderhandeld, er wordt gebedeld. Als je bedelt, moet je inhalig zijn.
yep als het een hungry bedrijf was lukte dat wel.quote:
Lullen doet ze als de beste, vooral over anderen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Welnu: Zullen we zeggen dat Merel goed kan plamuren, goed kan koken en goed kan lullen, ook over de telefoon.....deal?
Awkwardquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee: ik weet niet of het mag van Merel, maar zullen we nog even knuffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |