Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keertquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat ons een koppeltje in de maag gesplitst is.
Als terugkeren één woord is, dan moet er een spatie weg JA !quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keert![]()
![]()
Vreselijk gewoon...quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat ons een koppeltje in de maag gesplitst is.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als terugkeren één woord is, dan moet er een spatie weg JA !
quote:
Ach, ik zei al heel in het begin toen ze met pollies begonnen en kleding etc, ze zijn na-apers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jorge binnenkort terug keert![]()
![]()
Niet gezond als je vriend daar zit je bij die Merel gaat liggen. Dan kies je toch voor je vent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Kee: ik weet niet of het mag van Merel, maar zullen we nog even knuffelen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook niet eerlijk tegenover de rest zoals toen met de twinnies
Wie is diwlquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Diwl tegen Gerrit: we hebben nog niet eens kwallietiime gehad.
Ik heb niets anders gezien.
Nee, vreselijk vond ik dat......vooral op het einde.......dat de stemming heel erg ging meetellen......quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook niet eerlijk tegenover de rest zoals toen met de twinnies
Dacht iets te zien van Marokko maar niet duidelijk was of zij marokaans was. (insta)quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het al bekend wat de roots van de vriendin van Dylan zijn?
O die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze Dyl tegen hemquote:
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze Dyl tegen hem
Zegt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Keesje over Gerrit: Als je weinig doet heb je het ook niet.
Dil: Hij heeft ons vanmorgen en de afgelopen dagen best goed geholpen hoor.
Keesje: Oh dan heb ik niks gezegd.
Dat doet de deuwr dicht, zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.
Past goed in Uto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kaylee ongesteld
Ze zegt: ik heb bijna geen bloed meer. Ik moet de pil vrijdag alweer nemen. Dit zijn de laatste daagjes...
Too much info
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat doet de deuwr dicht, zoiets
MAW: Neem mequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kaylee ongesteld
Ze zegt: ik heb bijna geen bloed meer. Ik moet de pil vrijdag alweer nemen. Dit zijn de laatste daagjes...
Too much info
Zoiets verwacht ik ook, maar ik wil het altijd zeker weten, dus denk vraag het even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht iets te zien van Marokko maar niet duidelijk was of zij marokaans was. (insta)
Dan heb je ook geen honger zei ze...over gerrit...die zijn avond eten over sloeg...hij lag 2 uurtjes te pittenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Keesje over Gerrit: Als je weinig doet heb je het ook niet.
Dil: Hij heeft ons vanmorgen en de afgelopen dagen best goed geholpen hoor.
Keesje: Oh dan heb ik niks gezegd.
Oké. Ga er opquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook. 5th etc vond dat de w erbij moest. Ze heeft ook zo'n rare r. Nou eigenlijk geen r.
Ze hoorde dat Merel (half) marokkkaans is en zei dat dat eerder van haar verwacht zou worden. Dus dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook, maar ik wil het altijd zeker weten, dus denk vraag het even.
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger. Hou van raden bij mixjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hoorde dat Merel (half) marokkkaans is en zei dat dat eerder van haar verwacht zou worden. Dus dat zal het niet zijn.
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabischquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger.
Ja, maar volgens de DNA uitslag, had ze meer Italiaans en ik dacht Nigeriaans, dan Turks ( en nog een heleboel anderen nietszeggende percentages andere etniciteiten e.d.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabisch
Moeilijk...tegenwoordig zijn er zoveel nationaliteiten en mixjes dat het amper meer te raden is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay..... nu ben ik nog nieuwsgieriger. Hou van raden bij mixjes.
Ik ga voor dramaqueen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Shel is half Turks, dus ik ga voorlopig voor half Arabisch
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze waren 2 jaar lang 24/7 bij elkaar.Dan is een week zonder heel erg lang. Neuh, ze zijn geen Klef en Bef.
![]()
![]()
Hun droom.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.
Oké.
Klopt, het wordt lastiger, vooral als het bijv Tunesisch of i.d. is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Moeilijk...tegenwoordig zijn er zoveel nationaliteiten en mixjes dat het amper meer te raden is.
Althans, mij lukt het niet meer.
Was bij Shelley toch ook. Weer terug naar mama en toen maar in Utopia.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toen allebei terug naar huis en dan Utopia in.
Oké.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ik vind ze zo onappetijtelijk om naar te kijken
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ik vind ze zo onappetijtelijk om naar te kijken
Maar wel alleen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was bij Shelley toch ook. Weer terug naar mama en toen maar in Utopia.
daar heb ik de kans nog niet voor gekregenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik ook en ook om naar te luisteren.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
daar heb ik de kans nog niet voor gekregen
[ afbeelding ]
Vind je het erg dat ze knuffelt, of baal je dat ze toch gaan kleffen?quote:
Hij zit te Netflixen en leest hier mee.quote:
Ja kopt,quote:
Dat had te maken met zijn en mijn CAP, dat moge duidelijk zijn.......quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ze knuffelt, of baal je dat ze toch gaan kleffen?
Ok, TR-waardig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit te Netflixen en leest hier mee.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit te Netflixen en leest hier mee.
was meer sarcastisch boos zijn op Ampho omdat we bijna tegelijkertijd dezelfde cap plaatstequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ze knuffelt, of baal je dat ze toch gaan kleffen?
Nee, want ik had het niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had te maken met zijn en mijn CAP, dat moge duidelijk zijn.......
I knew itquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
was meer sarcastisch boos zijn op Ampho omdat we bijna tegelijkertijd dezelfde cap plaatste
O, was jij dat. Ik las het net, had niet gekeken wie het was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
was meer sarcastisch boos zijn op Ampho omdat we bijna tegelijkertijd dezelfde cap plaatste
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef rowan634 het volgende:
kaylee: oh jee ik moet echt een poepje laten
dylan: doe maar gewoon, dat doet iedereen
kaylee: okee
Dat wordt een innige vriendschap met Frannyquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef rowan634 het volgende:
kaylee: oh jee ik moet echt een poepje laten
dylan: doe maar gewoon, dat doet iedereen
kaylee: okee
Ik ook zonder SL.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef rowan634 het volgende:
ik zie de hele tijd een dictator die zijn volk ter oorlog wijst
en allemaal mensen die nazi-achtig hun hand hoog houden eronder
in die SL
Dylan had al 3 weken voor zijn komst besloten wie er uit moest, maar hij heeft dus alleen tv gekeken. In de uitzendingen wordt juist nog het meest gemanipuleerd met beelden en verhaallijnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef rowan634 het volgende:
kaylee denkt dat ze de bewoners anders kent dan dylan, hij keek alleen tv. kaylee heeft een hele week gestreamed
SL
Ja!! En hoe mooi was het dat ze Mylene en Jens Klef en Bef noemde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik weet nog dat Kees vanmiddag zei dat ze niet klef waren zoals andere stelletjes, toen werd ik erop gewezen dat ik niet te snel moest oordelen![]()
![]()
![]()
Vlinder wordt de vijftiende bewoner.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wij hadden vlinder verdiend, niet dit
ik mis vorig jaar
Dramaqueen, drammer en zeikwijf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Eerste indruk: Kaylee lijkt mij een leeghoofd. Soort van Shelley
En dat terwijl ze bij binnenkomst oreerde niet bij Dylan te hoeven slapen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dramaqueen, drammer en zeikwijf.
Ze begint alweer over een eigen plekje
Over hoe een huisje voor hen samen eruit moest zien volgens de nieuwe richtlijnen: dikke palen, dakpannen.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef DKUp het volgende:
Myleentje achter de computer, beneden Keesje en Dil over huisjes en iets mocht niet gezegd worden *technische storing*
Myleentje zat op 3.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch hoor ik haar liever dan Mylene. Die zap ik weg.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat terwijl ze bij binnenkomst oreerde niet bij Dylan te hoeven slapen.
Maar ze hoeven niet bij elkaar te slapen, oh.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Over hoe een huisje voor hen samen eruit moest zien volgens de nieuwe richtlijnen: dikke palen, dakpannen.....
Tamponquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |