Tamponquote:
Nee joh, de eerste tijd ze-ker niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar ze hoeven niet bij elkaar te slapen, oh.....
Vanmiddag zei ze nog betreffende slaapplek en ik citeer uit de courant 'Ik ben niet zo moeilijk'.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dramaqueen, drammer en zeikwijf.
Ze begint alweer over een eigen plekje
Over sinds wanneer welke regels gelden....quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef DKUp het volgende:
Myleentje achter de computer, beneden Keesje en Dil over huisjes en iets mocht niet gezegd worden *technische storing*
Maar die zit met een koptelefoon opquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Myleentje zat op 3.
Keesje en Dil op 1 en ze weten niet dat Myleentje boven zit.
Let op, dat wordt het grootste zeikwijf.....na Merel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze nog betreffende slaapplek en ik citeer uit de courant 'Ik ben niet zo moeilijk'.
Moet Mylene niet bij Jens en Teddy in bed liggen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Myleentje zat op 3.
Keesje en Dil op 1 en ze weten niet dat Myleentje boven zit.
Over de huisjes, dus de boomhut waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over sinds wanneer welke regels gelden....
Natte droom; Samenwonen in een huisje in Utopia.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou hop, nog even voor 21 duizend euro tokkies tattoeëren, misschien dat ze dan een huisje kunnen krijgen.
Ik hoor ze liever geen van drieën. Dan nog Jens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch hoor ik haar liever dan Mylene. Die zap ik weg.
Nee het ging niet over de boom hut. Het ging over de huisjes en de lekkages. Ze moesten het immers doen met wat ze hadden. Het was belangrijk dat er geslapen kon worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Over de huisjes, dus de boomhut waarschijnlijk.
Maaik en Sjohn heppuh allemaal kuthuisjes gemaakt met gaten en kieren met wateroverlast.
Na het Donny heeft gedronken en ik ben bang voor hem is ze verschrikkelijk kut.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maar die zit met een koptelefoon op
Ze staat onderaan met Jensie, dus ze kunnen beter meer afstand van elkaar nemen. Ze halen niet echt het beste van elkaar naar bovenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Moet Mylene niet bij Jens en Teddy in bed liggen?
Jensie verdient het niet om laatste te staan in de Pollquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoor ze liever geen van drieën. Dan nog Jens.
Daar had Dylan het al over. "We kunnen heel veel geld verdienen en dan gaan we een huisje voor ons samen bouwen".quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou hop, nog even voor 21 duizend euro tokkies tattoeëren, misschien dat ze dan een huisje kunnen krijgen.
Er moeten nou eenmaal mensen onder staan en het is een lachertje die pollquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na het Donny heeft gedronken en ik ben bang voor hem is ze verschrikkelijk kut.[..]
Ze staat onderaan met Jensie, dus ze kunnen beter meer afstand van elkaar nemen. Ze halen niet echt het beste van elkaar naar boven![]()
![]()
Veiligheid speelt ook wel een rol.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het ging niet over de boom hut. Het ging over de huisjes en de lekkages. Ze moesten het immers doen met wat ze hadden. Het was belangrijk dat er geslapen kon worden.
Ook een penthouse. Ben benieuwd wat Jessie ervan vindt. Bij Boyd kon hij de budy uithangen. Hier zit nog een vrouw tussen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar had Dylan het al over. "We kunnen heel veel geld verdienen en dan gaan we een huisje voor ons samen bouwen".![]()
En terecht dat ze onderaan staan. Jens was prima, totdat Mylene binnenkwam en hij z'n zaad wel bij haar kon lozen aangezien Merel niet wilde. Het idee dat Mylene binnenkwam was even leuk, totdat ze haar strot opentrok en hem vervolgens niet meer dicht heeft gedaan. Maar mooi dat ze het nu zelf ook door gaan hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na het Donny heeft gedronken en ik ben bang voor hem is ze verschrikkelijk kut.[..]
Ze staat onderaan met Jensie, dus ze kunnen beter meer afstand van elkaar nemen. Ze halen niet echt het beste van elkaar naar boven![]()
![]()
Ze zijn allebei irritant en ze hebben een veel te grote muil.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er moeten nou eenmaal mensen onder staan en het is een lachertje die poll
Ja, klopt, maar het zal echt niet op je kop vallen, want het ging over het dak. En stevige balken, maar iedereen is daar bouwer dus, we moeten het maar afwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |